FANDOM

RiotGamesLogo Ten artykuł został utworzony na podstawie opisu patcha.
Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games .
Witajcie, przywoływacze.

Witajcie w patchu 8.3, w którym  Swain dostanie lśniący, zaktualizowany zestaw umiejętności. Paru bohaterów ostatnio wyróżnia się niekoniecznie dlatego, że są najsilniejszymi bohaterami, ale dlatego, że dobrze sobie radzą pod każdym względem, więc uwypuklamy ich słabości, by dać przeciwnikom więcej pola na dobrze przemyślaną kontrę.

Należy też wspomnieć o kultowych postaciach, posługujących się głównie atakami podstawowymi.  Master Yi i  Tryndamere mają za sobą ciężki rok, więc dajemy im trochę więcej obrażeń, by poprawić ich stan. Tym razem naszym zamiarem nie jest naprawienie wszystkich ich problemów — chcemy tylko sprawić, żeby nie byli tak słabi.

Na koniec wgryzamy się w problemy najbardziej odstających  środkowych i  prowadzących. Znajdziecie tutaj paru świetnych bohaterów, bijących innych na łeb, ale też kilku starych ulubieńców, którzy czasy świetności mają za sobą.

Złapcie zatem za noxiańską rękę demona, zobaczcie kruka cień i wybierzcie się na Summoner's Rift, by miażdżyć przeciwników.

Dobrej zabawy i powodzenia!Paul „Aether” Perscheid, Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman, Lucas „Luqizilla” Moutinho

Patch w skrócie Edytuj

Opis patcha 8 3

Opis patcha 8 3

Bohaterowie Edytuj

 Swain Edytuj

Aktualizacja bohatera Swaina wejdzie w życie z patchem 8.3! Więcej informacji o Wielkim Generale Noxusu znajdziecie tutaj:

 Azir Edytuj

Dłuższy czas odnowienia Q na wczesnych poziomach.: Siła Azira we wczesnej fazie gry w alei powstrzymuje innych środkowych przed wpływaniem na ten okres gry, szczególnie na wyższych poziomach gry.

  •  Q — Piaskowy Szturm
    • Czas odnowienia: 11/9,5/8/6,5/5 sek. ⇒ 15/12,5/10/7,5/5 sek.
  •  W — Powstańcie!
    • ZAKTUALIZOWANO - Ścięcie głowy: Ataki żołnierzy Azira ściągają teraz agresję stworów na Azira.

 Cho'Gath: Aktualizacja efektów wizualnych Edytuj

Uwierzcie nam na słowo, będą naprawdę wyśmienite.: Cho'Gath jest jednym z najstarszych bohaterów w League, co szczególnie widać w efektach cząsteczkowych jego umiejętności. Odnowiliśmy każdą umiejętność, żeby najbardziej morderczy potwór z  Pustki był na Summoner's Rift tak majestatyczny, jak na to zasługuje.

 Jarvan IV Edytuj

Zmniejszony podstawowy pancerz.: Chcemy, żeby Jarvan miał lepiej określone słabości, które jego przeciwnicy mogliby wykorzystać. Obniżenie jego podstawowej wytrzymałości (szczególnie przeciwko potworom w dżungli) powinno dać bohaterom, którzy lubią pojedynki we wczesnej fazie gry, większą szansę na wygranie z nim walki.

  • Podstawowe statystyki
    • Podstawowy pancerz: 38 pkt. ⇒ 34 pkt.

 Jhin Edytuj

Zwiększone podstawowe obrażenia R na wyższych poziomach.: Osłabienia Czarnoksięstwa i Destrukcji sprawiły, że Jhin znalazł się w gorszej sytuacji, niż chcieliśmy, więc trochę wzmacniamy jego obrażenia podstawowe.

  •  R — Kurtyna!
    • Obrażenia podstawowe: 50/115/180 pkt. ⇒ 50/125/200 pkt.

 Katarina Edytuj

Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej.: Katarina, choćby została unieszkodliwiona w alei, wciąż będzie miała całkiem spory wpływ na grę dzięki swoim wysokim obrażeniom podstawowym.

  •  Umiejętność bierna — Chciwość
    • Obrażenia: 75/80/87/94/102/111/120/131/143/ 155/168/183/198/214/231/248/267/287 pkt. ⇒ 68/72/77/82/89/96/103/112/121/131/142/ 154/166/180/194/208/224/240 pkt.

 Kog'Maw Edytuj

Zmniejszone obrażenia od maksymalnego zdrowia W na wyższych poziomach.: Obrażenia Koga są za duże, nawet jeśli posiada tylko jeden przedmiot. Mniejsze obrażenia ataków podstawowych pochodzących z jego zabójczej paszczy powinny sprawić, że będzie bardziej polegał na przedmiotach.

  •  W — Broń Biomagiczna
    • Obrażenia od maksymalnego zdrowia: 3/4/5/6/7% maksymalnego zdrowia celu ⇒ 3/3,5/4/4,5/5% maksymalnego zdrowia celu

 Lucian Edytuj

Zwiększone obrażenia umiejętności biernej na wczesnych poziomach. Zwiększone obrażenia krytyczne umiejętności biernej.: Lucianowi przydałoby się trochę miłości, ale chcemy się upewnić, że będzie ona odczuwalna głównie w bardziej tradycyjnych zestawach przedmiotów nastawionych na prowadzenie gry z dolnej alei.

 Master Yi Edytuj

Zmniejszony koszt many Q. Zwiększone podstawowe obrażenia aktywacji E na wczesnych poziomach i skalowanie tej umiejętności z dodatkowymi obrażeniami od ataku.: Choć wydaje nam się, że Master Yi potrzebuje sporo poprawek w rozgrywce, to dopóki ich nie przeprowadzimy, wcale nie musi być taki słaby. Dajemy mu odrobinę więcej obrażeń, żeby mógł poczuć się jak prawdziwy mistrz.

  •  Q — Cios Alfa
    • Koszt: 70/80/90/100/110 pkt. many ⇒ 70/75/80/85/90 pkt. many
  •  E — Styl Wuju
    • Obrażenia podstawowe: 14/23/32/41/50 pkt. ⇒ 18/26/34/42/50 pkt.
    • Skalowanie: 25% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 35% dodatkowych obrażeń od ataku

 Ryze Edytuj

Użycie Stopera lub Zhonyi anuluje teraz superumiejętność Ryze'a w ten sam sposób co efekty kontroli tłumu.: Decyzja o pozwoleniu Ryze/owi na używanie Klepsydry Zhonyi w celu zagwarantowania sobie ucieczki za pomocą superumiejętności nie była jednogłośna, ale uznaliśmy, że można to zaakceptować, ponieważ cena, jaką musi zapłacić za użycie tego połączenia, jest wystarczająco duża. Klepsydra Zhonyi albo opóźniała i tak już drogie podstawowe przedmioty Ryze’a, albo była przez niego kupowana dopiero w późnej fazie gry. Teraz, gdy ścieżka Inspiracji sprawiła, że dużo łatwiej jest uzyskać efekt Zhonyi, nie czulibyśmy się komfortowo, pozostawiając tę mało interaktywną kombinację bez zmian.

 Sejuani Edytuj

Dłuższy czas odnowienia Q na wczesnych poziomach.: Tak jak  Jarvan, Sejuani jest całkiem niezła we wszystkim — jest obrończynią z dobrą późną fazą gry i świetną kontrolą tłumu. Nie potrzebuje aż tak wysokiej mobilności we wczesnej fazie gry, więc trochę ją obniżamy.

 Tryndamere Edytuj

Zwiększone podstawowe obrażenia od ataku na wyższych poziomach. Zwiększone skalowanie E z dodatkowymi obrażeniami od ataku.: Podobnie jak  Master Yi, Tryndamere też potrzebuje trochę więcej obrażeń.

  • Podstawowe statystyki
    • Przyrost obrażeń od ataku: 3,2 pkt. ⇒ 3,7 pkt.
  •  E — Wirujące Cięcie

 Viktor Edytuj

Tarcza Q jest teraz zwiększana przez Ulepszenie: Turbodoładowanie. Krótszy czas odnowienia R na wyższych poziomach.: W przeszłości siła Viktora była częściowo wyznaczana przez jego umiejętność zabijania przeciwników jednym strzałem dzięki kombinacji Q — Wyssania Mocy i  Zmory Licza. Z czasem zmieniliśmy jego zestaw umiejętności, by nagradzać go za trzymanie się blisko wrogów przez dłuższy czas, ale brakuje mu narzędzi, które pozwalałyby mu robić to bezpiecznie. Chcemy dać lubującym się w ryzyku graczom Viktora większą szansę na przeżycie obrażeń, jakie przyjmą, będąc blisko wrogów.

 Zoe Edytuj

Dłuższy czas odnowienia Q.: Aktualny czas odnowienia Gwiezdnej Piłeczki nie daje przeciwnikom wystarczająco długich okien, które mogliby wykorzystać do kontrataku.

Regeneracja zdrowia Edytuj

Poprawiliśmy statystykę podstawowej regeneracji zdrowia bohaterów, by zawierała ona tylko połówki liczb lub całe liczby.

Runy: Inspiracja Edytuj

Ścieżka Inspiracji, a w szczególności połączenie Magicznego Obuwia i Idealnego Wyczucia Czasu, dawała zbyt dużą przewagę w złocie, a przecież runy powinno się wybierać na podstawie tego, na który styl gry się decydujecie.

Zmniejszone skrócenie czasu odnowienia czarów przywoływacza.: Rozpieczętowana Księga Czarów miała być runą kluczową dla graczy, którzy chcą zmieniać czary przywoływacza i swój potencjał w środku gry. Wychodzi na to, że skrócenie czasu odnowienia czarów przywoływacza jest niezłe, nawet jeśli nigdy się ich nie zmieni, więc osłabiamy tę kluczową runę.

 Rozpieczętowana Księga Czarów Edytuj

  • Skrócenie czasu odnowienia czarów przywoływacza: 25% ⇒ 15%

Magiczne Obuwie dodane do gniazda,  Dostawa Ciastek usunięta z gniazda. Zmniejszony wkład złota butów z Magicznego Obuwia i  Stopera z Idealnego Wyczucia Czasu w ich ulepszenia. Zmniejszona wartość sprzedaży Stopera z Idealnego Wyczucia Czasu.: W ramach zmniejszenia przewagi w złocie, którą daje ta ścieżka, przesuniemy Idealne Wyczucie Czasu i Magiczne Obuwie, by zmusić graczy do dokonania wyboru między jedną a drugą runą. Zmniejszymy również ogólną przewagę w złocie, jaką daje każda z nich z osobna.

 Hextechowy Błyskalazek Edytuj

  • Niezmienione: Chcemy tylko pokazać, które runy są teraz w jakim kręgu.

 Magiczne Obuwie Edytuj

  • USUNIĘTO - Pięciopalcowa zniżka: Cena ulepszonych butów nie jest już zmniejszona o 50 szt. złota.
  • ZAKTUALIZOWANO: Teraz jest runą pierwszego kręgu.

 Idealne Wyczucie Czasu Edytuj

  • Wkład złota w ulepszone przedmioty: 300 szt. ⇒ 250 szt.
  • Wartość sprzedaży: 120 szt. złota ⇒ 20 szt. złota

Dostawa Ciastek dodana do gniazda;  Magiczne Obuwie usunięte z gniazda.

 Dostawa Ciastek Edytuj

  • ZAKTUALIZOWANO: Teraz jest runą drugiego kręgu.

 Rynek Przyszłości Edytuj

 Dematerializator Stworów Edytuj

Tablica wyników Edytuj

  • Punkty za wizję wyświetlają się teraz waszej drużynie. Znajdziecie je w miejscu na talizman.
  • Nieduże zmiany, sprawiające, że porównywanie statystyk jest bardziej intuicyjne.
  • Układ tablicy wyników w lustrzanym odbiciu został zmieniony, by ułatwić porównywanie farmy i stosunku Z/Z/A.

Funkcje run Edytuj

  • Ukrywanie gotowych stron działa podczas wyboru bohaterów.
  • Runy kluczowe wybrane przez graczy są teraz wyświetlane na ekranie podsumowania rozgrywki.
  • Jeśli zmienicie główną ścieżkę podczas edytowania run, wasza drugorzędna ścieżka pozostanie bez zmian.
  • Dodaliśmy nowe animacje na ekranie edytowania run. Zobaczycie je, jeśli nie korzystacie z trybu niskich wymagań.

Rotacyjny Tryb Gry Edytuj

Łowy Krwawego Księżyca trafiają do rotacji od 17:00 CET 08.02.2018 do 9:00 CET 20.02.2018. Składajcie w ofierze Duchy, Demonicznych Heroldów i wrogich bohaterów, aby zyskać punkty i wzmocnienie Demonicznego Znaku, które sprawi, że staniecie się niewidzialni.

Naprawione błędy Edytuj

Nadchodzące skórki i barwy Edytuj

Następujące skórki pojawią się wraz z patchem 8.3:

Następujące Barwy pojawią się wraz z patchem 8.3:

Następujące emotki pojawią się wraz z patchem 8.3:

  •  Festyn Księżyca:
    • Mam Ich
    • Dobra Przepowiednia
    • Hau!
    • Wrrr!
    • Co Tam?
    • Cśśś
    • Rok Psa
    • Uwaga Zły Pies
  •  Walentynki:
    • Łamacz Serc
    • WP <3
    • GG <3
    • GLHF <3
    • Poropidyn
    • Zamieniam się w Słuch...
    • Znak Miłości
    • Daj Spokój...