Wikia

League of Legends Wiki

Viktor

Dyskusja0
1,015stron na
tej wiki
Viktor, Zwiastun Maszyn
ViktorSquare
Viktor
Zwiastun Maszyn
Cena
6300 IpPoints lub 975 RpPoints
Typ:  mag  •  walczący z dystansu
Data wydania:
29 grudnia 2011
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 385 (+78) Obrażenia ataku: 49 (+3)
Regen. zdrowia: 6,75 (+0,65) Prędkość ataku: 0,625 (+2,11%)
Mana: 240 (+50) Pancerz: 16 (+4)
Regen. many: 6,9 (+0,45) Odp. na magię: 30 (+0)
Zasięg: 525 Prędkość ruchu: 335

Viktor, Zwiastun Maszyn jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Ewolucja Technologii
Viktor.Ewolucja Technologii

Bierna: Viktor rozpoczyna grę z Hexrdzeń przedmiotHexrdzeniem, który daje mu bierne premie do statystyk i może być ulepszony w sklepie za 1000 szt. złota, w celu wzmocnienia jednej z umiejętności. Hexrdzeń przedmiotHexrdzeń można ulepszyć tylko raz i nie można go odsprzedać w sklepie.

Hexrdzeń przedmiotHexrdzeń

  • Moc umiejętności na poziom: +3 (+54)

Transfer Mocy
Czas: 9 / 8 / 7 / 6 / 5 sek.
Koszt: 45 / 50 / 55 / 60 / 65 many
Viktor.Transfer Mocy

Aktywna: Viktor razi przeciwnika, zadając mu obrażenia magiczne, a następnie zmieniając 40% obrażeń w tarczę.

  • Zasięg: 600
  • Obrażenia magiczne: 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+65% mocy umiejętności)
  • Tarcza: 32 / 50 / 68 / 86 / 104 (+26% mocy umiejętności)
Viktor.Ulepszenie Moc

Ulepszenie Moc przedmiotUlepszenie: Moc: Transfer Mocy zwiększa prędkość ruchu Viktora o 30% na 3 sekundy.

  • Moc umiejętności na poziom: +3 (+54)
  • Zdrowie: +220
  • Regeneracja zdrowia: +6
Pole Grawitacyjne
Czas: 17 / 16 / 15 / 14 / 13 sek.
Koszt: 65 many
Viktor.Pole Grawitacyjne

Aktywna: Viktor wytwarza silne pole grawitacyjne, w którym przeciwnicy otrzymują ładunki spowolnienia co 0.5 sekundy. Po uzyskaniu 3 ładunków (po 1.5 sekundy) zostają ogłuszeni na 1.5 sekundy.

  • Zasięg: 625 (812.5)
  • Spowolnienie na ładunek: 28 / 32 / 36 / 40 / 44 %
Viktor.Ulepszenie Grawitacja

Ulepszenie Grawitacja przedmiotUlepszenie: Grawitacja: Zwiększa zasięg Pola Grawitacyjnego o 30% (o 187.5 jednostek).

  • Moc umiejętności na poziom: +3 (+54)
  • Mana: +200
  • Regeneracja many: +5
  • Skrócenie czasu odnowienia: +10%
Zabójczy Promień
Czas: 13 / 12 / 11 / 10 / 9 sek.
Koszt: 70 / 80 / 90 / 100 / 100 many
Viktor.Zabójczy Promień

Aktywna: Viktor za pomocą swojej mechanicznej ręki ciska wiązką chaosu, która zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom znajdującym się na swej drodze.

  • Zasięg: 540
  • Obrażenia magiczne: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+70% mocy umiejętności)
Viktor.Ulepszenie Śmierć

Ulepszenie Śmierć przedmiotUlepszenie: Śmierć: Zabójczy Promień podpala wrogów i zadaje 30% dodatkowych obrażeń magicznych przez 4 sekundy.

  • Moc umiejętności na poziom: +3 (+54)
  • Moc umiejętności: +45
  • Dodatkowe obrażenia magiczne: 21 / 34,5 / 48 / 61,5 / 75 (+21% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 91 / 149,5 / 208 / 266,5 / 325 (+91% mocy umiejętności)
Burza Chaosu
Czas: 120 sek.
Koszt: 100 many
Viktor.Burza Chaosu

Aktywna: Viktor tworzy anomalię w wybranym miejscu, zadając obrażenia magiczne oraz uciszając objętych nią przeciwników na 0.5 sekundy. Burza istnieje jeszcze przez 7 sekund, zadając obrażenia magiczne co sekundę pobliskim przeciwnikom.

Burza może być sterowana poprzez ponowne uaktywnianie umiejętności. Porusza się ona tym szybciej, im bliżej niej znajduje się Viktor.

  • Zasięg: 700
  • Początkowe obrażenia magiczne: 150 / 250 / 350 (+55% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne na sek.: 40 / 60 / 80 (+24% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 430 / 670 / 910 (+223% mocy umiejętności)

Wskazówki Edytuj

  • Viktor.Zabójczy PromieńZabójczy Promień to potężne zaklęcie nękające i ograniczające możliwości przeciwników. Użyj go w połączeniu z Viktor.Pole GrawitacyjnePolem Grawitacyjnym i kontroluj pozycje wrogów.
  • Pamiętaj, aby wybrać odpowiednie ulepszenie. Każde ulepszenie wspomaga którąś z zalet Viktora i może być wybrane tylko raz w danej grze.

Linki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Viktor

  • Postacie

    5 wiadomości
    • dobry
    • Viktor to bardzo mocna postać; idealna do team fight'ów i do obijania przeciwnika na midzie. Polecam

Więcej od Wikii