Wikia

League of Legends Wiki

Yasuo

Dyskusja0
1,029stron na
tej wiki
Yasuo, Pokutnik
YasuoSquare
Yasuo
Pokutnik
Cena
6300 IpPoints lub 975 RpPoints
Typ:  wojownik  •  walczący wręcz
Dodatkowe:  zabójca
Data wydania:
13 grudnia 2013
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 380 (+82) Obrażenia ataku: 50 (+3,2)
Regen. zdrowia: 5 (+0,9) Prędkość ataku: 0,658 (+4%)
Brak many Pancerz: 19 (+3,4)
Odp. na magię: 30 (+0)
Zasięg: 175 Prędkość ruchu: 340

Yasuo, Pokutnik (wym. Jasuo) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Droga Wędrowca
Yasuo.Droga Wędrowca

Zamiar: Szansa na trafienie krytyczne zostaje podwojona, ale jego obrażenia krytyczne są zmniejszone o 10%.

Determinacja: Yasuo zyskuje Płynność podczas ruchu – im szybciej się porusza, tym szybciej napełnia się wskaźnik Płynności. Gdy będzie pełny, Yasuo osłoni się na 1 sekundę tarczą o wartości: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 / 90 / 100 / 110 / 125 / 140 / 160 / 185 / 215 / 250 / 290 / 340 / 400 / 470, gdy otrzyma obrażenia od wrogiego bohatera lub potwora.

Nawałnica Stali
Czas: 6 / 5,5 / 5 / 4,5 / 4 sek.
Koszt: Darmowa
Yasuo.Nawałnica Stali

Pierwsze użycie: Yasuo pcha swój miecz do przodu, zadając obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom w zasięgu. Umiejętność można aktywować jeszcze dwukrotnie w ciągu 10 sekund.

  • Zasięg: 475
  • Obrażenia fizyczne: 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+100% obrażeń ataku)
Yasuo.Nawałnica Stali.2

Drugie użycie: Tak samo jak pierwsze użycie.

Yasuo.Nawałnica Stali.3

Trzecie użycie: Yasuo wymachuje swoim mieczem do przodu, tworząc wir powietrzny, zadający obrażenia fizyczne oraz wyrzucający w powietrze wszystkich przeciwników w linii prostej. Te użycie zamyka kombinację.

  • Zasięg: 900

Jeżeli Yasuo użyje Nawałnicy Stali podczas Yasuo.Zamaszyste CięcieZamaszystego Cięcia, uderzy ono we wszystkich wrogów dookoła niego. Obrażenia z Nawałnicy Stali mogą być krytycznymi oraz nakładają efekty przy trafieniu na wszystkich trafionych wrogów.

Czas odnowienia nie podlega normalnej redukcji lecz jest zależny od wysokości premii do prędkości ataku. Czas odnowy zmniejsza się o 1% za każdy 1.72% premii do prędkości ataku.

Obrażenia krytyczne zadają dodatkowo obrażenia równe 50% obrażeń ataku Yasuo.

Ściana Wichru
Czas: 26 / 24 / 22 / 20 / 18 sek.
Koszt: Darmowa
Yasuo.Ściana Wichru

Aktywna: Yasuo tworzy ścianę wichru, która powoli przemieszcza się do przodu przez kilka sekund. Ściana blokuje wszystkie wrogie pociski, wliczając ataki podstawowe i umiejętności mierzone.

  • Zasięg: 400
  • Szerokość ściany: 300 / 350 / 400 / 450 / 500

Zamaszyste Cięcie
Czas: 0,5 / 0,4 / 0,3 / 0,2 / 0,1 sek.
Koszt: Darmowa
Yasuo.Zamaszyste Cięcie

Aktywna: Yasuo doskakuje na określoną odległość w kierunku przeciwnika, zadając mu obrażenia magiczne i oznaczając go na chwilę. Yasuo nie może użyć Zamaszystego Cięcia na przeciwniku, który został oznaczony.

  • Czas trwania oznaczenia: 10 / 9 / 8 / 7 / 6 sek.
  • Obrażenia magiczne: 70 / 90 / 110 / 130 / 150 (+60% mocy umiejętności)

Jeżeli Yasuo skorzysta z Zamaszystego Cięcia 2 razy z rzędu, umiejętność zada dodatkowe obrażenia w wysokości 50%.

  • Zasięg: 475
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 105 / 135 / 165 / 195 / 225 (+60% mocy umiejętności)
Ostatnie Tchnienie
Czas: 80 / 50 / 30 sek.
Koszt: Darmowa
Yasuo.Ostatnie Tchnienie

Aktywna: Yasuo teleportuje się do pobliskiego przeciwnika wyrzuconego w powietrze, unieruchamiając go i wszystkich pobliskich wrogów (w zasięgu 400 jednostek od głównego celu) znajdujących się w powietrzu na 1 sekundę i zadając im obrażenia fizyczne.

Gdy Yasuo wyląduje, zyskuje na 15 sekund przebicie pancerza wynoszące 50% przeciw dodatkowemu pancerzowi przeciwnika.

  • Zasięg: 1200
  • Obrażenia fizyczne: 200 / 300 / 400 (+150% premii od obrażeń ataku)

Wskazówki Edytuj

  • Doskocz przez stwora, aby Yasuo.Zamaszyste CięcieZamaszyste Cięcie było dostępne, gdy przeciwnik zdecyduje się uciekać; doskocz do przeciwnika, aby użyć stwora jako drogi ucieczki.
  • Na poziomie 18 Yasuo.Nawałnica StaliNawałnica Stali osiąga maksymalna prędkość ataku przy zwiększeniu prędkości ataku o 55% z przedmiotów.
  • Yasuo.Ostatnie TchnienieOstatnie Tchnienie może być użyte na każdym celu, który jest wyrzucony w powietrze, nawet przez jednego z twoich sojuszników.

Linki Edytuj

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Yasuo

  • Yasuo - Dźwięki

    5 wiadomości
    • Polska L(eague of legends) Wiki PLW
    • wolę skrót LoL Wikia, i fakt zajmuję się dźwiękami bohaterów. Jak będzie dostępna polska wersja Yasuo to ląduje od razu na stron...

Więcej od Wikii