FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Urgot został zaprojektowany przez  Geevesa i Issfire.
  •  Urgot został stworzony poprzez zainspirowanie się Priscillą. Priscilla nigdy nie wyszła, ale znalazła się w plikach gry.
  • Według Babaganoosha  Urgot był niedostępny podczas meczu Ionia vs Noxus ze względu na błędy i wymagał sporo czasu na poprawki. W kolejnym patchu otrzymał on buffa.
  • Jego imię to gra słów z angielskiego wyrażenia:"Ergot" co oznacza rodzaj grzyba, który rośnie na zbożach.
  • Dawniej nosił tytuł Duma Kata.
  • Był kiedyś klasyfikowany jako Strzelec/Obrońca, jednak podczas modyfikacji klasyfikacji w 2012 roku zostało to zmienione na Strzelec/Wojownik, co dzieli razem z  Quinn.
    •  Gnar kiedy pojawił się na PBE był klasyfikowany jako Strzelec/Obrońca, jednak zostało to zmienione na Wojownika/Strzelca. Dzieli to razem z  Jaycem.
  • Taniec  Urgota jest odniesieniem do zwycięskiego tańca Kirby. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  •  Urgot przypomina the Strogg Leader Makron z serii gier wideo Quake.
    • Również przypomina "The Spinless Ones" z X-Men, najbardziej z nich znany jest Mojo. Jest to rasa tłustych cudzoziemców, który nie umieją poruszać się samodzielnie,bez zaawansowanej technologi.
  •  Urgot ma najmniejszy zasięg autoataku (z postaci zasięgowych), wynosi on 425.
  • Cytat Stanwicka Prididlego pod koniec historii  Urgota jest odniesieniem do "The Six Milion Dollar Man".

Cytaty Edytuj

  • Prowokacja  Urgota „Strach. Nie... Jestem kosiarzem umysłów.” jest odniesieniem do Frank Herbert's Dune w którym litania Bena Gesserita zaczynała się od słów " Nie mogę się bać; strach jest kosiarzem umysłów".
  • Jego żart „Nie możesz mnie pokonać, więc do mnie dołącz. Przydadzą mi się nowe nogi.” jest połączeniem powiedzenia "Jeśli nie możesz ich pokonać, dołącz do nich" i  Urgotem odnoszącym się do dosłownego łączenia krwi i kości.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Kiedy  Urgot był jeszcze w szeregach Noxus, jego dowódcą był  Sion.
  • Gdy  Urgot stał się Wysokim Katem Noxus został dołączony do oddziału  Swaina.
  • Przed wykonaniem przez  Urgota egzekucji na  Jarvanie IV,  Garen zainterweniował w ostatnim momencie.  Urgot został przecięty na dwie części przez gorliwego wojownika, który chciał uwolnić demaciańskiego księcia.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Urgot, Motor Agonii04:06

Prezentacja Bohatera - Urgot, Motor Agonii

Urgot, Motor Agonii - Zwiastun rozgrywki01:13

Urgot, Motor Agonii - Zwiastun rozgrywki

Prezentacja Bohatera - Urgot, Duma Kata05:38

Prezentacja Bohatera - Urgot, Duma Kata

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki