FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Głosu użycza mu Wojciech Brzeziński.
  •  Wukong jest wyraźnie wzorowany na Mistrzu Ostrzy – klasie przywódcy Orków z gry "Warcraft III: Reign of Chaos".
    • Mistrz Ostrzy miał azjatyckie cechy, tak samo jak  Wukong.
    • Mistrz Ostrzy posiadał umiejętność "Chodzenia po Wietrze", co przypomina jedną z animacji znudzenia  Wukonga oraz jego  Cios Nimbu.
    • Mistrz Ostrzy potrafił wytwarzać swoje odbicia, którymi dało się sterować, ale nie zadawały obrażeń, czego odpowiednikiem jest  Przynęta.
    • Przy pomocy Chodzenia po Wietrze Mistrz Ostrzy stawał się niewidzialny i zyskiwał premię do prędkości ruchu, tak samo jak  Wukong po użyciu  Przynęty.
    • Najpotężniejsza umiejętność Mistrza Ostrzy sprawiała, że ten zaczynał się błyskawicznie obracać, przyśpieszając i zadając obrażenia wrogom wokół, jednak nie mógł wykonywać podstawowych ataków.  Cyklon jest tego wyraźnym odpowiednikiem.
  • Kostur  Wukonga jest dziełem Dorana - dawnego sklepikarza z Summoner's Rift i twórcy kilku przedmiotów do kupienia.
  • Chociaż  Wukong ma Iońskie (azjatyckie) motywy i walczy dla Ionii, pochodzi z dżungli bezpośredniego Valoranu.

Cytaty Edytuj

  • Kiedy w drużynie botów znajduje się  Wukong, a w drużynie przeciwnej jest   Master Yi, ujrzymy od niego pogróżki "Jestem gotów, by się z tobą zmierzyć, Yi".
    • Świadczy to o tym, że  Wukong nie nazywa go już swym mistrzem.

Skórki Edytuj

  •  Wukong z Podziemi:
    • (Został wydany z okazji Harrowing 2014.
    • (Swoim wyglądem przypomina typowych bohaterów z Shadow Isles.
      • Projekt skórki był nazywany Show Isles Wukong. Ma ona pokazywać, jak wyglądałby  Wukong, gdyby pochodził z Shadow Isles.
    • Dzieli temat z  Twisted Fatem.
  •  Promienny Wukong:
    • Został wydany w czasie Festynu Księżyca 2016 wraz z  Księżycową Zjawą Caitlyn i  Morganą.
    • Wraz z wydarzeniem pojawiła się krótka historia o wędrowcu (do którego w skórce nawiązuje  Wukong oraz dwóch złych królowych.
    • Rok 2016 jest Rokiem Małpy w chińskim kalendarzu.
    • Pojawiające się w jego animacjach obłoki są nawiązaniem do tradycyjnej sztuki Chin i Japonii.
    • Skórka nie jest limitowana, ponieważ był nią wydany uprzednio  Wukong z Podziemi i minęłyby cztery lata, odkąd otrzymał skin możliwy do zakupienia przez cały czas.

Relacje Edytuj

  •  Wukong jest znajomym  Ahri.
    • Prawdopodobnie lubią się ze względu na swoje zwierzęce pochodzenie.
  •  Wukong nauczył się metody walki - Stylu Wuju - od  Mastera Yi. Wukong też go udobruchał i zakończył jego dzieło zemsty. W zamian Małpi Król otrzymał swoją broń.
    • Prawdopodobnie jednak sam podjął decyzję o zakończeniu nauki, bo uznał, że stał się wystarczająco potężny. Jego mistrzowi mogło się to nie spodobać.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Wukong, Małpi Król07:04

Prezentacja Bohatera - Wukong, Małpi Król

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki