Fandom

League of Legends Wiki

Well

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.

Well Soterios, HydroduszaWell Soterios, Hydrodusza — projekt niewydanego bohatera w League of Legends.

Historia Edytuj

WaterWizardModel.png

Soterios gromadził ludzi i zrzucał ich do morza, gdzie tam woda całkowicie wypełniała płuca tych biednych dusz natomiast on sam tracił przytomność. Następnie Soterios przeprowadzał rytuał Odrodzenia, gdzie wyciągał ludzi na brzeg i a następnie dzięki swoim boskim dłoniom dotykał ich klatek piersiowe, by ponownie tchnąć w nich życie. Po takim rytuale, takie osoby odradzali się jako akolici a on z czasem stawał się arcykapłanem.

WaterWizardSeahorse.png

Model przerobionego stwora

Przez wiele lat, Soterios przeprowadzał nieprzerwanie rytuały Odrodzenia. Liczba akolitów nadal rosła a Soterios w swoim przekonaniu był pewien, że własne Odrodzenie spowoduje nieziemską transformację własnego ciała, podnosząc jednocześnie swój poziom mocy.

Na jego rozkaz, jego akolici zrzucili arcykapłana do zimnego, ciemnego morza. Niestety, jego Odrodzenie nie poszło zgodnie z planem a woda wypełniająca płuca zbliżała go do śmierci. Pod koniec życia po raz ostatni podjął się próby dania jeszcze jednej szansy od wyższych sfer. Po chwili, Nieśmiertelni odrodzili go jako Wella, Hydroduszę i od tego dnia, żyje wykonując wyłącznie ich rozkazy.

Projekt Edytuj

W jednym z postów na tureckim forum był poruszony temat o posiadania przez Riot technologii do tworzenia efektów specjalnych (głównie używanie wody przez bohaterów). Po dłuższym czasie nieaktywności na ten temat, społeczność stwierdziła, że twórcy nie chcą zdradzić zapowiedzi możliwego, wodnego bohatera. Jednakże, pomimo odnalezienia plików w folderach gry, Colt "Ezreal" Hallam oficjalnie ogłosił, że WellWell został anulowany.[1]

Umiejętności Edytuj

Uwaga! Tłumaczenie amatorskie!

Ciekawostki Edytuj

  • Jego koncept prawdopodobnie został wykorzystany w tworzeniu NamiNami.
  • Prawdopodobnie jedną z umiejętności była transformacja stwora w swoją jednostkę przypominającą konika morskiego.
  • Historia WellaWella jest podoba do Aerona Greyjoya z książki Pieśń lodu i ognia autorstwa George'a R.R. Martina.
  • Ikona board Vortex była oryginalną ikoną Nimbu Miażdżącego GniewuNimbu Miażdżącego Gniewu, który można było zdobyć poprzez zgładzenie EbonmawaEbonmawa.
    • Obecnie wyświetla się w czasie działania Oka CyklonuOka Cyklonu JannyJanny jako ikona efektu.
  • Ikona board Typhoon była wykorzystywana jako ikona dawnego wzmocnienia Herb Płynącej WodyHerb Płynącej Wody z starej wersji mapy Twisted Treeline. Można było go zdobyć po zabiciu ZmoryZmory.
  • Podobizna boga na "herbie" Morza Zdobywcy przypomina WellaWella.
  • Imię "Soterios" pochodzi prawdopodobnie od greckiego słowa "Soter", co oznacza "zbawca". Pasowałoby to do ratunku, jaki WellWell przynosił swym ofiarom.
  • Możliwe, że na bazie jego wyglądu i historii powstał XerathXerath - są podobni z kształtu ciała (zwłaszcza rąk).
    • Wątek poniesienia śmierci podczas magicznego rytuału, odrodzenia i zyskania wielkiej mocy pojawia się też w historii Wszechpotężnego Maga (co zwłaszcza dobrze jest opisane w jego Osądzie) - jest ona już jednak nieaktualna.
  • Jego Kojąca Aura miała biernie przywracać zdrowie i manę sojuszników.
    • Przypomina to nieco Aurę Świetności - zdolność Arcymaga z gry Warcraft III, która regenerowała manę pobliskim sojusznikom.
      • Inną umiejętnością Arcymaga było przywołanie Żywiołaka Wody, co także kojarzy się z WellemWellem.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki