FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Varus wykazuje się dużym podobieństwem do Illidana – Łowcy Demonów z gry "Warcraft III – Reign of Chaos.
    • Obaj są bezwzględnymi tępicielami wszelkiego zła.
    • Podobnie jak  VarusIllidan poddał się mrocznym mocom i zmienił w demona, by zyskać siłę pozwalającą mu zwyciężać własnych wrogów.
    • Illidan walczy Glevią, który kształtem przypomina łuk.
  •  Varus jest jednym z 3 bohaterów z Ionii w mrocznym klimacie – pozostali to  Syndra i  Zed.
    • Trudno jednak powiedzieć, czy  Varus jest tak jak oni postacią negatywną, czy raczej neutralną.
  •  Rozjemca z Piltover  Caitlyn działa prawie identycznie co  Przebijająca Strzała  Varusa.
  •  Varus był jednym z ostatnich bohaterów, którzy mieli Osąd Ligi.
  •  Varus i  Irelia mają bardzo podobne animacje śmierci – oboje giną poprzebijani odłamkami rozpadającej się broni. Ponadto padają w prawie identycznych pozach.
  •  Ashe,  Varus i  Kindred są jedynymi bohaterami w grze będącymi łucznikami.
  • W historii  Varusa była wspominana śmierć jego rodziny – może on być jednym z nielicznych bohaterów, którzy mają lub mieli rodzinę (żonę i dzieci).
  • Najprawdopodobniej jest oburęczny.
    • Podobny przypadek pojawia się także w przypadku  Ashe
  •  Varus jest jednym z nielicznych bohaterów, którzy mogą używać Kontroli Tłumu na sobie (potrafią się sami unieruchamiać lub spowalniać). Działa to przy ładowaniu  Przebijającej Strzały.

Cytaty Edytuj

  •  Kog'Maw wypowiada zdanie: "Przychodzi... zapomnienie...", a  Varus mówi prawie identyczne słowa: "Nadchodzi zapomnienie".
  •  Graves i  Varus wymawiają te same słowa - "Bez przebaczenia".
  • Prowokacja: "Przekażę ci dar bólu" jest podobna do tekstu  Morgany: "Poczuj mój ból!".
  • Wraz z  Dariusem mają identyczne teksty: "Mój cel jest jasny" oraz "Bez odwrotu".
    • Prawdopodobnie jest to nawiązanie do ironicznej prawdy o zachowaniu  Varusa, ponieważ w zemście za masakrę swojego ludu czyni niemal to samo, co Noxianie – dokonuje bezwzględnej rzezi.
  •  Karthus wymawia specjalną prowokację skierowaną do niego: "Jesteś na drodze do wyzwolenia, Varus".
    • Możliwe że siły, które spaczyły  Varusa, mają coś wspólnego z Shadow Isles.

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

  •  Varus jest zaciekłym tępicielem wszelkich Noxian – wymordowali mu całą jego rodzinę i znajomych.
  • Jego wrogiem jest  Riven – możliwe, że kierowała wojskami, które dokonały masakry, a on szuka na niej głównej zemsty.
    • Możliwe też, że pragnie ją zabić tylko ze względu na jej pochodzenie z Noxus, a obrał ją za cel, ponieważ  Riven nie ma żadnych sojuszników gotowych ją poprzeć, jakich mają np.  Darius czy  Katarina.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Varus, Strzała Odkupienia06:14

Prezentacja Bohatera - Varus, Strzała Odkupienia

Przypisy