FANDOM

PvP.net v1.61 Edytuj

  • Gracze mogą teraz wiele razy w ciągu dnia zdobyć nagrody za Razem przeciw SI. Po 180 minutach nagrody będą przyznawane w wysokości 75% wartości.
  • Własne gry mają teraz oddzielny licznik do przerwy w przyznawaniu nagród – 120 minut.
    • Dotyczy tylko przywoływaczy powyżej 15 poziomu. Ci z niższym mają nieograniczoną liczbę nagród.
  • Poprawiono formułę obliczania PZ za Razem przeciw SI:
    • Gry długie i średnie będą dawać większe nagrody.
    • Gry krótkie będą dawać mniejsze nagrody.
    • Gracze powinni dostawać więcej PZ za każdą grę, jeśli tylko nie pokonują botów bardzo szybko.
  • Niestandardowy tryb draftu turniejowego umożliwia teraz przywoływaczom wstrzymanie gry.
  • Opuszczenie kolejki gry rankingowej nie spowoduje straty punktów Elo, ale czas oczekiwania na ponowne dołączenie do niej jest znacznie wydłużony.
  • Punkty Elo niektórych drużyn rankingowych zostały zwiększone na podstawie liczby rozegranych przez nie gier.
  • Zmieniono sposób, w jaki działa ranking ELO dla nowo założonych drużyn, co spowoduje, że wiele nowych drużyn zyska je.
  • Zwykły tryb draftu (Te dodatki zostały nieprawidłowo wymienione w patchu Dariusa.)
    • Zwykły tryb draftu został zmieniony – teraz umówione grupy nie są ważniejsze od grających solo.
      • Grający solo mają 20% szans na zostanie kapitanem drużyny, mogącym banować bohaterów i wybierać jako pierwszy, niezależnie od tego, czy reszta drużyny jest umówiona.
      • Jeżeli grający solo nie jest kapitanem, otrzyma losowe miejsce w kolejce wyboru.
      • Jeżeli gracze umówią się przed grą, użytkownik, który zapraszał innych do grupy, przejmie wszystkie szanse reszty, co oznacza, że zapraszający do 4-osobowej drużyny umówionej ma 80% prawdopodobieństwa zostania kapitanem.
  • Odtwarzany jest dźwięk podczas wydawania punktów specjalizacji.

Bohaterowie Edytuj

 Annie Edytuj

  •  Przywołanie: Tibbers
    • Użycie Przywołanie: Tibbers, gdy niedźwiedź jest przywołany, umożliwia kontrolowanie go w taki sam sposób, jak przy użyciu przycisku Alt i kliknięcia PPM.
    • Przy użyciu tej umiejętności zobaczysz, widoczny tylko dla Ciebie, efekt pokazujący, jaki rozkaz jest wykonywany.

 Caitlyn Edytuj

 Corki Edytuj

  •  Ogień Zaporowy
    • Obszar działania i efekty Ognia Zaporowego są teraz prawidłowo skupione wokół punktu uderzenia.
    • Ikona Ognia Zaporowego zmienia kolor, gdy gotowy jest Pocisk Burzący.

 Mordekaiser Edytuj

  •  Children of the Grave
    • Użycie Children of the Grave, gdy duch jest przywołany, umożliwia kontrolowanie go w taki sam sposób, jak przy użyciu przycisku Alt i kliknięcia PPM.

 Nidalee Edytuj

  • Jeżeli  Sus ominie miejsce, do którego miała się udać Nidalee, rozkaz ruchu zostanie anulowany (nie uda się w to miejsce).

 Riven Edytuj

  • Jeżeli  Połamane Skrzydła ominą miejsce, do którego miała się udać Riven, rozkaz ruchu zostanie anulowany (nie uda się w to miejsce).

 Rumble Edytuj

  • Rumble posiada teraz wskaźnik w połowie paska nagrzania pokazujący, kiedy osiąga Stan Nagrzania.
  •  Ogniopluj reaguje lepiej, zwłaszcza podczas poruszania i obracania się.
  • Ikona  Elektroharpuna zmienia się przy drugim strzale.

 Shaco Edytuj

  •  Halucynacje
    • Użycie Halucynacji, gdy klon jest przywołany, umożliwia kontrolowanie go w taki sam sposób, jak przy użyciu przycisku Alt i kliknięcia PPM.

 Soraka Edytuj

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że  Życzenie nie zawsze przyznawało asysty.

 Tristana Edytuj

 Warwick Edytuj

  •  Zapach Krwi
    • Warwick natychmiast otrzyma efekt Zapachu Krwi po tym, jak sprowadzi poziom zdrowia wroga poniżej 50%.
    • Warwick natychmiast otrzyma efekt Zapachu Krwi po użyciu umiejętności.

 Veigar Edytuj

  •  Horyzont Zdarzeń zawsze ogłuszy przeciwników, którzy skorzystają z umiejętności doskakujących, aby go ominąć.

 Viktor Edytuj

  • Poprawiono szybkość i precyzję  Zabójczego Promienia, zwłaszcza w pobliżu ścian.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że  Burza Chaosu mogła być użyta dwukrotnie.

 Yorick Edytuj

  •  Omen Śmierci
    • Użycie Omenu Śmierci, gdy ghul jest przywołany, umożliwia kontrolowanie go w taki sam sposób, jak przy użyciu przycisku Alt i kliknięcia PPM.

Przedmioty Edytuj

Drużynowa walka z SI Edytuj

  • Dodano  bota Alistara i  bota Dr Mundo.
  • Boty dla średnio zaawansowanych będą teraz sprzedawać przedmiot Dorana, aby móc kupić inny, po wykupieniu wszystkich niezbędnych rzeczy.
  • Boty dla początkujących nie będą kupowały eliksirów.
  • Zmieniono przedmioty kupowane przez niektóre boty.

Ogólnie Edytuj

  • Wyłączono zimową wersję Summoner’s Rift.
  • Zaktualizowano sklep z przedmiotami, aby wyświetlało się 8 opcji zakupu przedmiotów, zamiast 6.
  • Okrągłe portrety są teraz prawidłowo oznaczone za pomocą kolorów drużyn przy powiadomieniach.
  • Wprowadzono nowy system powiadamiania graczy, że wychodzenie z gier może doprowadzić do tymczasowego banu w League of Legends.
  • Obozy neutralnych stworów mają teraz swoje ikony na minimapie.
  • Śmierć bohatera jest teraz oznaczona ikoną na minimapie.
  • Zaktualizowano elementy graficzne, takie jak grafiki koncepcyjne i ikony dla kilku skórek  Akali,  Alistara,  Amumu,  Caitlyn,  Dr. Mundo,  Jaxa,  Pantheona,  Renektona,  Tristany,  Teema,  Twisted Fate'a,  Warwicka i  Xin Zhao.
  • Naprawiono brak wyświetlanych cząsteczek dla różnych bohaterów.