Fandom

League of Legends Wiki

Zakon Kinkou

1,541stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Kinkou Order Crest.jpg

Herb Zakonu Kinkou

Zakon Kinkou to starożytny zakon, osadzony na wyspach Ioniańskich, mający na celu zachowanie równowagi. Porządek, chaos, światło, ciemność – wszystko musi istnieć w idealnej równowadze, gdyż taka jest wola wszechświata. Zakonem ma na swoich usługach triumwirat trzech wojowników cienia, których zadaniem jest egzekwowanie jego przesłania. Każdemu z trzech wojowników powierzony jest jeden z trzech najświętszych powinności: Obserwowanie Gwiazd, Podążanie za Słońcem i Wycinanie Chwastów. Zakon jest otwarty względem wyboru uczniów, zakon chce ćwiczyć osoby z innych narodowości, jeżeli udowodnią że są godni dokonywania świętych obowiązków. 

  • W zadaniu chronienia równowagi, święty pościg wojowników zaprowadził ich na Pola Sprawiedliwości.
  • Istnieje widoczna rywalizacja między Shenem, Okiem ZmierzchuShenem, Okiem Zmierzchu i Zedem, Władcą CieniZedem, Władcą Cieni. Zed, trenowany przez ojca Shena, tylko po to aby później zabić swojego mistrza i zniszczyć stary zakon ninja. Teraz zarówno Shen i Zed należą do swoich klanów ninja: Shen odbudowuje Zakon Kinkou, a Zed, jest mistrzem swojego własnego klanu, Zakonu Cienia.
  • Klasztor Zakonu Kinkou został przejęty przez ZedaZeda i od tamtej chwili traktuje on te ziemie jako własne poligony treningowe.

HistoriaEdytuj

Triumwirat ZakonuEdytuj

Shen.Klasyczna.portret.jpg

Oko ZmierzchuEdytuj

Urodzony w klanie, którego członkowie przez wiele pokoleń byli włączani w szeregi Kinkou, Shen przez całe życie trenował, aby zostać Okiem Zmierzchu i obiektywnie decydować, co należy czynić w celu zachowania równowagi. Ostatnią próbą przed osiągnięciem stopnia był udział w Takanau, ceremonii w trakcie której, jego ojciec został poddany torturom, podczas gdy on musiał patrzeć, w celu sprawdzenia jego determinacji. Jakakolwiek reakcja z jego strony doprowadziłaby do natychmiastowego odrzucenia go jako kandydata, lecz Shen nigdy nie odwrócił wzroku. Jako Oko Zmierzchu Shen często musi podejmować trudne decyzje, usuwając na bok swoje emocje.

„Oko Zmierzchu nie widzi rozpaczy swoich ofiar, a jedynie piękno równowagi.”

Akali.Klasyczna.portret.jpg

Pięść CieniaEdytuj

Od momentu, gdy tylko umiała złożyć dłoń w pięść, Akali, utalentowana adeptka sztuk walki, rozpoczęła treningi z własną matką. Była ona wymagającym i surowym nauczycielem, wyznającym podstawową zasadę: Robimy to, co należy do naszych obowiązków. Gdy miała zaledwie czternaście lat, została członkiem zakonu. Już wtedy umiała jednym ruchem ręki rozerwać wiszący łańcuch. Wiadomym było, że godnie zastąpi swoją matkę jako Pięść Cienia. Na barkach Akali spoczywała odpowiedzialność za zadania, które inni postrzegali jako nie do końca moralne, lecz dla niej wykonanie ich było jedynie postępowaniem według nauk matki.

„Pięść Cienia uderza pod osłoną samej śmierci. Nie zakłócaj równowagi.”

Kennen.Klasyczna.portret.jpg

Serce NawałnicyEdytuj

Kennen urodził się w Bandle City. Fama głosi, że w pierwszych momentach życia wyskoczył z łona matki, a chwilę potem z rąk położnej. Jego rodzice byli przekonani, że z wiekiem niespożyte pokłady energii ich syna się wyczerpią, jednak zamiast tego, siła chłopca rosła, a na domiar tego zyskał oszałamiającą prędkość przemieszczania. Mimo niezwykłych talentów, pozostał niezauważonym (a przynajmniej nieuchwytnym rozrabiaką), aż pewnego razu wbiegł na górę zewnętrznego muru Placidium. Wieści o jego wyczynie szybko dotarły do Kinkou, a Kennen został szybko i po cichu wezwany przed ich oblicze. Szybko przekonał się, że dobrze czuje się w roli Serca Nawałnicy i z zapałem głosi słowo Kinkou i wymierza karę w ich imieniu.

„Serce Nawałnicy bije wiecznie... a pobici zapamiętują go na wieki.”

Upadek KinkouEdytuj

Zed.Klasyczna.portret.jpg

Sierota Zed został przygarnięty i wyszkolony przez wielkiego mistrza ninja. Tylko jeden uczeń zdawał się być równym Zedowi – syn mistrza, Shen. Zdawało się, że Zed nigdy nie zdobędzie uznania mistrza, ponieważ każda walka między uczniami kończyła się remisem. Sfrustrowany i pełen zazdrości poszukiwał czegoś, co da mu przewagę. Młody ninja wślizgnął się do zapieczętowanej części świątyni klanu, gdzie znalazł zdobną w ornamenty, złowieszczo wyglądającą szkatułkę. Wyczuwając mroczną wiedzę w jej wnętrzu, Zed wiedział, że nie powinien jej otwierać, lecz mimo to, zajrzał do środka. Wówczas w jednej chwili cienie opanowały jego umysł, ucząc go technik, jakie od dawna były okrywane tajemnicą. Teraz wyposażony w sekretną broń wyzwał Shena na pojedynek, który nareszcie skończył się klęską syna mistrza. Zed spodziewał się pochwał i uznania w chwili zwycięstwa, lecz mistrz domyślił się, że uczeń użył zakazanych technik, i wygnał go.

Upokorzony młody ninja tułał się przez wiele lat. Paląca go gorycz przemieniła się w ambicję, dlatego zaczął szkolić innych w technikach cieni. Jego moc nadal rosła, tak jak i sznur jego zwolenników, ale on sam wiedział, że bez szkatułki jego technika nigdy nie osiągnie perfekcji. Pewnego dnia Zed spojrzał na swoich uczniów i zrozumiał, że wyrosła z nich armia. Powiódł ich z powrotem do świątyni, aby upomnieć się o swoją nagrodę. U bram ze zdumieniem ujrzał oczekującego go leciwego mistrza, który powitał Zeda i jego uczniów jak długo wyczekiwanych gości. Stary człowiek złożył swój miecz u stóp Zeda, wyznając, że nie sprawdził się jako jego mistrz. Wyganiając swojego byłego ucznia, wydał Zeda na pastwę cieni, zamiast zaprowadzić go na drogę równowagi. Sędziwy mistrz poprosił Zeda, aby ten wszedł do świątyni, zniszczył szkatułkę i nauczył swoją armię sztuki równowagi. Ninja mroku podążył za mistrzem do środka. Chwile później zgromadzeni uczniowie usłyszeli swego pana, krzyczącego z bólu. O dziwo, Zed wyłonił się ze świątyni bez najmniejszego zadrapania, po czym rzucił odciętą głowę starca pod nogi Shena. Wyjąc z wściekłości, Zed polecił swoim uczniom zabić uczniów mistrza i zabrać szkatułkę.

Tego dnia upadł stary klasztor wojowników ninja. Mimo, że wielu uczniów zginęło, niektórym udało się zbiec dzięki heroicznym wysiłkom Shena. Teraz świątynia stała się mrocznym polem ćwiczeń dla Zakonu Cienia. Zed rządzi jako mistrz Zakonu. Jego motto jest proste: doskonalić własną technikę i zabijać wszystkich ninja, którzy nie chcą wejść w objęcia cieni.

„Równowaga to kłamstwo – my jesteśmy prawdziwymi ninja”

Bohaterowie Powiązani Edytuj

Bohater Więzi
Akali, Pieść CieniaAkali, Pieść Cienia Ninja Kinkou
Kennen, Serce NawałnicyKennen, Serce Nawałnicy Ninja Kinkou
Shen, Oko ZmierzchuShen, Oko Zmierzchu Miejsce narodzin; odbudowuje Zakon Kinkou; ninja Kinkou
Zed, Władca CieniZed, Władca Cieni Prawdopodobne miejsce narodzin; lider Zakonu Cienia; zniszczył klasztor Zakonu Kinkou

Więcej w Fandom

Losowa wiki