FANDOM

Bohaterowie Edytuj

 Draven, Wielki Oprawca Edytuj

  • 20px Nikczemne Ostrza (Bierna) – Trafienia krytyczne Dravena zadają dodatkowe obrażenia fizyczne w czasie. Wirujący Topór wywołuje taki efekt nawet jeśli trafienie krytyczne się nie uda.
  •  Wirujący Topór – Następny atak Dravena zada dodatkowe obrażenia fizyczne. Topór odbije się rykoszetem od celu i wzleci wysoko w powietrze. Jeśli Draven go złapie, będzie natychmiast mógł rzucić kolejny Wirujący Topór. Draven może rzucić maksymalnie dwoma takimi toporami.
  •  Gorąca Krew – Draven otrzymuje premię do prędkości ruchu i prędkości ataku. Premia do prędkości ruchu zmniejsza się wydatnie wraz z upływem czasu. Jeśli Draven złapie Wirujący Topór, będzie mógł natychmiast ponownie użyć umiejętności Gorąca Krew.
  •  Z Drogi! – Draven zadaje fizyczne obrażenia, ciskając swoimi toporami, odrzucając na bok i spowalniając swoje cele.
  •  Morderczy Młyniec (Superumiejętność) – Draven ciska dwoma potężnymi toporami, zadając obrażenia fizyczne każdej trafionej jednostce. Morderczy Młyniec powoli zmienia kierunek lotu na przeciwny i powraca do Dravena, gdy trafi we wrogiego bohatera. Draven może aktywować tę umiejętność, gdy topory są w powietrzu, aby broń ta szybciej do niego wróciła. Zadaje mniej obrażeń każdej kolejnej trafionej jednostce i resetuje się, gdy topory zmienią kierunek lotu o 180 stopni.

 Ahri Edytuj

  •  Ogniki
    • Zmniejszono obrażenia umiejętności na wyższych poziomach z 40/70/100/130/160 do 40/65/90/115/140 pkt.
    • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia o 0,45, a nie 0,375 pkt.
  •  Widmowa Szarża
    • Obrażenia zmniejszono z 85/140/180 do 100/125/165 pkt.

 Amumu Edytuj

  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze słyszeli głos Smutnego Robota Amumu.

 Darius Edytuj

  •  Krwotok
    • Każdy dodatkowy punkt obrażeń od ataku zwiększa obrażenia o 0,3, a nie 0,4 pkt.
    • Naprawiono błąd Krwotoku dotyczący  Kryształowego Kostura Rylaia i efektu wampiryzmu zaklęć.
  •  Pochwycenie
    • Animację poprzedzającą przyciągnięcie przy Pochwyceniu zmodyfikowano tak, by była bardziej widoczna dla przeciwnika.
  •  Noxiańska Gilotyna
    • Odświeży swój czas odnowienia, tylko jeśli zada ostateczny cios.

 Ezreal Edytuj

 Galio Edytuj

  • Każdy punkt mocy umiejętności zwiększa obrażenia zadane przez  Dotkliwe Porażenie o 0,6, a nie 0,7 pkt.

 Graves Edytuj

  •  Gruby Śrut
    • Obrażenia od dodatkowej kuli zwiększone do 35% z 25%.
  • Czas trwania  Zasłony Dymnej skrócono z 5 sekund do 4 sekund.

 Jax Edytuj

  • Zmniejszono obrażenia od  Wzmocnienia z 40/85/130/175/220 do 40/75/110/145/180 pkt.

 Kog'Maw Edytuj

  • Dodatkowe obrażenia od  Żywego Pocisku zadawane bohaterom zmniejszone do 125% ze 150%.

 Nautilus Edytuj

  • Zmniejszono obrażenia od  Gniewu Tytana z 30/60/90/120/150 do 30/55/80/105/130 pkt.

 Nocturne Edytuj

  • Ilość zdrowia przywracanego za każdy trafiony cel przez  Ostrza Cieni została zmieniona z 15/20/25 na 10/18/26 pkt.

 Nunu Edytuj

  • Naprawiono błąd sprawiający, że  Zero Bezwzględne zdradzało Nunu, gdy rzucono je z zarośli.

 Renekton Edytuj

  • Redukcja pancerza  Rąb i Siecz wzrosła z 15/17,5/20/22,5/25% do 15/20/25/30/35%.

 Shen Edytuj

 Swain Edytuj

  • Zasięg ataku zwiększono z 480 do 500.
  •  Wyniszczenie
    • Zwiększono zasięg z 600 do 625.
    • Spowolnienie zwiększono z 20/23/26/29/32% do 20/25/30/35/40%.
    • Czas trwania Krwiożerczego Stada skrócono z 10 do 8 sekund.

 Urgot Edytuj

Nowe skórki Edytuj