FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Zyra została zaprojektowana przez Morello.
  • Głosu  Zyrze użycza Izabella Bukowska-Chądzyńska. Ta sama aktorka podkłada głosu  Shyvanie.
  • Morello oznajmił że postać była inspirowana Sadidą z gry Dofus/Wakfu.
  •  Zyra była kiedyś jednym z czterech bohaterów, którzy po śmierci mogli zadawać obrażenia, jednak po aktualizacji magów z 2016 roku jej passyw został zmieniony. Kilka miesięcy później również  Yorick stracił swoją zdolność do zadawania w ten sposób obrażeń.
  • Współtwórca  Zyry, CertainlyT, ujawnił na forum informację o tym że  Zyra posiada trzy ukryte pasywy. Te pasywy to:
    •  Sion: Kiedy  Sion zabije  Zyrę, lub odwrotnie, zabójca dostaje dodatkowo 2 sztuki złota. Jest to nawiązanie do gry "Plant vs Zombie ".
    •  Maokai:  Maokai otrzymuje +1 do szybkości poruszania się, gdy jest w drużynie razem z  Zyrą.
    •  Leona: Zdolność pasywna  Leony sprawia, że  Zyra na chwilę staje się większa (ma to nawiązanie do słońca które pada na roślinę, przez co szybciej rośnie).
  • Taniec  Zyry przypomina podstawowe ruchy tańca "Cha-cha-cha"
  •  Zyra to czwarty bohater posiadający animacje powrotu, jak i teleportowania się.
  •  Zyra była kiedyś jednym z bohaterów posiadających zdolność do transformacji, jednakże jej mechanika przemiany różniła się od innych. Pozostali bohaterowie, którzy potrafią zmieniać swoją formę to:  Elise,  Nidalee,  Shyvana,  Swain oraz  Gnar.
  •  Zyra była kiedyś drugim bohaterem, który posiadał taki sam tytuł, jak nazwa jednej z umiejętności -  Wiedźma Cierni. Jednakże po aktualizacji magów w 2016 nazwa tej zdolności została zmieniona na  Cierniowy Ogród. Druga postać to  Vayne ( Nocna Łowczyni).

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Zyra, Wiedźma Cierni06:23

Prezentacja Bohatera - Zyra, Wiedźma Cierni

Przypisy