Fandom

League of Legends Wiki

Zilean (historia i cytaty)

< Zilean

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Na pustkowiu Urtistanu leżało niegdyś wspaniałe miasto. Jak wiele pozostałych ziem poniżej Great Barrier, upadło dawno temu w okrutnej Rune War. Ocalał jednak jeden człowiek: czarownik o imieniu Zilean. Mieszkał w wieży zegarowej, co odzwierciedlało jego obsesję na punkcie czasu. Gdy szał bitewny zbliżał się do jego domu, Zilean eksperymentował z magią czasu, próbując przewidzieć wszystkie możliwe warianty przyszłości, by wybrać najlepsze rozwiązanie. Jednak magiczne sztuczki zakłóciły jego percepcję czasu i w momencie, gdy Urtistan został nawiedziony przez hordę rycerzy przywoływaczy nieznanej afiliacji, Zilean był zawieszony w kontemplacyjnym stanie. W momencie gdy zrozumiał swój błąd, z Urtistan zostały już tylko tlące się zgliszcza. Przywoływacze odpowiedzialni za zniszczenie miasta celowo zostawili wieżę zegarową nietknięta. Chcieli w ten sposób uniknąć ściągnięcia na siebie uwagi Zileana i zarazem zgotować mu tortury za jego przeoczenie.

Zilean nie miał dużo czasu, by rozpaczać po stracie, gdyż szybko odkrył efekt uboczny swoich niebezpiecznych badań: chronodysplazję. Ta mistyczna choroba zapewniała mu nieśmiertelność, lecz odłączyła jego świadomość od czasu teraźniejszego. Mentalnie dryfuje więc po czasoprzestrzeni, przemieszczając się z miejsc, które niegdyś zamieszkiwał do teraźniejszości, nie mając wpływu na bieg wydarzeń. Największym przekleństwem jest to, że Zilean niekiedy znajduje się w Urtistanie za czasów jego świetności, a chwilę potem błąka się po jego samotnych ruinach. Tylko potężna magia przywoływania, którą posiadają członkowie League of Legends, jest w stanie zdjąć klątwę Zileana, który dołączył do nich w nadziei na uzdrowienie, a następnie odnalezienie rozwiązania, które pozwoli mu uratować jego lud.

„Nie ma żalu bardziej gorzkiego od tego za stratą, która dopiero nastąpi.”
— ZileanZilean

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Wiedziałem, że to zrobisz.”  p
Żart
  • „Czas pędzi jak strzała, a mój wujek pędzi bimber.”  p
Prowokacja
  • „Widziałem twoją śmierć, była bolesna.”  p
Atak/Ruch
  • „Już tam jestem.”  p
  • „Pośpiesz się.”  p
  • „Tracimy czas.”  p
  • „Wszystko w swoim czasie.”  p
  • „To nieuniknione.”  p
  • „Taaak?”  p
  • „Droga jest zawsze ta sama.”  p

Rozwój Edytuj

ZileanZilean został zaprojektowany przez Ezreala.

  • Grafika koncepcyjna Zileana 1
  • Grafika koncepcyjna Zileana 2 (w wykonaniu Alberta Carranzy)
  • Pierwszy podstawowy portret Zileana
  • Pierwszy portret Świętego Zileana
  • Pierwszy portret Hipisa Zileana
  • Grafika koncepcyjna Zileana Krwawego Księżyca (w wykonaniu Charlesa Liu)
  • Animowana naklejka dostępna w portalu facebook.com

Stare umiejętności Edytuj

Łatwiejsza Nauka
Łatwiejsza Nauka

Wszyscy Bohaterowie w drużynie Zileana zyskują o 5% więcej punktów doświadczenia.

Łatwiejsza Nauka to umiejętność bierna zwiększająca doświadczenie zdobywane przez Zileana i jego sojuszników.
  • Doświadczenie nie jest pokazywane jako dodatkowa premia liczbowa, tylko jako wartość powiększona o 5%.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki