FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Coronacha.
  • Jego imię może być nawiązaniem do Yoricka z Hamleta Williama Shakespeare'a. Czaszkę Yoricka wydobywa Hamlet.
  • Dawne umiejętności  Yoricka – Ghule  Wojny,  Zarazy,  Głodu i  Śmierci był inspirowane Czterema Jeźdźcami Apokalipsy.
  •  Yorick był jedyną postacią niewystępującą w rotacji darmowych bohaterów.
    • Jest to spowodowane błędem, który występował, kiedy wybieraliśmy  Yoricka z darmowej rotacji. Zostawał on automatycznie kupiony, jeśli go wcześniej nie posiadaliśmy. Riot do dzisiaj nie umie tego naprawić.
    • Po raz pierwszy został udostępniony w darmowej rotacji 4. października 2016 roku.
  • Jest jedną z najrzadziej wybieranych (spotykanych podczas rozgrywki) postaci w grze.
  • Jeśli w angielskiej wersji League of Legends w wyborze bohatera wpiszesz „secret hidden champion” (czyli sekretny ukryty bohater), pokazany zostanie  Yorick.
  • Od momentu wyjścia jest jedną z najbardziej problematycznych (tzw. "zbugowanych") postaci; w szczególności problemów dostarcza jego  superumiejętność.
    • Jeden z najdziwniejszych błędów z tą umiejętnością widać w tym filmiku;  Yorick zaczął się po śmierci odradzać w nieskończoność z jednym punktem zdrowia.
    • Został wyłączony na trybie Wyniesienie przez inny błąd: Wyniesiony umierając i będąc pod wpływem  Omenu Śmierci tracił swoje wzmocnienie (a powinien je zachować także jako nieumarły).
  • Po swojej aktualizacji,  Yorick otrzymał nowy wygląd i płaszcz z Czarnej Mgły. Jest to ta sama Mgła, która nawiedza Bilgewater w trakcie Harrowing.
  • Jego dawna umiejętność przypisana pod W, która nie wymagała celu, aby przyzwać ghoula, umożliwiała mu blokowanie umiejętności takich jak  Rakietowy Chwyt  Blitzcranka czy  Mroczne Uwiązanie  Morgany. Dawała również wizję na kilka sekund podobnie do  Strażnika  Kalisty.

Cytaty Edytuj

  • Kwestia: „Zapamiętasz; Yorick Mori.” jest odniesieniem do łacińskiego zwrotu Memento mori (pamiętaj o śmierci).
  • Kwestia „Widzę wilka.” jest odniesieniem do  Kindred.
  • Kwestia „Nie wygłupiaj się, normalnie idź!” prawdopodobnie jest nawiązaniem do skeczu „Tofik” kabaretu Ani Mru-Mru.

Skórki Edytuj

  •  Klasyczny Yorick:
    • Na swoim dawnym portrecie stał na grobowcu, na którym wygrawerowane było jego nazwisko – Mori.
    • Postać ta jest jedną z najdłużej czekających na wydanie skórki postaci (od momentu wydania nie pojawiła się żadna skórka dla niego).
      • Według zapowiedzi Riotu, nie otrzyma nowej skórki przed wydaniem jego przeróbki.
  •  Yorick z Pentakill:

Relacje Edytuj

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Yorick, Pasterz Zagubionych Dusz08:02

Prezentacja Bohatera - Yorick, Pasterz Zagubionych Dusz

Yorick - ekran logowania03:21

Yorick - ekran logowania

Prezentacja Bohatera - Yorick, Grabarz04:54

Prezentacja Bohatera - Yorick, Grabarz

Przypisy