Wikia

League of Legends Wiki

Urgot/historia

Dyskusja0
1,026stron na
tej wiki

< Urgot

Historia i cytaty
Urgot, Duma Kata
UrgotSquare
Urgot
Duma Kata
Cena
3150 IpPoints lub 790 RpPoints
Dodatkowe:  obrońca
Data wydania:
24 sierpnia 2010

Historia Edytuj

Urgot.Klasyczna.portret

Istnieją wojownicy, którzy stają się sławni ze względu na swoją siłę, przebiegłość lub mistrzostwo we władaniu bronią. Innych po prostu śmierć się nie ima. Urgot, niegdyś wielki wojownik z Noxus, jest doskonałym przykładem tej drugiej sytuacji. Ochoczo atakujący oddziały wroga, siał spustoszenie w ich szeregach, często odnosząc straszliwe obrażenia. Gdy jego ciało nie było w stanie znieść dalszego zużycia, okaleczony Urgot został mianowany Najwyższym Katem Noxusu. Jego ręce były zrujnowane i mógł ledwo chodzić. Podobne do kos przeszczepy zostały przymocowane do jego okaleczonych kończyn, aby mógł wykonywać swoją krwawą profesję.

Życie Urgota dobiegło końca w momencie, który mógł okazać się jego godziną chwały. Ze względu na swoje wojskowe pochodzenie, często wyruszał z oddziałami na obce terytoria, w celu wydawania Osądów. JarvanIVSquareJarvan IV, Książę Demacii wpadł w zasadzkę, i tym samym, w ręce oddziałów Urgota. Zbyt daleko od Noxus, aby ryzykować transport więźnia w celu uzyskania okupu, Urgot przygotował się do wykonania egzekucji. W ostatniej chwili Nieustraszona Gwardia, prowadzona przez GarenSquareGarena, Potęgę Demacii, dotarła na miejsce i Urgot został przepołowiony przez gorliwego wojownika, który przybył na ratunek swojemu księciu. W uznaniu za swoje zasługi, szczątki kata zostały przekazane Ponurej Akademii, w celach reanimacji. Jednakże życie pełne nierozwagi, pozostawiło jego ciało w okrutnym stanie, sprawiając trudności sztuce nekromancji. Profesor Stanwick Pididly, największy naukowiec Zaun, zaproponował rozwiązanie. W jego laboratoriach przygotowano nowe, koszmarne ciało dla Urgota. Będąc półmaszyną, półczłowiekiem, Urgot przybył do League of Legends w poszukiwaniu człowieka, który zakończył jego żywot, napędzany nekromancką energią, płynącą przez jego metalowe żyły.

„Możemy go odbudować. Mamy techmaturgię.”
— profesor Stanwick Pididly

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • Odtwórz „Wieczne życie. Tortury bez końca...” p
Żart
  • Odtwórz „Nie możesz mnie pokonać, więc do mnie dołącz. Przydadzą mi się nowe nogi.” p
Prowokacja
  • Odtwórz „Nie wywiniesz się śmierci.” p
  • Odtwórz „Strach. Nie... Jestem kosiarzem umysłów.” p
Atak
Ruch

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki