Fandom

League of Legends Wiki

Wędrujący Krab

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Wędrujący Krab (ang. Scuttle Crab) – neutralny potwór na mapie Summoner's Rift. Wędruje on wzdłuż rzeki w okolicach Barona NashoraBarona Nashora i SmokaSmoka. Jest wyjątkowy spośród potworów w grze, przez to, iż jeśli się go zaatakuje, nie odpowiada on atakiem, lecz ucieka z dala od atakujących.

Gdy Wędrujący KrabWędrujący Krab zostanie zabity chowa się przed pobliskim wejściem do loży Barona NashoraBarona Nashora bądź SmokaSmoka. Następnie tworzy nad sobą strefę o promieniu 250 jednostek, gwarantującą wizję drużynie zabójcy jak i krótką premię do prędkości poruszania dla każdego sojusznika który przez nią przejdzie.

Premia za Zabicie Edytuj

Zabicie Wędrującego Kraba stawia po środku rzeki sojuszniczą Wędrujący KrabKaplicę Prędkości. Kaplica prędkości daje ulepszenie Wędrujący KrabSzybkonogi bohaterom i zwierzakom (np. Lustrzany ObrazLustrzany Obraz) stojącym w wyznaczonym terenie. Szybkonogi daje niewielką prędkość ruchu na dwie sekundy. Kaplica prędkości dodatkowo zapewnia wizję w obszarze 525 jednostek.

Ciekawostki Edytuj

  • To jedyny potwór, który po użyciu na nim PorażeniaPorażenia nie daje żadnego efektu.
  • To jedyny potwór, który nie atakuje i ucieka przed agresorami pomimo posiadania obrażeń od ataku.
  • Po jego zabiciu, odkrywa na 90 sekund środkowe części rzeki.
  • Jest to jedyny potwór który nie zostaje całkowicie zabity. Zamiast tego ucieka i chowa się w norce pod wodą.
  • Przez pewien czas po pokazaniu się owego potwora istniał błąd, że podczas walki jednej z drużyn z Baronem NashoremBaronem Nashorem KrabKrab otrzymywał obrażenia od BaronaBarona, od których mógł umrzeć.
    • W wyniku tego żaden gracz nie otrzymywał złota, zaś Kaplica Prędkości nie powstawała (pomimo, że KrabKrab wystawiał z wody czułki).
  • Gdy dojdzie do końca rzeki rzuci się w tył, wykonując przez atakującego ślizg podobny do Biegu przez CienieBiegu przez Cienie ShenaShena, jednak nie sprowokuje on gracza (ani nie zada obrażeń).

Więcej w Fandom

Losowa wiki