Fandom

League of Legends Wiki

Ziemie Voodoo

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ziemie Voodoo – miejsce zlokalizowane na południowy-wschód od Wielkiej Bariery.

Opis Edytuj

Bezlitosna, jałowa dzicz została skolonizowana przez Szary Zakon – wygnańców politycznych i społecznych Noxusu, którzy opuścili swój rodzinny dom w spokoju oraz zabierając ze sobą tajemniczą mroczną wiedzę magiczną.

Historia Edytuj

Mroczne Dziecko Edytuj

Annie OriginalSkin.jpg

Krótko przed narodzinami League, wśród zakamarków grzesznego miasta-państwa Noxus mieszkali ci, którzy sprzeciwiali się złu propagowanemu przez najwyższe dowództwo. Próba zamachu przez samozwańczego Koronnego Księcia Raschalliona została udaremniona, a plan rozprawiania się z wszelkimi formami opozycji rządu właśnie wchodził w życie. Polityczne i społeczne wyrzutki, zwane Szarym Zakonem, chciały zostawić sąsiadów w spokoju i zgłębiać tajemnice magii. Ich przywódcami było małżeństwo: Gregori Hastur, Wielki Czarodziej, oraz jego żona Amoline, Wiedźma Cieni. Razem przewodzili wędrującym magom oraz inteligencji z Noxus, próbując znaleźć im schronienie za Wielką Barierą na terenach rozciągających się na północ od nieprzyjaznej krainy Ziemie Voodoo. Przeprawa momentami zamieniała się w walkę o przeżycie, jednak Szary Zakon zdołał dotrzeć do ziemi, która dla wielu była nieosiągalna.

Lata po emigracji, Gregori i Amoline urodziło się dziecko: AnnieAnnie. Od samego początku, rodzice Annie wiedzieli, że ich córka jest wyjątkowa. W wieku dwóch lat, Annie cudownie zaczarowała niedźwiedzia cieni – dzikiego mieszkańca skamieniałych lasów otaczających kolonie – i zrobiła z niego swoje zwierzątko. Po dziś dzień nie opuszcza swojego misia TibbersaTibbersa na krok. Często nosi go przy sobie zaklętego w postaci maskotki jak zabawkę. Pochodzenie Annie oraz tajemna magia jej miejsca urodzenia złożyły się na niesłychanie silne magiczne moce, którymi została obdarowana. To właśnie ta dziewczynka jest najczęściej poszukiwanym bohaterem League of Legends – nawet przez państwo-miasto, które wygnałoby jej rodziców, gdyby sami wcześniej nie uciekli.

Bohaterowie Edytuj

Bohater Więzi
Annie, Dziecko CiemnościAnnie, Dziecko Ciemności Miejsce urodzenia; oswoiła Tibbersa, niedźwiedzia cieniTibbersa, niedźwiedzia cieni

Więcej w Fandom

Losowa wiki