FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Volty'ego z asystą RiotRunaana i Ironstylusa.
  • Głosu w polskiej wersji udziela Grzegorz Kwiecień.
  •  Xerath jest jedyną ziemską istotą (obok  Anivii), która ma nieograniczoną moc w świecie League of Legends.
    • Możliwe, że  Bard przewyższa ich mocą.
    •  Aurelion Sol jest obecnie najpotężniejszym bohaterem w całym uniwersum.
  • Został pośrednio wspomniany w Journal of Justice przed jego wydaniem.
    • Z historii można było wywnioskować, że  Xerathem był Alowicious Chucat – dawny mistrz artefaktów pracujący nad  Unerwiającym Medalionem (spekulacja upadła po wydaniu jego historii).
    • Bohater może mieć powiązania z Dr. Xavierem Rathem ze względu na podobny układ liter (Xavier Rath). Doktor dał  Twisted Fate'owi moc magiczną w zamian za zdradzenie  Gravesa.
  • Istnieją spekulacje, że bohater jest oburęczny (ze względu na auto-ataki i niektóre umiejętności z obu rąk).
  •  Xerath wydaje się rozumieć swoją pozycję jako Wyniesiony często przypominając o swojej potężnej, ponadczasowej formy wobec przemijalności i kruchości zwykłych stworzeń.
  • W trakcie animacji prowokacji,  Xerath ukazuje jak jest zbudowany jego sarkofag i na krótką chwilę elektryczną postać człowieka.
    • Po śmierci pozostają jedynie fragmenty więzienia a forma znika.
  • W trakcie animacji śmierci, ciało bohater staje się bardzo niestabilne, mocno błyszczy się i po czym wybucha, podobnie jak to robią maszyny o napędzie atomowym.
  • Wygląd  Xeratha przypomina Archona z serii StarCraft.
  • Ikona umiejętności  Arkanopuls jest podobna co ikona specjalizacji trzeciego sezonu  Wybuch.
  • Taniec  Xeratha to tzw. "taniec przemysłowy", który jest widoczne w piosence Pong zespołu Eisenfunk. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  •  Xerath jest obok  Caitlyn,  Lissandry,  Rumble'a,  Varusa,  Vi i  Ziggsa jednym z bohaterów mogących używać na sobie kontroli tłumu (CC).
  • Dawniej nosił tytuł: Wszechpotężny Mag.
  • Jeżeli  Mordekaiser zabije  Xeratha w trakcie trwania  Children of the Grave, wtedy jego duch będzie mieć niebieski środek (dotyczy to także skórek tyle, że w innych odcieniach).

Cytaty Edytuj

  • Pierwszy żart  Xeratha: "Piorun, piorun, piorun, piorun, piorun!" jest nawiązaniem do filmu Lightning Bolt!.
  • Drugi żart: "Potęga, nieśmiertelność, wiekuistość, transcendencja, ale... nie ma miejsca na nogi!" jest odniesieniem do Dżina z filmu Aladyn.
    • Stary żart (przed jego przeróbką): "Super dalej! Super farmij! Super ganki! Super zabijanie! Tyle trupów! Czterysta trupów!" był nawiązaniem do Powerthirstu.
  • Jako jedyny bohater ma cytaty jako boss (potwór) –  Starożytny Wyniesiony.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Xerath dawniej był nadwornym magiem w Shurimie.
    • Któregoś dnia, poprosił młodego ówczesnego cesarza –  Azira o wykonanie niebezpiecznego rytuału Wyniesienie. W trakcie tego, zdradził władcę stając się eteryczną istotą dysponującą nieograniczoną mocą, przy czym obrócił kraj w pustynię.
    • Jednakże chwilę po tym wydarzeniu, wyniesieni bracia  Nasus i  Renekton zamknęli go w Grobowcu Imperatorów.
      •  Renekton poświęcił się i został zamknięty z wyniesionym magiem, aby nie pozwolić mu wydostać się.
    •  Cassiopeia i  Sivir otworzyły ten grób uwalniając  Xeratha i ogarniętego gniewem  Renektona.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Xerath, Wszechpotężny Mag06:43

Prezentacja Bohatera - Xerath, Wszechpotężny Mag

Przypisy