Fandom

League of Legends Wiki

Widmowy Tancerz

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Widmowy Tancerz (ang. Phantom Dancer) to przedmiot dostępny na wszystkich mapach w grze "League of Legends".

Przepis Edytuj

Widmowy Tancerz
Widmowy Tancerz
900 złota
Zapał
500 złota
Sztylet
300 złota
Sztylet
300 złota
Sztylet
300 złota

Ciekawostki Edytuj

  • Dawniej przedmiot ten dawał szansę na Unik, czyli szansę na uniknięcie ataku podstawowego przeciwnika.
    • Wraz z usunięciem tej mocy dodano właściwość tego przedmiotu polegającą na przenikaniu przez jednostki.
  • Przed aktualizacją strzelców wyborowych TancerzTancerz dawał następujące właściwości (znacznie różniące się od aktualnych):
  • Właściwość bierną tego przedmiotu (polegającą na przenikaniu przez jednostki) posiadają też KassadinKassadin i FizzFizz (dzięki swoim umiejętnościom biernym) oraz JannaJanna (dzięki ZefirowiZefirowi).
  • Dawniej dawał on właściwości te same co Kosa StatikkaKosa Statikka (Szansa na trafienie krytyczne, Prędkość ataku i Prędkość ruchu).
    • Odróżniały się tylko tym, że Widmowy TancerzWidmowy Tancerz dawał mniej Prędkości Ruchu, a więcej Prędkości Ataku i Szansy na Trafienie Krytyczne (i właściwościami unikalnymi biernymi).
  • Widmowy TancerzWidmowy Tancerz przez długi czas uważany był za absolutnie niezbędny przedmiot dla wielu postaci typu "Strzelec Wyborowy".
    • Opłacało się nawet kupować dwa takie przedmioty (bez zwracania uwagi na UNIKALNE właściwości), bo sumujących się dodatków było znacznie więcej (zdarzało się to nawet wśród profesjonalnych graczy na mistrzostwach).
  • Kiedy Draven w Centrum UwagiDraven w Centrum Uwagi kupi ten przedmiot, wtedy powie:
    • „Czy to Tancerz Widmo czy Draven?”  p
  • Kiedy TristanaTristana kupi ten przedmiot, wtedy powie:
    • „Czas zapisać się na lekcje tańca.”  p

Więcej w Fandom

Losowa wiki