Wikia

League of Legends Wiki

Yasuo

Dyskusja0
1,082strony na
tej wiki
Yasuo, Pokutnik
YasuoSquare
Yasuo
Pokutnik
Cena
6300 IpPoints lub 975 RpPoints
Typ:  wojownik  •  walczący wręcz
Dodatkowe:  zabójca
Data wydania:
13 grudnia 2013
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 435,76 (+82) Obrażenia ataku: 52,176 (+3,2)
Regen. zdrowia: 5,61 (+0,9) Prędkość ataku: 0,658 (+4%)
Brak many Pancerz: 21,312 (+3,4)
Odp. na magię: 30 (+0)
Zasięg: 175 (wręcz) Prędkość ruchu: 345

Yasuo, Pokutnik (wym. Jasuo) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Notatki

Yasuo nie posiada many, a jego umiejętności są darmowe i są ograniczone tylko przez czas odnowienia. Zamiast tego posiada unikalny dla siebie pasek Płynności.

Yasuo może posiadać maksymalnie 60 / 65 / 70 / 75 / 80 / 90 / 100 / 110 / 125 / 140 / 160 / 185 / 215 / 250 / 290 / 340 / 400 / 470 Płynności. Yasuo generuje 1% maksymalnej Płynności za każde 46 przebytych jednostek, łącznie musi przebyć dystans 4600 jednostek. Płynność samoczynnie nie może zostać wygenerowana i utracona. Z wyniku tego, że Płynność jest generowana dzięki przebytej odległości, to Yasuo może również ją wygenerować, gdy użyje umiejętności, TeleportTeleportacji, RecallPowrotu lub zostanie odepchnięty przez efekty kontroli tłumu.

Droga Wędrowca
Yasuo.Droga Wędrowca

Zamiar: Szansa na trafienie krytyczne Yasuo zostaje podwojona, ale jego trafienia krytyczne zadają o 10% mniej obrażeń (25% na Yasuo.Nawałnica StaliNawałnicy Stali).

Determinacja: Gdy pasek Płynności osiągnie maksymalny poziom, to następne obrażenia otrzymane przez Yasuo pochodzące od wrogich bohaterów i potworów aktywują tarczę absorbującą obrażenia przez 1 sekundę równą wartości Płynności. Po 1 sekundzie tarcza rozpada się, a Yasuo traci cały swój zapas Płynności.

Droga Wędrowca to bierna umiejętność składająca się z dwóch elementów:
  • Zamiar:
    • Determinacja:
    • Wszelkie obrażenia otrzymane przez Yasuo aktywują tarczę, gdy pasek Płynności jest pełen.
    • Absorbowane obrażenia przez tarczę są ukazywane jako białe napisy, np: -60.
    Yasuo IVideo
    Nawałnica Stali
    Czas: 4 sek.
    Koszt: Darmowa
    Yasuo.Nawałnica Stali

    Pierwsza aktywacja: Yasuo pcha swój miecz do przodu, zadając obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w zasięgu 475 jednostek.

    • Obrażenia fizyczne: 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+100% obrażeń ataku)
    Yasuo.Nawałnica Stali.2

    Druga aktywacja: Yasuo ponownie pcha swój miecz, tak jak w przypadku pierwszej aktywacji.

    Yasuo.Nawałnica Stali.3

    Trzecia aktywacja: Yasuo po raz trzeci pcha swoim mieczem do przodu, tworzą wir powietrzny, zadający obrażenia fizyczne i podrzucający wszystkich wrogów w linii. Te użycie zamyka kombinację.

    • Zasięg: 900

    Kolejne aktywacje Nawałnicy Stali w przeciągu 10 sekund tworzą kombinację ataków.

    Każda aktywacja może być trafieniem krytycznym i nakłada efekty przy trafieniu z wyjątkiem trzeciej aktywacji. Jeżeli Yasuo użyje Nawałnicy Stali podczas Yasuo.Zamaszyste CięcieZamaszystego Cięcia, to trafi ono we wszystkich wrogów w obszarze 750 jednostek wokół niego.

    Czas odnowy Nawałnicy Stali zmniejsza się o 1% za każdy 1.72% premii do prędkości ataku.

    Nawałnica Stali to liniowa, penetrująca umiejętność mierzona będąca podrzuceniem na trzecim ataku.
    Nie aplikuje efektów czarów.
    Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia, Blask przedmiotBlask, a spowolnienie Lodowy Młot przedmiotLodowym Młotem nie jest osłabiane.
    • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
  • Umiejętność nie zadziała, gdy zostanie:
    • Umiejętność nie może być:
    Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez Braum.NiezłomnośćNiezłomność BraumSquareBrauma i Yasuo.Ściana WichruŚcianę Wichru YasuoSquareYasuo .
    Yasuo QVideo
    Ściana Wichru
    Czas: 26 / 24 / 22 / 20 / 18 sek.
    Koszt: Darmowa
    Yasuo.Ściana Wichru

    Aktywna: Yasuo tworzy podmuch wiatru, który przemieszcza się do przodu przez 0.25 sekundy, tworząc ścianę wichru blokującą przez 3.75 sekund wszystkie wrogie pociski z wyjątkiem tych pochodzących od wież.

    • Zasięg: 400
    • Szerokość ściany: 300 / 350 / 400 / 450 / 500

    • Ściana Wichru przez 0.25 sekundy przemieszcza się do przodu i przez 3.75 sekundy blokuję wszelkie pociski (łączny czas trwania wynosi 4 sekundy).
    • Ściana Wichru zapewnia wizję w obszarze działania.
    • Pocisk to każda rzecz, która posiada własną prędkość i nie jest uznawany za bohatera, stwora lub potwora, itp.
    • Pełna lista zablokowywanych pocisków: tutaj.
    Yasuo WVideo
    Zamaszyste Cięcie
    Czas: 0,5 / 0,4 / 0,3 / 0,2 / 0,1 sek.
    Koszt: Darmowa
    Yasuo.Zamaszyste Cięcie

    Aktywna: Yasuo doskakuje do wybranego przeciwnika, zadając mu obrażenia magiczne i oznaczając go na chwilę. Prędkość doskoku zależy od premii do prędkości ruchu Yasuo.

    • Zasięg: 475

    Każda aktywacja Zamaszystego Cięcia zwiększa bazowe obrażenia o 25% na 5 sekund, aż do 50% dodatkowych obrażeń.

    Yasuo nie może użyć Zamaszystego Cięcia na oznaczonym celu.

    • Maksymalne obrażenia magiczne: 105 / 135 / 165 / 195 / 225 (+60% mocy umiejętności)

    • Czas trwania oznaczenia: 10 / 9 / 8 / 7 / 6 sek.
    Zamaszyste Cięcie to pojedynczo celowana na wroga umiejętność będąca stałym ślizgiem.
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
    • Każda aktywacja Zamaszystego Cięcia wygeneruje 7% Płynności ze względu na przebyty dystans.
    • Zamaszyste Cięcie pozwala ominąć przeszkody.
    • W przeciwieństwie do innych tego typu umiejętności bohaterów Zamaszyste Cięcie jest przerwane natychmiast, gdy Yasuo znajdzie się pod wpływem efektów kontroli tłumów.
    Yasuo EVideo
    Ostatnie Tchnienie
    Czas: 80 / 50 / 30 sek.
    Koszt: Darmowa
    Yasuo.Ostatnie Tchnienie

    Aktywna: Yasuo teleportuje się do widocznego, będącego najbliżej kursora wrogiego bohatera wyrzuconego w powietrze, natychmiast generując Płynność. Po teleportacji Yasuo zawiesza w powietrzu wszystkie cele w obszarze 400 jednostek na 1 sekundę.

    • Zasięg: 1200

    Gdy Yasuo wyląduje, zadaje obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w obszarze i zyskuje 50% przebicia dodatkowego pancerza celu na 15 sekund. Ostatnie Tchnienie zamyka kombinacje Yasuo.Nawałnica StaliNawałnicy Stali.

    • Średnica obszaru działania: 400
    • Obrażenia fizyczne: 200 / 300 / 400 (+150% premii od obrażeń ataku)
    Ostatnie Tchnienie to umiejętność celowana automatycznie będąca zniknięciem, która może być aktywowana tylko wtedy, gdy wrogi widoczny bohater zostanie podrzucony. Aktualna pozycja kursora pozwala wpłynąć na wybrany cel, ale nie jest do tego wymagana. Po wylądowaniu umiejętność dodatkowo staje się pól-ulepszeniem.
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    • Czas zamieszenia w powietrzu jest stały i wynosi 1 sekundę, niezależnie od zmian pozycji Yasuo.
    Yasuo RVideo

    Wskazówki Edytuj

    • Doskocz przez stwora, aby Yasuo.Zamaszyste CięcieZamaszyste Cięcie było dostępne, gdy przeciwnik zdecyduje się uciekać; doskocz do przeciwnika, aby użyć stwora jako drogi ucieczki.
    • Na poziomie 18 Yasuo.Nawałnica StaliNawałnica Stali osiąga maksymalna prędkość ataku przy zwiększeniu prędkości ataku o 55% z przedmiotów.
    • Yasuo.Ostatnie TchnienieOstatnie Tchnienie może być użyte na każdym celu, który jest wyrzucony w powietrze, nawet przez jednego z twoich sojuszników.

    Linki Edytuj

    Przypisy

    Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Yasuo

    • Yasuo - Dźwięki

      5 wiadomości
      • Polska L(eague of legends) Wiki PLW
      • wolę skrót LoL Wikia, i fakt zajmuję się dźwiękami bohaterów. Jak będzie dostępna polska wersja Yasuo to ląduje od razu na stron...

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki