Fandom

League of Legends Wiki

Walentynki

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

League of Lovers Logo.jpg

Walentynki (zwane League of Lovers, czyli "Liga Kochanków") – święto obchodzone każdego roku (od 2012) 14 lutego z okazji święta zakochanych. Wtedy są wydawane specjalna skórka, totem, ikona przywoływacza oraz inne specjalne rzeczy (np. walentynki).

Edycje Edytuj

Walentynki 2012 Edytuj

Łamaczka Serc Vayne - Promo PL.jpg

W święto zakochanych przedstawimy nową skórkę dla Waszej ulubionej Nocnej Łowczyni – to będzie miłość od pierwszego wejrzenia. Nacieszcie oczy Vayne, która zada Wam Cios w Serce!

Łamaczka Serc Vayne Kier jest dostępna dla wszystkich przywoływaczy w Sklepie League of Legends! Jeśli przy tej skórce serce nie zabije Ci mocniej, zbadaj puls i sprawdź, czy jesteś jeszcze przytomny![1]

Walentynki 2013 Edytuj

Wytworny Jayce - Promo PL.jpg

Walentynki 2014 Edytuj

W 2014 roku, wydano specjalne walentynkowe kartki – z wizerunkami trzech bohaterów każdy po 6 różnych wersji. Poniżej są przedstawione przykłady.

Ashe Walentynka.jpg
Jayce Walentynka.jpg
Vayne Walentynka.jpg

Walentynki 2015 Edytuj

Walentynka 2015.jpg

MiksturyMikstury są czerwone

Lodowe KłyLodowe Kły niebieskie

Łamacz Serc VarusŁamacz Serc Varus lata po niebie

A TibbersTibbers płonie dla ciebie!

Niebieskie i czerwone stwory siedzą razem, oglądając księżyc w pełni. ShyvanaShyvana przytula swojego przyjaciela smokasmoka. GalioGalio próbuje zainteresować sobą wieżę.

Summoner's Rift to na ogół niebezpieczne miejsce, pełne potyczek i spływające krwią. Ale gdy zbliżają się walentynki, bohaterowie odkładają łuki, miecze, maczugi i topory, przestają zaglądać w zarośla, nacierać w alejach i niszczyć przeciwników, i cieszą się dniem, w którym najważniejsze są uściski.

Z radością ogłaszamy, że niedawno nawiązaliśmy współpracę z Inkiness. Przygotowaliśmy pięć wyjątkowych kartek walentynkowych, specjalnie dla was.[2]

Walentynki 2016 Edytuj

Walentynki 2016.jpg
„Weź moje zabójstwa, zabójstwa, weź je wszystkie:

Czy masz teraz coś, czego nie miałaś wcześniej?

Weź zabójstwa, weź miłość za powroty bliskie

Kochałem cię, gdy nie miałaś nic więcej

Skoro zabójstwa mi miłość twą zapewnią

Nie mogę cię winić za przyjmowane dary

Zabójstwa, miłość, wszystko, co przede mną

Zabójstwa dobrze dobrały nas do pary

Jeśli ukradniesz mi zabójstwo przypadkiem,

Wybaczę ci, ma miła prowadząca

Miłość to spojrzenie rzucane ukradkiem.

Oby nasza była legendarnie gorąca.

Miłość wisi w powietrzu! TeemoTeemo rozdaje całusy zamiast rzutek, Tahm KenchTahm Kench dzieli się swoim językiem w jeszcze większym stopniu niż dotychczas, i wreszcie – niezależnie od tego czy znajdujecie się w dolnej alei, w dżungli, czy na górze – nie ma ucieczki przed Pięćdziesięcioma Twarzami GravesaGravesa.

To wszystko zbliża się wraz z Walentynkami, i choć nikt nie zakłada, że w League of Legends dojdzie do całkowitego zawieszenia broni, to Summoner's Rift jest tak samo podatny na romantyczność tego okresu jak każde inne miejsce.

Dlatego z przyjemnością ogłaszamy podjęcie współpracy z wyjątkowo utalentowaną, wywodzącą się ze społeczności artystką – Rachel J Corey. Jej poświęcone League of Legends grafiki były premiowane w zeszłorocznym /ALL-czatowym Pokazie Przywoływaczy. Rachel stworzyła cztery unikalne projekty kartek, dzięki którym będziecie mogli pielęgnować waszą miłość do League of Legends podczas waszych romantycznych przygód.

Życzymy wam więc szczęśliwych Walentynek, a jeśli spotkacie nas na Rifcie – nie krępujcie się i uściśnijcie nas, zanim rozkwasicie nasze mózgi na ścianie.[3]

Skórki Edytuj

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki