FANDOM

„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.

 Well Soterios, Hydrosoul — projekt niewydanego bohatera w League of Legends.

Historia Edytuj

WaterWizardModel

Soterios gromadził ludzi i zrzucał ich do morza, gdzie tam woda całkowicie wypełniała płuca tych biednych dusz natomiast on sam tracił przytomność. Następnie Soterios przeprowadzał rytuał Odrodzenia, gdzie wyciągał ludzi na brzeg i a następnie dzięki swoim boskim dłoniom dotykał ich klatek piersiowe, by ponownie tchnąć w nich życie. Po takim rytuale, takie osoby odradzali się jako akolici a on z czasem stawał się arcykapłanem.

WaterWizardSeahorse

Model przerobionego stwora

Przez wiele lat, Soterios przeprowadzał nieprzerwanie rytuały Odrodzenia. Liczba akolitów nadal rosła a Soterios w swoim przekonaniu był pewien, że własne Odrodzenie spowoduje nieziemską transformację własnego ciała, podnosząc jednocześnie swój poziom mocy.

Na jego rozkaz, jego akolici zrzucili arcykapłana do zimnego, ciemnego morza. Niestety, jego Odrodzenie nie poszło zgodnie z planem a woda wypełniająca płuca zbliżała go do śmierci. Pod koniec życia po raz ostatni podjął się próby dania jeszcze jednej szansy od wyższych sfer. Po chwili, Nieśmiertelni odrodzili go jako Well, Hydrosoul i od tego dnia, żyje wykonując wyłącznie ich rozkazy.

Projekt Edytuj

W jednym z postów na tureckim forum był poruszony temat o posiadania przez Riot technologii do tworzenia efektów specjalnych (głównie używanie wody przez bohaterów). Po dłuższym czasie nieaktywności na ten temat, społeczność stwierdziła, że twórcy nie chcą zdradzić zapowiedzi możliwego, wodnego bohatera. Jednakże, pomimo odnalezienia plików w folderach gry, Colt "Ezreal" Hallam oficjalnie ogłosił, że  Well został anulowany[1] ze względu na braku technologii stworzenia odpowiednich efektów graficznych.

Jego koncept posłużył później jako wzór do zaprojektowania  Setha - maga posługującego się magią piasku. Nowa postać została określona przez Colta Hallama jako: "..., to w zasadzie ten sam gość, tyle że zamiast kontrolować wodę, włada piaaaaskiem."[2]

Umiejętności Edytuj

Uwaga! Tłumaczenie amatorskie!

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Soterios pochodzi prawdopodobnie od greckiego słowa Soter, co oznacza zbawca.
  •  Well był magiem wody, którego pomysł stworzono jeszcze w becie League of Legends. Potrafił przywoływać ulewne burze, wiry i inne wodne zjawiska, jednakże takie zdolności wymagały mnóstwa efektów cząsteczkowych, a technologia twórców gry nie była wówczas na zbyt wysokim poziomie, więc ostatecznie zdecydowano się porzucić ten projekt.
    • Prawdopodobnie jedną z umiejętności była transformacja stwora w swoją jednostkę przypominającą konika morskiego.
    • Jego Soothing Aura Kojąca Aura miała biernie przywracać zdrowie i manę sojuszników.
      • Przypomina to nieco Aurę Świetności - zdolność Arcymaga z gry Warcraft III, która regenerowała manę pobliskim sojusznikom. Dodatkowo ta jednostka ma możliwość przywołania Żywiołaka Wody.
    • Jego koncept mógł zostać również wykorzystany w tworzeniu  Nami, jednakże nie jest to potwierdzona informacja.
  • Jego koncept zainspirował stworzenie  Setha, Maga Piasku (jako przyszły prototyp  Azira). Bardzo przypominał pierwowzór zdolnościami, z tą różnicą, że władał piaskiem zamiast wodą.[2]
  • Możliwe, że na bazie jego wyglądu i historii powstał  Xerath - są podobni w kwestii anatomicznej (zwłaszcza ręce).
    • Wątek poniesienia śmierci podczas magicznej przemiany, odrodzenia i uzyskania wielkiej mocy do pewnego stopnia przypomina rytuał Wyniesienia  Xeratha (w czasie którego zdradził swojego przyjaciela -  Azira).
  • Postać boga znajdująca się na herbie Morza Zdobywcy do pewnego stopnia przypomina  Soteriosa.
  • Jego historia jest podoba do Aerona Greyjoya z książki Pieśń lodu i ognia autorstwa George'a R.R. Martina.
  • Ikona Vortex Wiru była oryginalną ikoną  Nimbu Miażdżącego Gniewu, który można było zdobyć poprzez zgładzenie  Ebonmawa.
    • Obecnie wyświetla się w czasie działania  Oka Cyklonu  Janny jako ikona efektu.
  • Ikona Typhoon Tajfunu była wykorzystywana jako ikona dawnego wzmocnienia  Herb Płynącej Wody z starej wersji mapy Twisted Treeline. Można było go zdobyć po zabiciu  Zmory.

Przypisy