Fandom

League of Legends Wiki

Vel'Koz (skórki i ciekawostki)

< Vel'Koz

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Subninja.
  • Vel&#039;KozVel'Koz to pierwszy bohater wydany w 2014 roku.
  • Jest dubbingowany przez Adama Baumana.
  • Jako pierwszy bohater ma historię opowiedzianą w pierwszej osobie.
  • Końcówka "-Koz" w jego imieniu pochodziła od jednego z nazewnictw w trakcie jego tworzenia – "The Keeper of Secrets" (po polsku "Strażnik Sekretów").
  • Przyrost obrażeń fizycznych co poziom Vel&#039;KozaVel'Koza wynosi +3.141592 – tyle samo wynosi zaokrąglenie liczby Pi do szóstego miejsca po przecinku.
  • Ze względu na jego chęć zdobywania wiedzy, społeczność pieszczotliwie nazwała jego laser jako skaner "Wiązka Uczenia" (z ang. Learn Beam)
  • Vel&#039;KozVel'Koz po raz pierwszy ujawnił się w seriach filmów w serwisie Youtube.
    • Można stwierdzić, że po raz pierwszy został ogłoszony przez cytat: "Och, i wyglądajcie inwazji z Zewnątrz." na oficjalnej stronie dotyczącej Sezonu 2014.
    • Jednak wcześniej jego część można zobaczyć na splash arcie Kreatora ViktoraKreatora Viktora.
    • Dodatkowo macki można zaobserwować na tle splash arta Luciana NajemnikaLuciana Najemnika, ale być może to nie odnosi się do bohatera.
    • Macki są także widoczne na arcie Kassadin przed Kontaktem z PustkąKassadin przed Kontaktem z Pustką, i mogą również należeć do niego.
  • Pierwszy raz pojawił się na terenie Demacii.
  • Ma bardzo podobny wygląd do Mroźnych Obserwatorów, o których wspomina LissandraLissandra w swojej historii, ale nie należy do nich. Dodatkowo można go porównać do rzeźb na mapie Howling Abyss, symbolu plemienia ProfileIcon Frostguard.png Mroźnej Straży i wyglądu "bramy" po stronie drużyny fioletowej.
  • Początkowo jego cytaty miały mieć jeszcze więcej żartów w głosie, jednakże zmieniono zdanie, ponieważ chciano, aby powstał potwór mający luźne podejście do życia z elementami anormalności i bezduszności wobec przedmiotów swoich badań.
  • Ironicznie, jego dzień ujawnienia pokrywa się dniem The Day We Fight Back – międzynarodowego wydarzenia jako protestu przeciwko nadzorowi.
  • Każde z czterech oczu Vel&#039;KozaVel'Koza może zostać usunięte z ciała oraz posiada dużą możliwość swobodnego lewitowania.
  • Vel&#039;KozVel'Koz może być klasyfikowany do fikcyjnych stworzeń zwanych jako Oculothoraxy. Oprócz tego, może zostać porównany do: Shumy Goratha, Oka Saurona i Beholdera. W szczególności wiele podobieństw bohater ma do Hermaeusa Mora – demona z sagi Elder Scrolls.
    • Dodatkowo w trakcie polskiego AMA o bohaterze, padło pytanie o "jego przyszłości z hentai" a odpowiedzią było stwierdzenie: No cóż... Chyba dość często jego 'klony' odgrywają rolę w takowych japońskich anime; Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli się o tym dowie, niektórych scenografów dotknie Promień Dezintegracji Istot ŻywychPromień Dezintegracji Istot Żywych!
  • Pod koniec "Prezentacji Bohatera" można zobaczyć konfrontację ViktoraViktora z Vel&#039;KozemVel'Kozem na lasery.
  • Efekty dźwiękowe użyte w czasie tematycznej muzyki na tle ekranu logowania bardzo przypominają Żniwiarzy z uniwersum Mass Effect.
  • 1 kwietnia wyszła Prezentacja Bohatera w etnolekcie śląskim (jako żart primaaprilisowy).
  • Na niektórych (starych, także w jego prezentacji Bohatera) filmikach prezentujących jego umiejętności można dostrzec martwego TeemoTeemo.
    • Około pół roku później wydano odnowionego SionaSiona. W jego przentacji Bohatera widać było zwłoki Chyżego Zwiadowcy w tym samym miejscu. Pokazuje to, że w momencie wydawania Oka Pustki odnowiony Nieumarły Niszczyciel był już przygotowywany do ujawienia.

Cytaty Edytuj

  • Pierwsza prowokacja: "Twoje szanse przeżycia – mniej niż zero. Jakoś tak to leciało..." jest odniesieniem do piosenki zespołu Lady PankMniej niż zero.
  • Druga prowokacja: "Odnotować, istoty lubią określać się mianem nowicjuszy. Ilość przypadków – niezliczona." być może jest nawiązaniem do zwyczaju tłumaczenia się graczy grających po raz pierwszy daną postacią.
    • Może być również nawiązaniem do najprawdopodobniej najczęściej używanej obelgi w grze – noob.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • On wraz z Cho&#039;GathemCho'Gathem, Kha&#039;ZixemKha'Zixem, Kog&#039;MawemKog'Mawem i Rek&#039;SaiąRek'Saią są potworami z Pustki.
    • Jednakże wykazuje pewną niechęć do swoich pobratymców ze względu na ich potrzebę niszczenia wszystkiego, co można zbadać lub zobaczyć.
  • Jego celem jest poznanie Runeterry z każdej możliwej strony.
  • KassadinKassadin walczy o to, aby Pustka nie została otwarta do Runeterry, tym samym jest jego wrogiem.
  • Ulepszenie Vel&#039;KozaVel'Koza w jego skórce Mecha zostało dodane przez Kreatora ViktoraKreatora Viktora jako uzupełnienie jego armii – Ewolucji.
  • Jest bardzo zainteresowany ZileanemZileanem – być może ze względu na jego paranormalne zdolności związane z zagięciem czasu lub wielką wiedzę o świecie.

Filmy Edytuj

Vel'Koz Pierwszy Kontakt00:50

Vel'Koz Pierwszy Kontakt

Prezentacja Bohatera - Vel'Koz, Oko Pustki08:49

Prezentacja Bohatera - Vel'Koz, Oko Pustki

Prezentacyjo Bohatyra Vel'Koz08:28

Prezentacyjo Bohatyra Vel'Koz

Vel'Koz Login Screen02:27

Vel'Koz Login Screen

Mecha Vel'Koz00:59

Mecha Vel'Koz

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Vel'Koz/skórki i ciekawostki

  • Gwara śląska?

    6 wiadomości
    • Spokojnie, to tylko był dowcip :D
    • Dowcip dowcipem, ale to wyszło genialnie :D Mogło by być więcej takich spotlightów. Ciekawy sposób na zapoznanie się z gwarą śląską.
  • Mecha Vei'koz

    5 wiadomości
    • {{RP|1350}}.
    • Czyli zestaw bohater + skórka  około {{RP|1600}} przez kilka dni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki