FANDOM

„Rozwój nigdy nie może czekać.”  p
Ta postać już niedługo zostanie przerobiona.
„Wszyscy potrzebują zmian, a niektórzy muszą całkowicie zmienić swój wygląd, aby przetrwać.”
Obecne poniżej zdolności zostaną zarchiwizowane na podstronie: Historia i cytaty.

Urgot, Duma Kata (wym. Urgot) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Zaunyński Wzmacniacz Pocisków (Bierna)

Urgot.Zaunyński Wzmacniacz Pocisków.png

Podstawowe ataki Urgota i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca zmniejszają obrażenia zadawane przez cel o 15% na 2,5 sekundy.

Szczegóły

Celowanie

Zaunyński Wzmacniacz Pocisków to efekt przy trafieniu i efekt czarów.

Dodatkowe informacje

  • Zaunyński Wzmacniacz Pocisków nie działa na nieuchronne obrażenia zadawane przez cel.
  • Zaunyński Wzmacniacz Pocisków nie kumuluje się, a kolejne ataki podstawowe i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca odświeżają efekt.

Urgot IVideo.ogv

Kwasowy Łowca (Q)

Zasięg: 1000 · Koszt: 40 many · Czas: 2 sek.
Urgot.Kwasowy Łowca.png

Aktywna: Urgot wystrzeliwuje w kierunku kursora w linii prostej rakietę, zadając obrażenia fizyczne pierwszej trafionej wrogiej jednostce i nakładając na nią Zaunyński Wzmacniacz PociskówZaunyński Wzmacniacz Pocisków. Jeśli cel rakiety zginie, Urgot odzyskuje połowę kosztu many.

  • Obrażenia fizyczne: 10 / 40 / 70 / 100 / 130 (+85% obrażeń ataku)

Rakiety stają się samonaprowadzające, gdy cel znajduje się . Lecą one bezpośrednio do celu, ignorując inne jednostki na drodze. Mogą wylecieć za mgłę wojny i zadać obrażenia, ale nie ujawniając celu.

Szczegóły

Celowanie

Kwasowy Łowca to liniowa, kolidująca umiejętność mierzona. Kwasowy Łowca pod wpływem Noxiańskiego Pocisku ŻrącegoNoxiańskiego Pocisku Żrącego to pojedynczo celowana umiejętność.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Kwasowy Łowca pod wpływem Noxiańskiego Pocisku ŻrącegoNoxiańskiego Pocisku Żrącego nie wymaga wizji na trafionym celu i może być aktywowany nawet wtedy, gdy cel jest we Mgle Wojny lub jest niewidzialny.
  • Kwasowy Łowca posiada chwilowy czas rzucania, który przerywa pozostałe czynności Urgota.

Urgot QVideo.ogv

Kondensator Terroru (W)

Koszt: 55 / 60 / 65 / 70 / 75 many · Czas: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 sek.
Urgot.Kondensator Terroru.png

Aktywna: Urgot ładuje swój Kondensator Terroru, tworząc tarczę, absorbującą obrażenia przez 5 sekund.

  • Tarcza: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 (+8% maksymalnej many) (+80% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 20 / 25 / 30 / 35 / 40%

Gdy tarcza jest włączona, podstawowe ataki Urgota i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca spowalniająspowalniają przeciwników na 1,5 sekundy.

Szczegóły

Celowanie

Kondensator Terroru to pół-ulepszenie będące efektem przy trafieniu i efektem czarów.

Dodatkowe informacje

  • Kondensator Terroru posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Urgota.
  • Kondensator Terroru może zostać aktywowany podczas Hiperkinetycznego Odwracacza PozycjiHiperkinetycznego Odwracacza Pozycji, bez przerywania go.
  • Spowolnienie nie kumuluje się, a kolejne ataki podstawowe i Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca odświeżają je.
  • Jeśli Kondensator Terroru zostanie aktywowany podczas lotu ataku podstawowego lub Kwasowego ŁowcyKwasowego Łowcy, to pociski również będą nakładać spowolnieniespowolnienie.

Urgot WVideo.ogv

Noxiański Pocisk Żrący (E)

Zasięg: 900 · Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many · Czas: 15 / 14 / 13 / 12 / 11 sek.
Urgot.Noxiański Pocisk Żrący.png

Aktywna: Urgot wystrzeliwuje w wybrane miejsce pocisk żrący, oznaczając trafionych wrogów. Trafieni przeciwnicy mają osłabiony pancerz i otrzymują obrażenia fizyczne co sekundę przez 5 sekund.

Kwasowy ŁowcaKwasowy Łowca jest w stanie namierzyć cele, znajdujące się pod wpływem Noxiańskiego Pocisku Żrącego.

  • Osłabienie pancerza: 12 / 14 / 16 / 18 / 20%
  • Obrażenia fizyczne na sek.: 15 / 26 / 37 / 48 / 59 (+12% premii do obrażeń ataku)
  • Całkowite obrażenia fizyczne: 75 / 130 / 185 / 240 / 295 (+60% premii do obrażeń ataku)

Szczegóły

Celowanie

Noxiański Pocisk Żrący to celowana w miejcie docelowe umiejętność obszarowa.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

  • Obszar działania: 300

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

Urgot EVideo.ogv

Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji (R)

Zasięg: 550 / 700 / 850 · Koszt: 100 many · Czas: 120 / 100 / 80 sek.
Urgot.Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji.png

Aktywna: Urgot przygważdżaprzygważdża wybranego wrogiego bohatera i siebie na 1 sekundę. Podczas trwania tego efektu Urgot może w każdej chwili aktywować Kondensator TerroruKondensator Terroru, ale pozostałych umiejętności już nie.

Po tym czasie zamienia się z nim miejscami i spowalniaspowalnia go o 40% na 3 sekundy oraz zyskuje możliwość przenikania przez jednostki przez 1 sekundę, a otrzymywane przez niego obrażenia są redukowane o pewien procent przez 5 sekund. Dodatkowo wszystkie pozostałe wrogie jednostki są przerażaneprzerażane na 1,5 sekundy.

  • Redukcja obrażeń: 30 / 40 / 50%

Szczegóły

Celowanie

Hiperkinetyczny Odwracacz Pozycji to pojedynczo celowana na wroga umiejętność będąca zniknięciem, pół-ulepszeniem dla Urgota i osłabieniem dla celu.

Efekty czarów

Tarcze czarów

  • Tarcze czarówTarcze czarów blokuję umiejętność i przerywa ładowanie się Urgota.

Dodatkowe informacje

Urgot RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki