Warsztat Hextech - system otrzymywania nagród, takich jak bohaterowie czy skórki za osiągnięcia w grze. System jest dość ściśle powiązany z Maestrią Bohaterów. Pierwszy raz został wprowadzony na serwery TR (Turcja) w patchu 6.4. Oficjalnie warsztat został wprowadzony na serwery europejskie 24 marca 2016 roku (6.5 - elementy).

Informacja Edytuj

WarsztatHextech

Klucz i Skrzynia Maestrii

Przedstawiamy nowy system, którego celem jest nagradzanie was pełnymi łupów skrzyniami przy pomocy maestrii bohaterów, za każdym razem gdy wy lub wasza grupa spisuje się dobrze; oraz umożliwienie zdobywania losowych przedmiotów w dużo tańszy sposób.

Otwierajcie skrzynie za pomocą kluczy, które można zdobyć wygrywając gry przeciwko dobieranym przeciwnikom. W środku znajdziecie fragmenty łupów, które możecie zrealizować, aby uzyskać przedmioty takie jak bohaterowie, skórki i ikony przywoływacza.

Elementy Edytuj

Skrzynie Maestrii Edytuj

Hextech Crafting Chest

Zamknięte skrzynie maestrii można zdobyć za dobrą grę różnymi bohaterami lub będąc częścią zespołu. Jeżeli ty lub ktoś w twojej grupie otrzyma ocenę S (którąkolwiek), dostaniesz skrzynię. Każdego miesiąca zdobyć można do czterech skrzyń, a każdy bohater, którym grasz, może zapewnić ci jedną skrzynię w danym sezonie. Skrzynie zawierają łupy, ich odłamki albo esencje, a czasami znajdziecie w nich klika rodzajów łupów (ale nigdy nie będą zawierały jedynie esencji).

Szczegóły:

  • Skrzynię Maestrii (Skrzynię Hextech) można otrzymać, kiedy któryś z graczy (należący do tego samego zespołu zorganizowanego) otrzyma za swoją grę jedną z trzech not: S+, S czy S-
  • Możesz zdobyć w każdym miesiącu tylko cztery skrzynie (ukazane w kolekcji gracza w dziale Bohaterowie)
  • Każda skrzynia odnawia się przez siedem dni.
  • Możesz zdobyć tylko jedną skrzynię za grę posiadanym bohaterem w danym sezonie
  • Skrzynie można również kupić za 125 RpPoints w nieograniczonej ilości

Klucze Edytuj

Hextech Crafting Key

Klucze można zdobyć jako nagrody za wygrywanie gier przeciwko dobieranym przeciwnikom albo zakupić w sklepie. Klucze służą do otwierania skrzyń w Warsztacie hextech.[1]

Szczegóły:

  • Każdy Klucz trzeba stworzyć z 3 fragmentów, które można zdobyć w ramach zdobywania punktów honoru (pojedynczo bądź w Kapsułach Honoru)
  • Klucze służą do otwierania Skrzyń Maestrii na Warsztatowym Stole, z których wypadają różne przedmioty (Łupy, Kryształy, Fragmenty, Esencje)
  • Klucze można również kupić za 125 RpPoints w nieograniczonej ilości

Token Maestrii Edytuj

Kiedy bohater posiadający 5. poziom maestrii zdobędzie na mapie Summoner's Rift ocenę co najmniej S-, wtedy otrzymuje specjalny Token Maestrii. Jest on potrzebny do stworzenia wyższych poziomów maestrii. Po zdobyciu dwóch (6. poziom) lub trzech (7. poziom) tokenów, można stworzyć maestrię poprzez wykorzystanie 3250 BE icon (6. poziom) / 3900 BE icon (7. poziom) niebieskiej esencji lub Fragmentu określonego bohatera.

Kapsuły Bohaterów Edytuj

Hextech Crafting Champion Capsule

Za każdym razem, kiedy zdobędzie się nowy poziom, otrzymuje się Kapsułę Bohaterów zawierającą kilka fragmentów bohaterów, która ich wartość wynosi od 720 BE icon do 1260 BE icon.

Kapsuły Honoru Edytuj

Co jakiś czas, mając wysoki poziom honoru, otrzymuje się co jakiś czas Kapsułę Honoru, która zawiera dużą ilość fragmentów Kluczy, odłamek bohatera oraz w rzadkich przypadkach ekskluzywne skórki.

Doskonała Skrzynia Edytuj

Hextech Crafting Masterwork Chest

Nowe, czysto "kosmetyczne” skrzynie" zawierające jedynie fragmenty skórek bohaterów i ewentualnie pomarańczową esencję.

Szczegóły:

  • Doskonałą Skrzynię można jedynie kupić za 225 RpPoints w nieograniczonej ilości

Kryształy Edytuj

Szczegóły:

Przedmioty rzemieślnicze Edytuj

Fragmenty Edytuj

Hextech Crafting Permanent

Kompletny Fragment

Hextech Crafting Shard

Niekompletny Fragment

Odłamki to materiały rzemieślnicze, które można łączyć za pomocą warsztatu hextech w celu odblokowania trwałych przedmiotów (takich jak bohaterowie). Rzemieślnictwo to nie twoja działka? Odłamki mogą również zostać zrealizowane i używane przez ograniczony czas.

Szczegóły:

  • Fragmenty są to nagrody wydobywane ze Skrzyń Maestrii
  • Początkowo każdy Fragment jest szklaną wersją portretu bohatera lub skórki
  • Przy tworzeniu nowego Fragmentu, trzeba użyć 3 słabsze Fragmenty w celu stworzenia mocniejszego (dotyczy to jedynie skórek)
  • Fragmenty można tworzyć, wymieniać, rozmieniać lub ulepszać

Esencje Edytuj

Szczegóły:

  • Występują dwa rodzaje Esencji:
    • niebieska BE icon (bohatera) - służy do ulepszania Fragmentów bohaterów do trwałego łupu
    • pomarańczowa PE icon (kosmetyczna) - służy do tworzenia Fragmentów elementów kosmetycznych (np. skórki bohaterów lub totemów)
  • Esencje można zdobyć poprzez otwieranie Skrzyń Maestrii lub przy wymienianiu niechcianych przedmiotów
  • Służą również do ulepszania uzyskiwanych Fragmentów, aby odblokować zawartość na stale

Wydarzenia Edytuj

Główny artykuł: Wydarzenia

W czasie różnych wydarzeń (np.  Festyn Księżyca czy  Mistrzostwa Świata) są udostępniane specjalne elementy, za pomocą których można tworzyć limitowane przedmioty.

Galeria Edytuj

  • Informacja o uruchomieniu Warsztatu Hextech
  • Informacja wyświetlana po otwarciu pierwszej Skrzyni Hextech
  • Wskaźnik pokazujący min. ilość możliwych do zdobycia Skrzyń Hextech
  • Oznaczenie wokół postaci, którą zdobyto już Skrzynię Hextech
  • Możliwy błąd: nieprawidłowy Bohater zostaje oznaczony (naprawia się po pewnym czasie)
  • Wybór losu odłamka skórki Totemu
  • Rozmienianie odłamka skórki Totemu na Pomarańczową Esencję
  • Wybór losu odłamka skórki Bohatera
  • Rozmienianie odłamka skórki Bohatera na Pomarańczową Esencję
  • Odblokowany trwały odłamek skórki Bohatera
  • Wybór losu Klejnotu
  • Rozmienianie Klejnotu na Skrzynię i Klucz Hextech
  • Wybór losu odłamka Bohatera
  • Rozmienianie odłamka Bohatera na Niebieską Esencję
  • Otwierana Skrzynia Hextech zaczyna świecić od wewnątrz...
  • ... a następnie eksploduje
  • Przykładowy łup ze Skrzyni Hextech
  • Informacja o zdobyciu tokenu szóstego poziomu maestrii
  • Token szóstego poziomu Maestrii przykładowego Bohatera
  • Wykuwanie Maestrii poziomu szóstego
  • Tworzenie 7. poziomu maestrii
  • Informacja o zdobyciu tokenu siódmego poziomu maestrii
  • Dwa tokeny siódmego poziomu Maestrii przykładowego Bohatera
  • Przekuwanie odłamka losowego Bohatera w łup
  • Rozmienianie trzech odłamków na jeden trwały przedmiot (w tym wypadku są to skórki Bohaterów)

Zobacz także Edytuj

Przypisy

  1. Od patcha 7.13, klucze można zdobyć jedynie za pomocą systemu Honoru.