FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Nowego  Warwicka zaprojektował Bradford "CertainlyT" Wenban, jego wyglądem zajął się Larry "TheBravoRay" Ray, a historią David "Interlocutioner" Slagle.
  • Głosu bohaterowi w polskiej wersji językowej udzielił Szymon Kuśmider.
  • W kilku miejscach na świecie istnieją miasta Warwick (w Anglii, Australii, Kanadzie i USA).
  • Jest drugim bohaterem, u którego zredukowano cenę w Punktach Zasług IpPoints dwukrotnie. Inni to  Garen,  Miss Fortune i  Shyvana.
  •  Warwick jest postacią, która najdłużej musiała czekać na odnowienie swojego drugiego podstawowego portretu (około siedem lat).
  • Przed otrzymaniem Wizualnej Aktualizacji, nosił tytuł Krwawy Łowca.
  • W nowym tytule bohatera, słowo rozkiełznany oznacza dozwolone działanie kogoś/czegoś bez ograniczeń bądź wyjęcie koniowi z pyska wędzidła.
  • W obu wersjach  Warwicka, jego taniec jest nawiązaniem do choreografii z teledysku Thriller Michaela Jacksona.
  • Kiedy w starej wersji klienta w wyszukiwarce wpisało się frazę "Urf", pojawiał się  Warwick (jako zabójca  manata).
  • Podczas przerabiania owego czempiona istniał koncept, w którym sojusznicy podążający za nim i zabijający wokół niego wrogów, także zaczynali mutować i nabierać wilczych cech - aż ostatecznie doszczętnie zmieniliby się w wilki i podążali za nim jako wataha.
    • Zostało to jednak porzucone, gdyż nie pasowało to do jego agresywnej, samotnej natury bezwzględnego łowcy.
    • Jako testowy model "bohatera-wilka" używano duchowego wilczka znanego z usuniętego przedmiotu  Ulepszenie: Pożeracz.
  • Przy ujawnieniu aktualizacji  Warwicka jego Q, czyli  Paszcza Bestii, zostało nazwane "Kły Bestii".
  • Pierwsza wskazówka na temat jego aktualizacji wizualnej i rozgrywki pojawiła się na odnowionym portrecie  Lodowego Ezreala w lewym dolnym rogu.

Historia Edytuj

  • Pierwszą wzmianką o jego przeróbce była historia  Singeda o eksperymencie wszczepienia katalizatora i protokończyny  Warwickowi, który został wcześniej złapany przez naukowca.
    • Zanim został złapany, był mordercą chcącym wyrwać się z grzechów przeszłości.
  • W zwiastunie,  Warwick ściga dwóch oprychów z  Zaun: Boggina i Flega, którzy ostatecznie giną.
    • Boggina można znaleźć w dłuższej historii  Warwicka Jeżeli będą uciekać i prawdopodobnie z powodu tamtych wydarzeń mógł go zabić.
  • Jest chimerą, czyli połączeniem różnych bestii.
    • Dużą częścią stanowi genotyp wilka z małą domieszką innych zwierząt takich jak nietoperz (uszy), lis (ogon) czy szynszyla (sposób poruszania się).
  •  Warwick został wzmocniony za pomocą chemtechu.
    • Jest to  zauniański odpowiednik hextechu korzystający z energii chemicznej.
    • Podobną technologię wykorzystuje jeden z bohaterów zwiastunu  Warwicka - Boggin.
  • Przed przeróbką,  Warwick był naukowcem i łowcą ludzi, a  Singed był jego uczniem.
    • Po wynalezieniu i wypiciu eliksiru, zamienił się w wilkołaka.

Cytaty Edytuj

  • Żart: "Zrobię sztuczkę za Warwick-chrupkę!" jest mocnym odniesieniem do Scooby'ego Doo i jego ulubionego przysmaku: Scooby-chrupek.
  • Dzieli identyczną kwestię: "Kto jest dobrym pieskiem? Ja!" z  Piekielnym Nasusem.
  • Kwestia: "Bohaterowie zawsze umierają." jest pieszczotliwym odniesieniem do Łaski z gry video Overwatch.
  • Prowokacja dla  Soraki: "Zeżrę twoje serce..." jest odniesieniem do starej wersji historii tej dwójki.
  • Cytat dla  Evelynn: "Pokażę ci, czym jest ból!" jest odpowiedzią na jej kwestię: "Podoba mi się twój ból."
  • Stary żart: "Czemu mam takie wielkie zęby? Żeby cię szybciej zjeść." jest nawiązaniem do bajki o Czerwonym Kapturku.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • W wyniku eksperymentu  Singeda, kiedy bohater wyczuje krew, zaczyna tracić nad sobą kontrolę.
    • Jednakże wykazuje, że jeszcze ma ślady człowieczeństwa i próbuje ostrzec innych przed samym sobą.
  • W trakcie amoku,  Warwick przypomina sobie fragmenty ze swojego dawnego życia.
    • Na podstawie tego można stwierdzić, że  Jinx miała dość duży wpływ na niego ("Byłaś tam...", "Pozwól mi zapomnieć...").
    • Dodatkowo może wiedzieć o przeszłości  Vi i jej przenosinach do  Piltover ("Zaun cię potrzebował!", "Strach w twoich oczach... Widziałem go kiedyś...").

Filmy Edytuj

Prezentacja bohatera - Warwick06:26

Prezentacja bohatera - Warwick

Warwick - Gniew Zaun01:46

Warwick - Gniew Zaun

Warwick - ekran logowania03:39

Warwick - ekran logowania

Przypisy