V1.0.0.147b

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Bohaterowie Edytuj

AniviaAnivia Edytuj

CaitlynCaitlyn Edytuj

  • Rozjemca z PiltoverRozjemca z Piltover
    • Zmniejszenie obrażeń z każdym trafionym celem zostaje zmienione z 15% na 10%.
    • Minimalne obrażenia zwiększono z 40% do 50%.
  • Umiejętności Wystrzel SiećWystrzel Sieć nie można użyć, będąc unieruchomionym.

GalioGalio Edytuj

IreliaIrelia Edytuj

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Fala OstrzyFala Ostrzy nie zawsze się odnawiała lub zwracała manę po zabiciu niektórych przeciwników.

JayceJayce Edytuj

  • Koszt many Ciosu GromuCiosu Gromu zwiększono z 440 pkt. na wszystkich poziomach do 40/50/60/70/80.

MaokaiMaokai Edytuj

Miss FortuneMiss Fortune Edytuj

  • Szybki KrokSzybki Krok
    • Czas aktywacji poza walką skrócono z 7 do 5 sek.
    • Czas potrzebny do osiągnięcia maksymalnej prędkości skrócono do 5 z 13 sek.
  • Czas na OstrzałCzas na Ostrzał
    • Znacznie skrócono czas przygotowania.
    • Koszt many zmniejszono z 150 do 100 pkt.

NidaleeNidalee Edytuj

RengarRengar Edytuj

  • Rengar nie będzie już wypowiadał dialogów, będąc martwym.
  • Niewidoczny DrapieżnikNiewidoczny Drapieżnik
    • Po skoku, Rengar natychmiast zaatakuje cel, jeżeli jest on bohaterem.
    • Przeskakiwanie między celami jest teraz płynniejsze.
    • Niewidoczny Drapieżnik prawidłowo pokazuje się w opisie śmierci.
  • DzikośćDzikość
    • Obrażenia podstawowe zwiększono z 30/55/80/105/150 do 30/60/90/120/130 pkt.
    • Bonus do prędkości ataku liczy się tylko do pierwszego ataku po użyciu.
  • Bitewny RykBitewny Ryk
    • Nie posiada już czasu rzucania (może być używany w czasie ruchu).
    • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,8 a nie o 1 pkt.
    • Rengar nie przerywa ataku po użyciu Bitewnego Ryku.
  • Rzut BoląRzut Bolą
  • Zew ŁowówZew Łowów
    • Zwiększono premię do prędkości ruchu do 20/25/30% z 10/15/20%.

VayneVayne Edytuj

  • Podstawową prędkość ruchu zwiększono z 300 do 305.

VladimirVladimir Edytuj

  • Obrażenia od Przypływu KrwiPrzypływu Krwi zmniejszono z 60/90/120/150/180 do 60/85/110/135/160.

WukongWukong Edytuj

  • Miażdżący CiosMiażdżący Cios zyskuje dodatkowe 125 jednostek zasięgu.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Miażdżący Cios został przerwany w czasie pościgu za wrogiem.

XerathXerath Edytuj

  • Locus of Power.jpg Źródło Mocy może być użyte w czasie unieruchomienia.

YorickYorick Edytuj

  • Podstawowa prędkość ghuli na 1. poziomie zmniejszono z 350 do 300 (ghule zyskują prędkość ruchu wraz ze zdobywaniem przez Yoricka poziomów i osiągną taką samą prędkość ruchu jak wcześniej na poziomie 12).
  • Ghule nie blokują już drogi przeciwników.
  • Koszt many Omenu ZarazyOmenu Zarazy zwiększono z 40/45/50/55/60 do 55/60/65/70/75 pkt.

ZiggsZiggs Edytuj

Ogólnie Edytuj