Fandom

League of Legends Wiki

Yasuo (skórki i ciekawostki)

< Yasuo

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez CertainlyT.
  • Polskiego głosu podkłada Mikołaj Klimek, który dubbinguje także DravenaDravena i LucianaLuciana.
  • Jest ostatnim bohaterem wydanym w 2013 roku.
  • Jego imię oznacza pokojowy lub uczciwy w języku japońskim.
    • Wcześniej nazywał się on inaczej. Jego imię nadano mu, kiedy wstąpił do szkoły miecza, aby zapanować nad swoją dziką naturą.
  • Jego wygląd oraz styl walki ma prawdopodobne odniesienie do Musashiego Miyamota – historycznego japońskiego szermierza.
  • Techniki i animacje YasuaYasua noszą podobieństwo do Haōmaru – wojownika lubiącego sake z serii gier Samurai Spirits/Samurai Shodown, które są również oparte na postaci Musashiego Miyamota.
    • Dodatkowo jest to potwierdzane przez drwiny i żarty YasuoYasuo.
  • YasuoYasuo ma również związek z Konpaku Youmu z Touhou 12.5. Mają podobny styl walki oraz umiejętności.
  • Według RiotRansoma, YasuoYasuo używa Pantene w celu utrzymania pięknych włosów.
    • Dodatkowo stwierdził, iż pije odpowiedzialnie oraz że w jego bambusowej kolbie jest pełno mleka.
  • Główną inspiracją dla stworzenia YasuoYasuo były klasyczne filmy samurajskie, w których "ludzie zabijają się nawzajem nie dlatego, że chcą, ale są do tego zobowiązani."
  • Pomimo, że zespół tworzący prototyp YasuoYasuo był podekscytowany stworzeniem bohatera w stylu samuraja, to żaden z projektów nie dotrwał do wyniku końcowego.
  • W czasie tworzenia jego animacji, zespół musiał wyrzucić te wszystkie elementy, które przypominało pozy Mastera YiMastera Yi.
  • Ściana WichruŚciana Wichru była jedną z najtrudniejszych umiejętności do Zapewnienia mu Jakości (z ang. Quality Assurance, QA) na równi z Omenem ŚmierciOmenem Śmierci YorickaYoricka.
  • Istnieje niezliczona ilość projektów jego historii cofając się do sierpnia 2012 roku, gdzie np.: YasuoYasuo nie zabija swojego brata Yone, Yone wie, że jego brat jest niewinny i historii niezwiązanej z RivenRiven.
  • YasuoYasuo mówi dialektem starożytnych Iończyków. Jest on związany z dialektem KarmyKarmy, lecz nie są takie same.
  • YasuoYasuo jest pierwszym bohaterem, który ma Prezentację Bohatera w pełni polskiej wersji językowej.
  • Muzyka w czasie jego "tańca" jest grana przez Shakuhachi – prosty japoński flet. Porównanie dźwięków można usłyszeć i zobaczyć tutaj.
  • W rosyjskiej wersji klienta, YasuoYasuo zajmuje ostatnie miejsce pod względem alfabetycznym – w cyrylicy jest tłumaczony jako Яcyo.

Cytaty Edytuj

  • Prowokacja dotycząca ninja: "Jak ja nie cierpię ninj..." jest podobna do żartu EzraelaEzraela: "Noxianie, nie cierpię tych gości." i oba mają odniesienie do postaci Indiany Jonesa.
  • YasuoYasuo jest pierwszą postacią, która wypowiada wspólne prowokacje do kilku różnych (aczkolwiek powiązanych ze sobą) postaci.
  • Jeden ze specjalnych cytatów dla Mastera YiMastera Yi: "Ładne mieczo... buty?" ma odniesienie do filmu pro as heck guide to Master Yi.
  • Cytat YasuaYasua "Wędrownik wie dokąd zmierza." ma odniesienie do jednej zwrotki poematu All that is gold does not glitter dotyczącego Władcy Pierścieni J. R. R. Tolkiena.
  • Kiedy w trakcie jednej z umiejętności krzyczy "Hasagi", tak naprawdę woła o pomoc.
  • Kiedy pojawi się wśród botów (w trybie Razem przeciw SI) istnieje szansa, że dostanie się od niego (na czacie dla obu drużyn) następujące wiadomości:
    • Przy rozpoczęciu rozgrywki: Nie zaczynaj tego, co ja skończę.
    • Przy przegraniu: Śmierć jest łatwa.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • YasuoYasuo szuka prawdziwego mordercy Starszego, którego miał chronić ze względu na to, że ofiara zginęła techniką wiatru, która jest przez niego używana.
    • Społeczność żartobliwie oskarżała JannęJannę przez wzgląd na jej moce oparte na wietrze.
    • Prawdopodobnie zabójcą jest RivenRiven.
    • Nie wiadomo, czy YasuoYasuo jest pewien jej zbrodni, czy też tylko ją podejrzewa, ale zdecydowanie darzy ją nienawiścią.
  • YasuoYasuo został okrzyknięty zdrajcą i jest ścigany przez innych wojowników Ionii. Tym samym jego wrogami są tacy bohaterowie jak IreliaIrelia czy Master YiMaster Yi.
    • Z tego powodu musiał zabić swojego brata – Yone'a.

Filmy Edytuj

Prezentacja bohatera Yasuo08:22

Prezentacja bohatera Yasuo

Yasuo - Login Screen Polski01:34

Yasuo - Login Screen Polski

Słowa wypowiadane na tle logowania Edytuj

„Wielu ludzi pragnie mojej śmierci. Mówią, że to sprawiedliwość. Ale tylko ja znam prawdę. Jedynie co mi pozostało to wiatr u mego boku...”

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki