Fandom

League of Legends Wiki

Zilean

1,536stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zilean, Strażnik Czasu jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Notatki
  • Zilean nie może ulepszyć CofnijCofnij na 1 poziomie, ponieważ jak to uważa VolibearVolibear, byłoby to głupie.
Czas w Butelce
Czas: 120 sek.
Czas w Butelce

Zilean gromadzi 2 / 3,5 / 5 / 6 / 12 pkt. doświadczenia co 5 sekund. Gdy ilość zgromadzonych przez niego punktów doświadczenia będzie równa doświadczeniu brakującym sojusznikowi do następnego poziomu i będziemy poza walką, to możemy na niego kliknąć PPM, aby przyznać mu i sobie zgromadzoną ilość.

Po przekazaniu doświadczenia, Zilean traci do 15% zgromadzonych punktów doświadczenia, a reszta zostaje przekazana na poczet kolejnego poziomu. Jeżeli umiejętność zostanie przerwana, to czas odnowy zostaje skrócony do 2 sekund.

  • Zasięg: 1000

Czas w Butelce to umiejętność zapewniająca zgromadzone doświadczenie Zileanowi i jego sojusznikowi.
Bomba Zegarowa
Czas: 10 / 9,5 / 9 / 8,5 / 8 sek.
Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many
Bomba Zegarowa

Aktywna: Zilean podkłada bombę w wybranym miejscu, która detonuje się po 3 sekundach, zadając obrażenia magiczne wszystkim wrogom w obszarze. Jeśli sojuszniczy lub wrogi cel podejdzie na 100 jednostek od bomby, to zostaje ona na niego podłożona i wybucha po przekroczeniu czasu detonacji.

Jeśli na cel jest nałożona już 1 bomba, to ponownym nałożeniu kolejnej pierwsza wybucha natychmiast, dodatkowo ogłuszając na chwilę wszystkie cele w obszarze.

  • Zasięg: 900
  • Średnica obszaru działania: 660
  • Ogłuszenie: 1,1 / 1,2 / 1,3 / 1,4 / 1,5 sek.
Bomba Zegarowa to umiejętność obszarowa.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Zilean QVideo.ogv
Cofnięcie
Czas: 14 / 12 / 10 / 8 / 6 sek.
Koszt: 35 many
Cofnięcie

Aktywna: Zilean cofa się w czasie, skracając czas odnowy Bomby ZegarowejBomby Zegarowej i Zagięcia CzasuZagięcia Czasu o 10 sekund.

Zagięcie Czasu
Czas: 15 sek.
Koszt: 50 many
Zagięcie Czasu

Aktywna: Zilean zagina czas wokół dowolnego bohatera na 2.5 sekundy, spowalniając prędkość ruchu przeciwnika, bądź zwiększając ją u sojusznika.

  • Zasięg: 550
  • Prędkość ruchu: 40 / 55 / 70 / 85 / 99< / abbr></span>%

</div>

Chronoskok
Czas: 120 / 90 / 60 sek.
Koszt: 125 / 150 / 175 many
Chronoskok

Aktywna: Zilean nakłada na siebie lub sojuszniczego bohatera ochronną runę czasu na 5 sekund.

  • Zdrowie: 600 / 850 / 1100 (+200% mocy umiejętności)

Jeśli cel otrzyma śmiertelne obrażenia, zostaje cofnięty w czasie, stając się niewrażliwy na 2 sekundy. Po tym czasie odzyskuje część zdrowia.

  • Zasięg: 900
Zilean RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Możesz połączyć Bombę ZegarowąBombę Zegarową oraz CofnijCofnij, aby szybko umieścić dwie bomby na celu. Umieszczenie drugiej bomby doprowadzi do detonacji pierwszej i ogłuszy wszystkich pobliskich wrogów.
  • Zagięcie CzasuZagięcie Czasu jest skutecznym sposobem na wykończenie wrogów lub ucieczkę z przegranej bitwy.
  • ChronoskokChronoskok skutecznie odstrasza od atakowania twoich prowadzących, ale użycie go zbyt wcześnie sprawi, że przeciwnik zmieni cel i zmniejszy skuteczność umiejętności.

Linki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki