Fandom

League of Legends Wiki

Wielka Bariera

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wielka Bariera (w j. angielskim The Great Barrier) – pasmo górskie dzielące Valoran na część północną i południową.

Opis Edytuj

Jego zasięg obejmuje takie tereny takie jak Góra Targon i Przełęcz Mogron.

Góra Targon jest bardziej znanym miejscem na kontynencie ze względu na wojownicze plemiona Rakkor i Solari oraz bohaterów: DianęDianę, LeonęLeonę i PantheonaPantheona.

Przełęcz Mogron jest przejściem w środkowej części pasma górskiego, które kilkanaście lat wcześniej doświadczyło ostatniej Wojny Run. W ich okolicach żyje wiele plemion minotaurów, w tym najsilniejszy z nich – AlistarAlistar.

Dodatkowo w tych okolicach, na południe od Noxus, swoją rezydencję miał GragasGragas – bardzo dużych rozmiarów bohater, który dzięki swoich fermentujących napoi wzmocnionych magią nexusa stał się bardzo nieprzewidywalną i niebezpieczną osobą.

Historia Edytuj

Niepowstrzymany Edytuj

Alistar OriginalSkin.jpg

Jako najpotężniejszy wojownik z plemion minotaurów z Great Barrier, AlistarAlistar chronił swych ziomków przed niebezpieczeństwami czyhającymi w Valoranie; działo się tak do momentu nadejścia armii Noxusu. Alistar został wywabiony ze swojej wioski przez intrygę uknutą przez Keirana Darkwilla, najmłodszego syna generała Borama Darkwilla i przywódcy noxiańskiego korpusu ekspedycyjnego. Gdy wrócił do domu, zastał swoją wioską w płomieniach, a rodzinę zgładzoną. Owładnięty gniewem, ruszył na elitę legionu Noxus i wyrżnął ich całe setki. Dopiero interwencja najlepszych przywoływaczy pozwoliła na opanowanie szału Alistara. Sprowadzono go do Noxus w łańcuchach, gdzie spędził całe lata jako gladiator, walcząc ku uciesze bogatych przywódców miasta-państwa.

Szlachetna natura Alistara zaczęła ulegać wypaczeniu – niewątpliwie postradałby on zmysły, gdyby nie Ayelia. Ta młoda służąca zaprzyjaźniła się z nim i zaaranżowała jego ucieczkę. Niespodziewanie odzyskawszy wolność, Alistar zaciągnął się do nowo utworzonej League of Legends jako bohater. Marzył o tym, by zemścić się na Noxus i odnaleźć dziewczynę, która ożywiła w nim nadzieję. Początkowo nie chciał, by traktowano go jak sławę, jednak Alistar przekonał się, że daje to władzę i stał się orędownikiem tych, po których depcze noxiański rząd. Dzięki niemu na światło dzienne wydostają się sprawy, które armia Noxus wolałaby ukryć – z tego powodu nie jest on popularny wśród szlachty tego miasta-państwa. Praca w organizacjach dobroczynnych sprawiła, że otrzymał on wiele nagród za filantropię, co bardzo kontrastuje z gniewem i zniszczeniem, które charakteryzują go w League of Legends.

Ciekawostki Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Bohater Więzi
Alistar, MinotaurAlistar, Minotaur Miejsce urodzenia; najpotężniejszy wojownik ze wszystkich plemion minotaurów
Diana, Pogarda KsiężycaDiana, Pogarda Księżyca Zamieszkuje Górę Targon
Gragas, Karczemny ZabijakaGragas, Karczemny Zabijaka Dawniejsza rezydencja; producent alkoholu
Leona, Promyk JutrzenkiLeona, Promyk Jutrzenki Zamieszkuje Górę Targon
Pantheon, Mistrz Wojennego RzemiosłaPantheon, Mistrz Wojennego Rzemiosła Zamieszkuje Górę Targon

Więcej w Fandom

Losowa wiki