Zoe, Aspekt Zmierzchu – jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Więcej Iskierek! (Bierna)

Zoe.Więcej Iskierek!

Bierna: Po rzuceniu zaklęcia następny podstawowy atak Zoe zada 12 - 135 (+32,5% mocy umiejętności) dodatkowych obrażeń magicznych.

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Obrażenia

Blokowanie

ZoePVideo

Gwiezdna Piłeczka (Q)

Zasięg: 800 · Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many · Czas: 8,5 / 8 / 7,5 / 7 / 6,5 sek.
Zoe.Gwiezdna Piłeczka

Aktywna: Zoe wystrzeliwuje gwiazdę, którą może przekierować w locie. Zadaje tym więcej obrażeń, im dalej przeleci w linii prostej.

Zoe może ponownie aktywować tę umiejętność, gdy gwiazda jest w locie, by przekierować ją w inne miejsce blisko siebie. Obrażenia zależne są od odległości przebytej przez gwiazdę w linii prostej.

  • Minimalne obrażenia magiczne: 45 / 60 / 75 / 90 / 105 (+20% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 112,5 / 187,5 / 262,5 / 337,5 / 412,5 (+165% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Obrażenia

Efekty czarów

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Gwiezdna Piłeczka nie nakłada obrażeń od  Więcej Iskierek! wrogom poza pierwszym trafionym przeciwnikiem.

ZoeQVideo

Złodziejka Czarów (W)

Koszt: Darmowa · Czas: 0,25 sek.
Zoe.Złodziejka Czarów

Bierna: Wrogowie używający Czarów Przywoływacza i niektórych przedmiotów upuszczają odłamki zaklęć, które utrzymują się na ziemi przez 20 sekund. Niektóre stwory zabite przez Zoe również upuszczą odłamek zaklęcia. Zebranie odłamka zaklęcia daje jedno użycie danego czaru lub przedmiotu.

Po użyciu jakiegokolwiek Czaru Przywoływacza, Zoe chwilowo dostaje dodatkową prędkość ruchu i rzuca pociskami w najbliższego wroga (priorytetowo traktuje najbliższego wroga). Każdy pocisk może aktywować jej umiejętność bierną.

  • Dodatkowa prędkość ruchu: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%
  • Czas trwania dodatkowej prędkości ruchu: 2 / 2,5 / 3 / 3,5 / 4 sek.
  • Obrażenia magiczne pocisku: 23,3 / 38,3 / 53,3 / 68,3 / 83,3 (+60% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Obrażenia

Dodatkowe informacje

  • Stwory nie mogą upuścić Teleportacji.

ZoeWVideo

Senna Bańka Kłopotów (E)

Zasięg: 800 · Koszt: 80 many · Czas: 16 / 15,5 / 15 / 14,5 / 14 sek.
Zoe.Senna Bańka Kłopotów

Aktywna: Zoe rzuca piłkę, która wybucha, zadając magiczne obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi i czyniąc go sennym. Po 2,2 sekundach senni wrogowie chwilowo zasypiają i otrzymują dodatkowe obrażenia od kolejnego zaklęcia lub ataku.

Jeżeli Bańka spudłuje, pozostaje na ziemi jako pułapka. Zyskuje dodatkowy zasięg, jeżeli zostanie rzucona przez ścianę.

  • Obrażenia magiczne: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+40% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Obrażenia

Efekty czarów

Pocisk

Tarcze czarów

ZoeEVideo

Skok przez Portal (R)

Zasięg: 575 · Koszt: 50 many · Czas: 11 / 8 / 5 sek.
Zoe.Skok przez Portal

Aktywna: Chwilowo przenieś się w wybrane miejsce, a potem wróć. Podczas przenoszenia się możesz normalnie atakować i używać umiejętności, jak i widzieć przez ściany. Jednakże nie możesz się poruszać.

Szczegóły

Celowanie

Skok przez Portal to celowane obszarowo zniknięcie.

ZoeRVideo

Wskazówki Edytuj

Przypisy