FANDOM

Wielkie Łowy - święto obchodzone okazjonalnie wiosną w Valoranie najczęściej przez yordle w  Bandle City. Do tej pory był obchodzony tylko raz między 20 marcem a 2 kwietnia 2012 roku. W tym okresie były specjalne przeceny dotyczące jedynie yordli i ich skórek.

Opis Edytuj

Zakończył się zimowy okres Snowdown Showdown oraz Festiwalu Księżyca, a mieszkańcy Valoran przygotowują się do wiosny. Czy jest lepszy sposób na to, by powitać dzikie stworzenia po okresie hibernacji niż wielkie polowanie? Choć wszystkie główne państwa-miasta celebrują Wielkie Łowy, warto pamiętać, że święto to narodziło się w Bandle City. Yordlowie, znani ze sztuczek i przebiegłości, są najlepszymi myśliwymi na taką okazję. Nietrudno zgadnąć dlaczego![1]

 Teemo, Chyży Zwiadowca Edytuj

Teemo zawsze pamięta, by wziąć ze sobą kilka zatrutych grzybów i oślepiających strzałek, gdy rusza polować na wilki. Cierpliwość to cnota!

 Tristana, Strzelec Meglinga Edytuj

Tristana ukrywa się na szczycie drzewa i zabija je w bezpiecznej strefie. Zawsze lepiej jest zachować bezpieczną odległość od swoje cele! Z chęcią weźmie na muszkę najdziksze z bestii Runeterry.

 Kennen, Serce Nawałnicy Edytuj

Kennen biegnie naprzeciw wilkom, smażąc je ze swoim piorunem. Pogoń jest bardzo prosta, kiedy jesteś szybki jak błyskawica! Z nim u boku dopadniesz nawet najzwinniejszą zwierzynę.

 Lulu, Wróżkowa Czarodziejka Edytuj

Lulu Czarodziejka sprawdzi swoją wróżkową magię na polu walki. Nawet największy twardziel będzie niegroźny jako wiewiórka po prawidłowym użyciu  Fanaberii.

 Poppy, Żelazna Ambasador Edytuj

Poppy jest gotowa do zanurkowania w wir walki, koncentrując się na jednym celu i ignorując resztę. Wielkie Łowy to ma miejsca dla tych, którzy nie mogą poradzić sobie z gorącą konkurencją!

 Amumu, Smutna Mumia Edytuj

Amumu nie przyszedł tu polować na cokolwiek, ale przyszedł, żeby złapać nowe zwierzątka do towarzystwa. To zawsze miło mieć nową postać w kręgu przyjaciół!

 Veigar, Panicz Zła Edytuj

Veigar przywołuje mroczną magię, by ta wspomogła go w łowach. Łatwiej jest schwytać zwierzynę, kiedy umie się zaginać przestrzeń.

 Ziggs, Hexctechowy Saper Edytuj

Ziggs okazuje się zdolnym wędkarzem. Ma nawet własny projekt przynęty. Nie wszyscy wędkarze są cierpliwi!

Skórki Edytuj

Wraz z bohaterami na krótki okres czasu były w przecenie (50%) określone skórki:

CiekawostkiEdytuj

  • Spośród Yordli nie został wymieniony wówczas  Heimerdinger - prawdopodobnie ze względu na jego przynależność do  Piltover, a nie do  Bandle City.
  •  Rumble także nie został wspomniany.
  •  Amumu wziął udział w tym wydarzeniu, choć nie było pewne, czy za życia był ludzkim dzieckiem, czy Yordle'em.
  • Rzecz działa się przed wydaniem  Kleda i  Gnara, oraz przed wszelkimi przeróbkami czy Wizualnymi Aktualizacjami (tytułu postaci były inne).

Przypisy