FANDOM

„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.
Emptylord UrfSquare Urf, Manat był bohaterem stworzonym przez Riot Games z okazji Prima aprilis.

Umiejętności Edytuj

Big Blue Watery Road
Umiejętność

Urf jest naturalnie szybszy i zwinniejszy w wodzie.

Flippy Floppy
Umiejętność

Urf zmienia bronie pomiędzy łopatką i rybą. Pierwsza z nich zadaje obrażenia w czasie, natomiast druga robi to natychmiast.

Poseidon's Gaze
Umiejętność

Wzywa na pomoc moce boga Manatów, Poseidona, co pozwala na odsłonięcie mgły wojny.

Flop Strike
Umiejętność

Urf opada na przeciwnika z wielką, przygniatającą siłą.

Omnisplash
Umiejętność

Przywołuje żywioły, które nadchodzą z olbrzymią falą wody. Wszyscy przeciwnicy znajdujący się w pobliżu otrzymują obrażenia oraz zostają spowolnieni.

Historia Edytuj

Urf

Jak każdy inny manat Urf był nastawiony do świata bardzo pokojowo. Podziwiał on jednak bohaterów League i sam bardzo chciał zostać jednym z nich. Ze wszystkich najbardziej podziwiał  Jaxa, który w tamtych czasach był niepokonanym czempionem od 152 walk. Wtedy także Jaxowi nakazano używać jednej z pięciu prostych broni. Urf pragnął również zostać mistrzem broni, więc wziął swoje dwie ulubione – rybę (oznaczają skarby morza oraz morską opatrzność, która nad nim czuwa) oraz łopatkę (aby oddać hołd jego ludowi za odwieczne doskonalenie sztuki kulinarnej) wierząc, że kiedyś uda mu się skrzyżować je na arenie z nóżką od kurczaka i latarnią Jaxa.

Śmierć Edytuj

W trakcie dzielnego i oddanego patrolu rzeki na Summoner's Rift, Urf zakończył swój żywot w tragicznych okolicznościach. Naoczni świadkowie twierdzą, że zanim rozpoczęła się walka, niebieska smuga przemykała po okolicznej dżungli. Następnie doszło do starcia, zakończonym krzykiem manata, któremu poszło coś nie tak. Po bitwie, jedynie co z niego zostało to była jego skóra... która bardzo szybko zniknęła w szponach swojego oprawcy.

Z każdą śmiercią wiąże się historia. Z każdą historią – morał. Jeśli historia Urfa może mieć coś wspólnego z wilkiem z Czerwonego Kapturka to będzie fakt, że w każdym wilku siedzi przebiegły mistrz kamuflażu, który tylko czeka, aby się ujawnić. I weźmy tu, na przykład  Warwicka. Ogromny, żądny krwi wilkołak potrafiący wtopić się w nawet najbardziej niewinne jednostki z naszego otoczenia. Może czaić się wszędzie... za skałą, w zaroślach, w dżungli albo sprytnie maskując się jako kochany  manat dzierżący szpatułkę.

Występowanie Edytuj

Skórki Edytuj

Ikona przywoływacza Edytuj

Skórki totemów Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Postać została prawdopodobnie stworzona w 2009 roku i istniała do 1 kwietnia 2010 roku.
  •  Jax był jego inspiracją do zostania bohaterem League.
  • Został zabity przez  Warwicka podczas patrolowania rzeki na Summoner's Rift.
  • Nazwy części zdolności są prawdopodobnie nawiązaniami do piosenki I'm on a Boat zespołu The Lonely Island.
  • Nazwa superumiejętności – "Omnisplash" jest mocnym nawiązaniem do finałowego Limit Breaka Clouda Strife'a z Final Fantasy VIIOmnislash.
  • Zdolność "Flippy Floppy" jest tematycznie podobna do  Zmienianko!  Jinx pod względem możliwości przełączania broni i  Żądza Krwi /  Cena Krwi  Aatroxa pod względem rodzaju ataku.
  • Kiedy w kliencie gry wpiszemy frazę "Urf", wtedy na liście bohaterów wyskoczy  Warwick.
  • Spatula czasami jest tłumaczona na język polski jako łopatka a nie jako szpatułka.
  • W polskiej wersji językowej manat (krowa morska) jest tłumaczony jako foka (choć to są odrębne gatunki).

Występowanie w grze Edytuj

  • Jest widoczny w ekranie logowania Harrowing w 2010 roku.
  • Na starej jesiennej mapie Summoner's Rift, można było zobaczyć ducha  Urfa w górnej części rzeki niedaleko obozu  Pradawnego Golema od strony niebieskiej drużyny. Kiedy zbliżył się do tej okolicy  Wilk w Foczej Skórze, wtedy duch zaatakował go zadając 1 punkt obrażeń lub niszcząc barierę  Całunu Banshee.
    • Inne skórki  Warwicka nie wywoływały tego efektu.
    • Normalnie duszek pojawia się na moment przed bohaterem po czym znika.
  • Ducha można zauważyć w animacji żartu  Udyra Strażnika Przodków.
  • Jego model jest widoczny w czasie  Wyjącej Wichury  Pogodynki Janny.
  • Dochody w czasie sprzedaży skórki  Wilk w Foczej Skórze został przeznaczony na ratowanie manatów (organizacja SaveTheManatee.org).[1]
  • Powstał tryb Ultra Rapid Fire, a z trzech pierwszych liter powstaje słowo  Urf.
  • W 2015 roku, zapowiedziano tryb New Ultra Rapid Fire – całkowite przeciwieństwo klasycznego U.R.F.-a. Był to kawał z okazji Prima Aprilis.
  • Według 3. rozdziału "Mantr Manatów" napisano: "I tak oto postanowił  Urf, najwspanialszy z nas wszystkich, że leczenie w alei powinno być mniej denerwujące."
  • Gdy w drugiej wersji Ultra Rapid Fire będzie się mieć specjalną ikonę Upiorny Urf, wtedy wykończenie przeciwnika będzie oznaczone specjalnym finiszerem, w którym pojawia się uradowany duch  Urfa.
  • Mniejsza wersja  Urfa występuje w animacji  Powrotu  Basenowego Zaca.
  •  Fanaberia  Basenowej Lulu zamienia wrogich bohaterów w małe  Urfy.

Filmy Edytuj

Ultra Rapid Fire (URF) - Login Screen02:17

Ultra Rapid Fire (URF) - Login Screen

Warsongs - Welcome to Planet Urf (Jauz Remix)04:09

Warsongs - Welcome to Planet Urf (Jauz Remix)

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Urf