FANDOM

Historia Edytuj

Śmierć jest nieunikniona, człowiek może jedynie próbować uniknąć porażki.

Krótka Edytuj

Xin Zhao jest stanowczym wojownikiem lojalnym panującej Dynastii Promiennej Tarczy. Kiedyś skazany na walkę jako gladiator na  noxiańskich arenach, przetrwał niezliczone ilości pojedynków, a gdy został wyzwolony przez siły  Demacii, przysiągł wieczną wierność swoim wybawicielom. Uzbrojony w swoją ulubioną włócznię o trzech szponach, Xin Zhao walczy teraz dla swojego przybranego królestwa, zuchwale stawiając czoła każdemu wrogowi.

Aktualna Edytuj

Za każdym razem, gdy Jarvan III, król  Demacii, wygłasza jedno ze swoich przemówień z marmurowego balkonu Królewskiego Pałacu, u jego boku zawsze znajduje się Xin Zhao. Xin Zhao, mianowany Seneszalem Demacii, jest osobistym namiestnikiem Dynastii  Promiennej Tarczy. Jego zagadkowość i spokój wywołują wiele domysłów dotyczących jego „tajemniczego życia” i pochodzenia. Nazywano go „podwójnym agentem z  Zaun” oraz „magiem run z długiem wdzięczności”, mimo to Xin Zhao nigdy nie przejawiał chęci zaspokojenia ciekawości ludu... i miał ku temu powód.

Lata temu,  Noxus był sławny dzięki widowisku znanemu jako Ciałobranie. Były to walki gladiatorów z jedną, wypaczoną regułą: za każdym razem, gdy walczący wygrywał pojedynki, liczba jego przeciwników (najczęściej jeńców wojennych) wzrastała. Oznaczało to śmierć w niezrównanej chwale dla każdego walczącego. Xin Zhao, znany wtedy jako Siepacz, miał stawić czoła 300 przeciwnikom, niemal sześć razy więcej w porównaniu do poprzedniego rekordzisty. Miała to być jego ostatnia walka.

Jarvan II, słysząc o tym niesamowitym wydarzeniu, niezauważenie dostał się na teren areny w celu złożenia mu propozycji: służby Demacii i ukarania tych, którzy skazali go na śmierć. W zamian oferował mu wolność. Xin Zhao zgodził się, zaskoczony tym, że król ryzykował własnym życiem, żeby go uratować. Pod osłoną demaciańskich sił atakujących Noxus, Jarvan wyzwolił Xin Zhao i jego 300 przeciwników. W czasie ucieczki Xin Zhao zasłonił Jarvana przed zatrutą strzałką. Ten akt lojalności od człowieka, który nikomu nie przysiągł żadnej wierności, zagwarantował mu miejsce u boku króla aż do dnia jego śmierci.

Teraz, w służbie jego syna, Jarvana III, Xin Zhao kontynuuje walkę za swój nowy kraj, aby uczcić człowieka, który nadał cel jego życiu.

Stara Edytuj

Za każdym razem, gdy Jarvan III, król  Demacii, wygłasza jedno ze swoich przemówień z marmurowego balkonu Królewskiego Pałacu, u jego boku zawsze znajduje się Xin Zhao. Xin Zhao, mianowany Seneszalem Demacii, jest osobistym sługą Dynastii Promiennej Tarczy. Jego zagadkowość i spokój wywołują wiele domysłów, dotyczących jego „tajemniczego życia” i pochodzenia. Nazywano go „podwójnym agentem z  Zaun” oraz „magiem run z długiem wdzięczności”, mimo to Xin Zhao nigdy nie przejawiał chęci zaspokojenia ciekawości ludu... i miał ku temu powód.

Przed stworzeniem League,  Noxus był sławny dzięki widowisku znanemu jako The Fleshing (Siepacz). Były to walki gladiatorów z jedną, wypatrzoną regułą: za każdym razem, gdy walczący wygrywał pojedynki, liczba jego przeciwników (głównie jeńców wojennych) wzrastała. Oznaczało to śmierć w niezrównanej chwale dla każdego walczącego. Xin Zhao, znany wtedy jako Siepacz, miał stawić czoła 300 przeciwnikom, niemal 6 razy więcej w porównaniu do poprzedniego rekordzisty. Miała to być jego ostatnia walka. Jarvan II, słysząc o tym niesamowitym wydarzeniu, niezauważenie dostał się na teren areny w celu złożenia mu propozycji: służby Demacii i ukarania tych, którzy skazali go na śmierć. W zamian oferował mu wolność. Xin Zhao zgodził się, zaskoczony tym, że król ryzykował własnym życiem, żeby go uratować. Pod osłoną demaciańskich sił, atakujących Noxus, Jarvan wyzwolił Xin Zhao i jego 300 przeciwników. W czasie ucieczki Xin Zhao zasłonił Jarvana przed zatrutą strzałką. Ten akt lojalności od człowieka, który nie przysięgał żadnej wierności, zagwarantował mu miejsce u boku króla aż do dnia jego śmierci. Teraz, w służbie jego syna, Jarvana III, Xin Zhao wkracza na nową arenę – Fields of Justice – aby walczyć za swój nowy kraj oraz aby uczcić człowieka, który nadał cel jego życiu.

Śmierć jest nieunikniona, człowiek może jedynie próbować uniknąć porażki.Demaciański Kodeks Wojskowy

Przypisy