FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  •  Urgot został zaprojektowany przez Geevesa i Issfire.
  •  Urgot został prawdopodobnie stworzony poprzez zainspirowanie się  Priscillą, która nigdy nie wyszła, ale znalazła się w plikach gry.
  • Głosu bohaterowi w polskiej wersji językowej udzielił Janusz German.
  • Jako pierwszy został ujawniony poprzez Journal of Justice.
  • Według Babaganoosha,  Urgot był niedostępny podczas meczu Ionia vs Noxus ze względu na błędy i wymagał sporo czasu na poprawki. W kolejnym patchu otrzymał on wzmocnienia.
  • Jego imię to gra słów z angielskiego wyrażenia ergot, które oznacza rodzaj grzyba rosnącego w ziarnach zbóż.
  • Dawniej nosił tytuł Duma Kata.
  • Był kiedyś klasyfikowany jako Strzelec/Obrońca, jednak podczas modyfikacji klasyfikacji w 2012 roku zostało to zmienione na Strzelec/Wojownik, co dzieli razem z  Quinn.
    • Kiedy  Gnar pojawił się na PBE, był klasyfikowany jako Strzelec/Obrońca, jednak zostało to zmienione na Wojownika/Strzelca. Dzielił to razem z  Jayce'em.
  • Taniec  Urgota to cancan.
  •  Urgot przypomina Strogg Leader Makrona z serii gier wideo Quake.
    • Również przypomina The Spinless Ones z serii X-Men, gdzie najbardziej z nich znany jest Mojo. Jest to rasa tłustych cudzoziemców, który nie umieją poruszać się samodzielnie, bez zaawansowanej technologi.
    • Ma także powiązanie z Yagrumem Bagarnem z The Elder Scrolls III: Morrowind.
  • Pierwsze wspomnienie o jego przeróbce pojawiło się pod koniec filmu Przerobiony, ale niezapomniany, który został ukazany po premierze przeróbki  Galio.
  •  Urgot jest często kojarzony z serią  Czarodziejki Gwiazd ze względu na koncept skórki dla bohatera.
    •  Ahri i  Jinx mają specjalne kwestie dotyczącego jego ewentualnego "dołączenia".
    • Pod koniec filmu z drugą Prezentacją Bohatera pojawia się wspomnienie o „...najnowszej Czarodziejce Gwiazd.”
  • Przez długi czas był znany jako "Bohater którym nikt nie gra" - powodem była jego brzydota, słabe zbalansowanie i dziwny styl gry.
    • Miał on jednak swoich wielbicieli.
    • W pewnym okresie pojawił się nawet na profesjonalnych rozgrywkach.
    • Do momentu aktualizacji postaci niesława ta dotyczyła też  Karmy,  Trundle'a,  Poppy i  Galio.

Historia Edytuj

  • Aktualna historia:
    • Był katem i oprawcą w  Noxusie aż do momentu przewrotu  Swaina.
    • Kiedy zorientował się o spisku, został złapany i zamknięty w Czeluści w  Zaun.
    • Po paru latach zdołał opanować kopalnię a następnie zaczął terroryzować miasto oraz planować zemstę na  Swainie.
  • W starej historii:
    • Kiedy  Urgot był jeszcze w szeregach  Noxus, jego dowódcą był  Sion (należy pamiętać, że ów Bohater także wyglądał wtedy inaczej).
    • Przez długi czas był wojownikiem, który nie zważał na zadane mu rany - w efekcie jego ciało ledwie się trzymało przy życiu, zatem wzmocniono je mechanicznymi ostrzami zamiast dłoni. Mimo wszystko obawiano się, że zginie, zatem nadano mu wysokie stanowisko...
    • Po otrzymaniu tytułu Wysokiego Kata Noxus za wieloletnią służbę, został dołączony do oddziału  Swaina.
    • Przed wykonaniem przez Wysokiego Kata egzekucji na  Jarvanie IV,  Garen ze swym oddziałem zjawił się w ostatnim momencie.  Urgot został przecięty na dwie części przez gorliwego wojownika który w ten sposób ocalił  demaciańskiego księcia.
    • Po tym wydarzeniu został zrekonstruowany przez doktora Stanwicka Prididlego z  Zaun który wzorował się na wykradzionych notatkach  Viktora.
    • Najwyższy Kat Noxus ożywiony został jako w znacznej części zmechanizowany, zasilany techmaturgią (obecnie przerobioną na chemtech) nieumarły. Po tym dołączył do Ligi Legend, by zemścić się na  swym zabójcy.

Cytaty Edytuj

  • Kwestia w trakcie egzekucji przedstawiciela  Zaun: „Sprawimy, że Zaun znów będzie wielki!” jest mocnym nawiązaniem do słynnego sloganu z kampanii wyborczej 45. prezydenta USA Donalda Trumpa: „Make America great again!”
  • Cytat przy egzekucji  Xayah: „I po ptokach.” to potoczne wyrażenie oznaczające tyle, co "po wszystkim".
  • Stara prowokacja  Urgota „Strach. Nie... Jestem kosiarzem umysłów.” jest odniesieniem do serialu Diuna, w którym litania Bena Gesserita zaczynała się od słów „Nie mogę się bać; strach jest kosiarzem umysłów.”
  • Jego dawny żart: „Nie możesz mnie pokonać, więc do mnie dołącz. Przydadzą mi się nowe nogi.” jest połączeniem powiedzenia „Jeśli nie możesz ich pokonać, dołącz do nich.” i  Urgotem odnoszącym się do dosłownego łączenia krwi i kości.
  • Cytat Stanwicka Prididlego pod koniec starej historii  Urgota jest odniesieniem do The Six Milion Dollar Man.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Urgot prawdopodobnie miał już do czynienia z  Camille, ponieważ może zniszczyć równowagę w  Zaun poprzez zabijanie chemicznych baronów.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Urgot, Motor Agonii04:06

Prezentacja Bohatera - Urgot, Motor Agonii

Urgot, Motor Agonii - Zwiastun rozgrywki01:13

Urgot, Motor Agonii - Zwiastun rozgrywki

Prezentacja Bohatera - Urgot, Duma Kata05:38

Prezentacja Bohatera - Urgot, Duma Kata

Przypisy