Fandom

League of Legends Wiki

Urgot

1,568stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Urgot, Duma Kata jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Zaunyński Wzmacniacz Pocisków
Zaunyński Wzmacniacz Pocisków

Podstawowe ataki Urgota i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca zmniejszają obrażenia zadawane przez cel o 15% na 2.5 sekundy.

Zaunyński Wzmacniacz Pocisków to efekt przy trafieniu i efekt czarów.
  • Zaunyński Wzmacniacz Pocisków nie działa na nieuchronne obrażenia zadawane przez cel.
  • Zaunyński Wzmacniacz Pocisków nie kumuluje się, a kolejne ataki podstawowe i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca odświeżają efekt.
Urgot IVideo.ogv
Kwasowy Łowca
Czas: 2 sek.
Koszt: 40 many
Kwasowy Łowca

Aktywna: Urgot wystrzeliwuje w kierunku kursora w linii prostej rakietę, zadając obrażenia fizyczne pierwszej trafionej wrogiej jednostce i nakładając na nią Zaunyński Wzmacniacz PociskówZaunyński Wzmacniacz Pocisków. Jeśli cel rakiety zginie, Urgot odzyskuje połowę kosztu many.

  • Obrażenia fizyczne: 10 / 40 / 70 / 100 / 130 (+85% obrażeń ataku)

Rakiety stają się samonaprowadzające, gdy cel znajduje się . Lecą one bezpośrednio do celu, ignorując inne jednostki na drodze. Mogą wylecieć za mgłę wojny i zadać obrażenia, ale nie ujawniając celu.

  • Zasięg: 1000 (1200)
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
  • Kwasowy Łowca pod wpływem Noxiańskiego Pocisku ŻrącegoNoxiańskiego Pocisku Żrącego nie wymaga wizji na trafionym celu i może być aktywowany nawet wtedy, gdy cel jest we Mgle Wojny lub jest niewidzialny.
  • Kwasowy Łowca posiada chwilowy czas rzucania, który przerywa pozostałe czynności Urgota.
Urgot QVideo.ogv
Kondensator Terroru
Czas: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 sek.
Koszt: 55 / 60 / 65 / 70 / 75 many
Kondensator Terroru

Aktywna: Urgot ładuje swój Kondensator Terroru, tworząc tarczę, absorbującą obrażenia przez 5 sekund.

  • Tarcza: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+8% maksymalnej many) (+80% mocy umiejętności)

Gdy tarcza jest włączona, podstawowe ataki Urgota i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca spowalniają przeciwników na 1.5 sekundy.

  • Spowolnienie: 20 / 25 / 30 / 35 / 40%
Kondensator Terroru to pół-ulepszenie będące efektem przy trafieniu i efektem czarów.
  • Kondensator Terroru posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Urgota.
  • Kondensator Terroru może zostać aktywowany podczas Hiperkinetycznego Odwracacza PozycjiHiperkinetycznego Odwracacza Pozycji, bez przerywania go.
  • Spowolnienie nie kumuluje się, a kolejne ataki podstawowe i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca odświeżają je.
  • Jeśli Kondensator Terroru zostanie aktywowany podczas lotu ataku podstawowego lub Kwasowego ŁowcyKwasowego Łowcy, to pociski również będą nakładać spowolnieniespowolnienie.
Urgot WVideo.ogv
Noxiański Pocisk Żrący
Czas: 15 / 14 / 13 / 12 / 11 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Noxiański Pocisk Żrący

Aktywna: Urgot wystrzeliwuje w wybrane miejsce pocisk żrący, oznaczając trafionych wrogów. Trafieni przeciwnicy mają osłabiony pancerz i otrzymują obrażenia fizyczne co sekundę przez 5 sekund.

Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca jest w stanie namierzyć cele, znajdujące się pod wpływem Noxiańskiego Pocisku Żrącego.

  • Zasięg: 900
  • Średnica obszaru działania: 300
  • Osłabienie pancerza: 12 / 14 / 16 / 18 / 20 %
  • Obrażenia fizyczne na sek.: 15 / 26 / 37 / 48 / 59 (+12% premii do obrażeń ataku)
  • Całkowite obrażenia fizyczne: 75 / 130 / 185 / 240 / 295 (+60% premii do obrażeń ataku)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Urgot EVideo.ogv
Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji
Czas: 120 / 100 / 80 sek.
Koszt: 100 many
Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji

Aktywna: Urgot przygważdżaprzygważdża wybranego wrogiego bohatera i siebie na 1 sekundę. Podczas trwania tego efektu Urgot może w każdej chwili aktywować Kondensator TerroruKondensator Terroru, ale pozostałych umiejętności już nie.

Po tym czasie zamienia się z nim miejscami i spowalniaspowalnia go o 40% na 3 sekundy oraz zyskuje możliwość przenikania przez jednostki przez 1 sekundę, a otrzymywane przez niego obrażenia są redukowane o % przez 5 sekund. Dodatkowo wszystkie pozostałe wrogie jednostki są przerażaneprzerażane na 1.5 sekundy.

  • Zasięg: 550 / 700 / 850
  • Redukcja obrażeń: 30 / 40 / 50%
Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji to pojedynczo celowana na wroga umiejętność będąca zniknięciem, pół-ulepszeniem dla Urgota i osłabieniem dla celu.
Nie aplikuje efektów czarów.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokuję umiejętność i przerywa ładowanie się Urgota.
Urgot RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki