FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został stworzony przez Joe "Hephastopheles" Ziegler'a, a za zadaniem jego aktualizacji stanął Solcrushed.
  • Viktor jest podobny do Doktora Dooma z Marvel Comics.
  • W opisie jego umiejętności podczas gry istnieje literówka: "Viktor może sterować Anolamią"
  • Podczas tworzenia użyto wobec niego nazwy kodowej "The Hexmage" (Co w przełożeniu na język polski dałoby nazwę "Hex-mag")
  • Historia  Viktora wykazuje wiele podobieństw do historii wynalazcy, Nikola Tesli. Zarówno w przypadku  Zwiastuna Maszyn jak i wyżej wspomnianego wynalazcy, ktoś kradł im patenty.
    • Ponadto wszystkie umiejętności  Viktora nawiązują do nieopublikowanych, zagninionych wynalazków Tesli.
  • Jego obsesja na punkcie robotyzacji innych istot jest najprawdopodobniej nawiązaniem do Dr Robotnika z serii Sonic The Hedgehog. Robotnik robotyzował leśne stworzenia i tworzył z nich armię.
  • W swojej prezentacji bohatera posiadał inny portret.
  • Był ostatnim bohaterem wydanym w 2011 roku.

Cytaty Edytuj

  • W angielskiej wersji dubbingu  Viktor ma rosyjski akcent.

Skórki Edytuj

  • W tle Klasycznej skórki  Viktora można dostrzec Zaun.
  •  W pełni mechaniczny Viktor przedstawia  Viktora w formie, która spełnia wszystkie jego ambicje wobec własnej osoby.
  •  Viktor Prototyp przedstawia bohatera stosunkowo niedługo po kradzieży projektu  Blitzcranka przez Prof. Stanwicka.
    • Ponadto jego robotyczna ręka w wersji z tej skórki znajduje się w filmie promującym wersję na Mac'a
  •  Kreator Viktor ma kilka ciekawostek:
    • W tle można dostrzec jego dzieła:  Mecha Cho'Gatha Prime'a,  Mecha Kog'Mawa,  Mecha Skarnera Alfę,  Mecha Urgota i  Mecha Vel'Koza.
    • Dodatkowo stworzył także  Mecha Xeratha (pomimo, że skórka powstała przed koncepcją "Battlecast").
    • W czasie animacji  Powrotu można zobaczyć niezidentyfikowaną płaszczko-podobną postać.
    • Jest jedyną wydaną do tej pory skórką, w której ma zrobotyzowaną prawą rękę, zamiast lewej (Nie mylić z Robotyczną Ręką!!!) Ponadto istnieją pewne spekulacje, że  Kreator pochodzi z równoległego wymiaru. Jak na razie fani nie znaleźli żadnych argumentów, które mogłyby to potwierdzić, poza faktem o zrobotyzowanej ręce.

Relacje Edytuj

  • Być może  Jhin miał z nim jakiś kontakt. Są to jedyne znane w Runeterze cyborgi. Są pewne fanowskie spekulacje, że kiedy  Jhin był jeszcze człowiekiem, to otrzymał poważne rany, a że słyszał o  Viktorze, to postanowił poprosić go o pomoc. Jednakże w swojej historii  Jhin nie posiada z nim żadnych powiązań.
  •  Viktor widzi w  Jayce'ie zagrożenie dla Wielkiej Ewolucji.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Viktor, Zwiastun Maszyn06:44

Prezentacja Bohatera - Viktor, Zwiastun Maszyn

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki