FANDOM

Vel'Koz, Oko Pustki jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Notatki

Ataki podstawowe Vel'Koza nie są traktowane jako pocisk i nie są blokowane przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo.

Dezintegracja Organiczna
Vel'Koz.Dezintegracja Organiczna

Umiejętności Vel’Koza nakładają na swoje cele ładunki  Dezintegracji na 7 sekund, aż do maksymalnie 3 ładunków. Po osiągnięciu przez cel 3 ładunków, cel zostaje zdezintegrowany i otrzymuje obrażenia nieuchronne równe 25 + (10 × poziom) (+50% mocy umiejętności).

Podstawowe ataki Vel'Koza odświeżają czas trwania ładunków  Dezintegracji.

Dezintegracja Organiczna to efekt czarów będący osłabieniem.
Obrażenia nieuchronne ignorują wszystkie formy redukcji obrażeń poza niewrażliwością i tarczami.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Vel'Koz IVideo
Rozszczepienie Plazmowe
Czas: 7 sek.
Koszt: 40 / 45 / 50 / 55 / 60 many
Vel'Koz.Rozszczepienie Plazmowe

Pierwsza aktywacja: Vel'Koz wystrzeliwuje plazmowy piorun, zadając obrażenia magiczne pierwszej trafionej wrogiej jednostce i spowalniając ją o 70% na kilka sekund. Spowolnienie zanika z czasem. Vel'Koz po chwili może ponownie aktywować Rozszczepienie Plazmowe.

  • Zasięg: 1050
  • Spowolnienie: 1 / 1,25 / 1,5 / 1,75 / 2 sek.
Plasma Fission 2

Druga aktywacja: Vel'Koz rozczepia plazmowe pioruny pod kątem 90° w przeciwnych, prostopadłych do pierwotnego piorunu kierunkach po 0.25 sekundy. Każdy rozczepiony piorun posiada takie same efekty co pierwotny, czyli zadaje takie same obrażenia magiczne pierwszej trafionej przez niego wrogiej jednostce i spowolni ją o 70% na kilka sekund.

  • Zasięg: 1100

Rozszczepienie Plazmowe automatycznie rozdzieli się, gdy osiągnie maksymalny zasięg.

Rozszczepienie Plazmowe to liniowa, kolidująca umiejętność mierzona rozdzielająca się po trafieniu w cel lub po maksymalnym zasięgu na 2 liniowe, kolidujące umiejętności mierzone.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
  • Wróg może tylko raz trafiony tylko raz.
  • Umiejętność posiada chwilowe opóźnienie między kolejnymi aktywacjami, zapobiega to przypadkowymi detonacjami, umiejętność musi przebyć minimalnie około 500 jednostek, aby było można ją ponownie użyć.
  • Maksymalny zasięg pierwotnego pioruna wynosi 1050, natomiast łączny, maksymalny zasięg rozczepionych piorunów wynosi 1485 jednostek.
Vel'Koz QVideo
Wyłom Pustki
Czas: 1.5 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many + 1 ładunek Wyłomu Pustki
Vel'Koz.Wyłom Pustki

Bierna: Vel'Koz generuje ładunek Wyłomu Pustki co kilka sekund i może przechowywać maksymalnie 2 ładunki.

  • Czas odnowienia ładunku: 19 / 18 / 17 / 16 / 15 sek.

Aktywna: Vel'Koz tworzy wyłom pustki w linii prostej, zadając obrażenia magiczne wrogom w obszarze. Po 0.25 sekundy wyłom ponownie eksploduje, zadając o 50% więcej obrażeń magicznych.

  • Szerokość pocisku: 88
  • Zasięg: 1050
  • Początkowe obrażenia magiczne: 30 / 50 / 70 / 90 / 110 (+25% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne detonacji: 45 / 75 / 105 / 135 / 165 (+37.5% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 75 / 125 / 175 / 225 / 275 (+62.5% mocy umiejętności)
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują pojedynczy wybuch.
  • Oba wybuchy nakładają ładunki  Dezintegracji.
  • Tylko 1 Wyłom Pustki może być aktywny w tej samej chwili.
  • Vel'Koz może rzucać Wyłom Pustki podczas ruchu, ale nie może jej używać podczas ataków podstawowych.
Vel'Koz WVideo
Tektoniczne Rozerwanie
Czas: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 sek.
Koszt: 35 / 45 / 55 / 65 / 75 many
Vel'Koz.Tektoniczne Rozerwanie

Aktywna: Po chwili opóźnienia Vel'Koz zakłóca zaznaczony obszar, wybijając na 0.75 sekundy wszystkich znajdujących się w jego obrębie przeciwników w powietrze i zadając im obrażenia magiczne. Zaatakowani przeciwnicy znajdujący się w pobliżu Vel'Koza są również odrzuceni na niewielką odległość.

  • Zasięg: 850

  • Zawieszenie jest typem  ogłuszenia, a nie efektem kontroli tłumu opartym na powietrzu i może zostać oczyszczone.
  • Kierunek odrzutu celu jest zależny od lokalizacji początkowej Vel'Koza.
  • Czas lotu Tektonicznego Rozerwania zawsze wynosi 0.5 sekundy, więc prędkość pocisku jest zależna od przebytego dystansu.
Vel'Koz EVideo
Promień Dezintegracji Istot Żywych
Czas: 130 / 110 / 90 sek.
Koszt: 100 many
Vel'Koz.Promień Dezintegracji Istot Żywych

Aktywna: Vel'Koz unieruchamia się i wystrzeliwuje ciągły promień energii w linii prostej, podążający za kursorem myszy, zadając obrażenia magiczne co 0.25 sekundy wszystkim trafionym wrogom i spowalniając ich o 20% na 1 sekundę.

  • Maksymalne obrażenia magiczne: 500 / 700 / 900 (+125% mocy umiejętności)

Trajektoria kierunku promienia jest aktualizowana podczas zmiany pozycji kursora myszy i zakończy się po 2.5 sekundach lub po przerwaniu umiejętności.

Efekt  Dezintegracji nie może być nakładany częściej niż co 0.5 sekundy.

  • Zasięg: 1550
Promień Dezintegracji Istot Żywych to liniowa, penetrująca umiejętność mierzona, której trajektoria może być zmieniana za pomocą kursora myszy.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują pojedyncze trafienie umiejętnością.
  • Trajektoria lotu promienia nie aktualizuje się od razu ze zmianą pozycji kursora, tylko z chwilowym opóźnieniem, co oznacza, że kursor myszy trzeba obracać stopniowo.
  • Obrażenia zadawane przez Promień Dezintegracji Istot Żywych nie są regularne i są obliczane według wzoru: X; X; 2X; powtórz.
  • Velkoz może aktywować  Mroczne Przejście  Thresha, aby przerwać Promień Dezintegracji Istot Żywych.
Vel'Koz RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Walcząc w alei, zabijaj stwory  Wyłomem Pustki, jednocześnie nakładając na wrogów efekty  Dezintegracji Organicznej. Inne umiejętności będą lepiej działać na naznaczonych w ten sposób przeciwników.
  • Strzelaj pociskami z umiejętnościami  Rozszczepieniem Plazmowym w taki sposób, aby rozdzielał się po przebyciu jak największej odległości. Choć nie jest to łatwe, możesz w ten sposób trafić wrogów będących poza zasięgiem pierwszego pocisku.
  • Staraj się rozważnie korzystać z  Promienia Dezintegracji Istot Żywych. Wielu bohaterów dysponuje umiejętnościami mogącymi przerwać działanie tego czaru.

Linki Edytuj