Fandom

League of Legends Wiki

Zilean (skórki i ciekawostki)

< Zilean

1,533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy VolibearVolibear będzie w drużynie wrogiej ZileanowiZileanowi, ten otrzyma "wzmocnienie" (nic ono w rzeczywistości nie daje) o nazwie "Nienawiść do opancerzonych niedźwiedzi", mające ikonę przekreślonego Donośnego RykuDonośnego Ryku. Treść wzmocnienia wygląda jak cytat, mówiący "Za moich czasów nie dopuszczono by opancerzonych niedźwiedzi do League of Legends".
    • Z kolei VolibearVolibear otrzyma podobne, nieznaczące wzmocnienie o nazwie "Nienawiść do Strażnika Czasu", którego ikona wygląda jak przekreślona ikona Łatwiejszej NaukiŁatwiejszej Nauki.  Mówi ono "Nawet ZileanZilean nie powstrzyma opancerzonego niedźwiedzia przed dołączeniem do League of Legends".
      • Jest to nawiązanie do relacji między tymi postaciami.
  • Chociaż ZileanZilean pochodzi z miasta z okolic Shurimy, aktualnie mieszka i walczy dla Piltover.
  • Jego chińska wersja portretu znajduje się na ekranie ukazującym opuszczenie gry.
  • ZileanZilean był jedynym bohaterem, którego liczba skórek limitowanych (Klasycznych) była równa liczbie skórek możliwych do kupienia (po dwie). Zmieniło się to wraz z wypuszczeniem skórki Zilean Krwawego KsiężycaZilean Krwawego Księżyca i obecnie istnieją trzy możliwe do zakupu skórki.

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

  • ZileanZilean i VolibearVolibear są zaciekłymi wrogami. Powodem jest nienawiść ZileanaZileana do opancerzonych niedźwiedzi.
    • Jest to nawiązanie do niechęci wobec wprowadzenia do gry "opancerzonego niedźwiedzia", wyrażonej przez pracownika RiotZileasa.
  • Vel&#039;KozVel'Koz dąży do odnalezienia ZileanaZileana i zbadania go (poprzez dezintegracjędezintegrację). Potwora intrygują bowiem potężne moce Strażnika Czasu i fakt, że jest on dla niego nieuchwytny z powodu chronodysplazji.
  • Prawdopodobnie ZileanZilean zna inne postacie z Piltover i przyjaźni się z nimi.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki