V1.0.0.147

1,568stron na

PvP.net 1.67 Edytuj

  • Gracze mogą teraz stworzyć do 20 stron ze specjalizacjami (zwiększono z 10)

League of Legends v1.0.0.147 Edytuj

GravesGraves Edytuj

  • Riot Graves jest teraz poprawnie oflagowywany jako noszący okulary.

Syndra, Mroczna WładczyniSyndra, Mroczna Władczyni Edytuj

  • Transcendencja (Bierna)Transcendencja (Bierna) – Zaklęcia zyskują dodatkowy efekt na najwyższym poziomie.
  • Mroczna KulaMroczna Kula – Syndra przywołuje Kulę Mroku, zadając obrażenia magiczne. Kula zostaje w miejscu i można na niej używać innych mocy.
  • Siła WoliSiła Woli – Syndra unosi i rzuca stworem lub Mroczną Kulą, zadając obrażenia magiczne i spowalniając prędkość ruchu przeciwników.
  • Precz, SłabeuszePrecz, Słabeusze – Syndra odrzuca wrogów i Mroczne Kule w tył, zadając obrażenia magiczne. Wrogowie trafieni Mroczną Kulą są ogłuszeni.
  • Wyzwolona MocWyzwolona Moc – Syndra bombarduje wrogiego bohatera wszystkimi Mrocznymi Kulami.

Tryb obserwatora Edytuj

  • Obserwujący mogą teraz zmienić kolejność wyświetlania pozycji dowolnego gracza na liście wyników w dolnej części ekranu (po środku). Aby to zrobić, wystarczy przeciągnąć pasek z imieniem wybranego gracza.
  • Tablica wyników została przystosowana do wygodniejszego porównywania drużyn:
    • Portrety bohaterów przemieszczono bliżej środka tablicy. Tuż obok wyświetlana będzie liczba zabitych stworów.
    • Przedmioty będą teraz automatycznie posortowane – najcenniejsze znajdą się w środku tablicy.
  • Przy przeciąganiu (domyślnie: środkowy przycisk myszy + przeciągnięcie) kamera nie będzie już automatycznie przemieszczać się w kierunku wskazanym przyciskiem. Zamiast tego przesunie się, dopiero gdy gracz wykona ruch myszą.
    • Np. jeśli gracz kliknie środkowym przyciskiem myszy pole po prawej stronie ekranu, kamera nie podąży w prawo automatycznie, jak miało to niegdyś miejsce. Zamiast tego przesunie się w stronę, którą gracz wskaże ruchem myszy.
      • Maks. prędkość przesuwania myszą pozostaje niezmieniona. Limit prędkości przesuwania zostaje osiągnięty, gdy gracz wychyli kursor myszy na odległość równą odcinkowi od środka do krawędzi ekranu.
    • Kursor będzie odtąd niewidoczny podczas przesuwania myszą.

Nowe poziomy rankingu ELO Edytuj

  • Nagrody za Sezon 2, będą przyznawane bazując na najwyższym rankingu jaki zdobędziecie od teraz do końca sezonu
  • Wymagania poziomów rankingowych w Sezonie 2 zostały zmienione
    • Wszyscy gracze którzy rozegrali wystarczająco gier by znajdować się w rankingu, od razu kwalifikują się na co najmniej Brązowy poziom
    • Dodano nowy, Diamentowy poziom, będący ponad poziomem Platynowym
  • Każdy poziom został podzielony na cztery do siedmiu rang, zmieniających się co 50 Elo
    • Przykładowo, gracz może zdobyć Srebrny VI, następnie wywalczyć Srebrny I, by potem przejść na Złoty VI
  • Medale w profilu gracza, otrzymały zupełnie nową grafikę
  • Zdobycie nowej rangi wizualnie ulepszy twój medal
  • Do normalnych statystyk medalowych w profilu, dodano nowe wymagania na Diamentowy poziom

Drużynowa walka z SI Edytuj

  • Zwiększono liczbę możliwych kompozycji drużyn w systemie walki z SI

Ogólnie Edytuj

  • Czas na wykonanie wielokrotnego zabójstwa został zwiększony z 8 do 10 sekund

Z każdym patchem staramy się poprawić wygląd gry w różnym stopniu. Zalecamy posiadanie najnowszych sterowników do karty graficznej.

Więcej z Fandomu