FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Vayne została zaprojektowana przez Volty.
  • Imię  Vayne to Shauna. Vayne to jej nazwisko.
  • Podobnie jak wiele innych myśliwych o nadprzyrodzonych zdolnościach jej charakter jest inspirowany Abrahamem van Hellsing, głównym bohaterem powieści Briama Stokera Dracula z 1897 roku.
  • Możliwe że nazwisko oraz przeszłość  Vayne jest odniesieniem do Batmana z DC Comics.
    • Wygląd, broń oraz przeszłość  Vayne być może jest wzorowane na Huntress z DC Comics.
  •  Vayne wykazuje pewne podobieństwo do głównej bohaterki z gry Bayonetta.
  • Na starym splash arcie  klasycznej skórki możemy dostrzec wbitą w ziemię obok drzewa łopatę  Yoricka oraz nagrobek z napisem "URF".
  • Wraz z  Dariusem,  Dravenem,  Riven,  Talonem,  Kalistą  Zedem,  Olafem i  Garenem są postaciami, które nie mają przeliczników pod moc umiejętności.
  • Umiejętność  Srebrne Bełty jest nawiązaniem do wierzeń, że nadprzyrodzone istoty, w szczególności wilkołaki (takie jak  Warwick ) są podatne na broń wykonaną ze srebra.
  •  Vayne jest jedynym bohaterem, którego stopień obrony wynosi 1.
  • Taniec  Vayne jest inspirowany Gun Katą. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  •  Vayne jest pierwszym bohaterem, którego przydomek jest identyczny z nazwą umiejętności pasywnej. Drugim była  Zyra.
  •  Vayne przypomina Łowczynię Demonów z gry Diablo III.

Cytaty Edytuj

  •  Vayne jest pierwszym bohaterem mającym specjalny cytat podczas używania umiejętności.
    • Starszy  Warwick także wydawał odgłosy podczas uruchamiania umiejętności, ale nie były to słowa, a jedynie warczenie i węszenie.
  • Cytat "Kości zostały rzucone" jest odniesieniem do słynnego cytatu Juliusza Cezara "Alea lacta Est" (co znaczy dokładnie to samo).

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Istnieją spekulacje, że  Vayne potajemnie bada działalność  LeBlanc i Czarnej Rózy.
  • Jej rodzice zostali zabici przez  Evelynn.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Vayne, Nocna Łowczyni06:40

Prezentacja Bohatera - Vayne, Nocna Łowczyni

Przypisy