FANDOM

Ezreal QVideo

 Ezreal używa  Mistycznego Strzału na wrogim stworze walczącym i  Twitchu.

Umiejętność to używana przez bohaterów specjalna zdolność, która m.in. leczy, wzmacnia, przemieszcza lub zadaje obrażenia. Każda umiejętność jest unikalna i jest tym, co odróżnia bohatera od innych. Czary przywoływacza nie są zaliczane do umiejętności.

Jedynymi jednostkami niebohaterskimi używającymi umiejętności są  Baron Nashor i  Vilemaw.

Rodzaje umiejętnościEdytuj

Każdy bohater ma co najmniej pięć unikalnych umiejętności. Cztery z nich mogą być ulepszone za pomocą zyskiwanych z każdym poziomem punktów umiejętności, a piąta umiejętność jest dostępna od początku gry i nosi nazwę biernej.

  • Umiejętność podstawowa: Każdy bohater ma trzy umiejętności podstawowe, które są dostępne od początku gry i mogą być ulepszone na maksymalnie 5 poziom. Umiejętności podstawowe nie mogą być ulepszone na poziom wyższy niż połowa poziomu bohatera (zaokrąglonego w górę). Oznacza to, że żeby ulepszyć umiejętność na jej maksymalny poziom wymagany jest poziom 9.
    • Umiejętności podstawowe  Jayce'a i  Przeciążenie  Ryze'a mogą być ulepszone sześć razy.
    •  Udyr nie ma superumiejętności, zamiast tego posiada cztery umiejętności podstawowe.
    •  Elise,  Gnar,  Jayce,  Lee Sin,  Rek'Sai i  Rengar mają sześć umiejętności podstawowych.
      •  Kha'Zix i  Viktor wliczając ulepszenia również mają sześć umiejętności, ale ulepszenie jest trwałe i zastępuje początkowe umiejętności.
Kled - R00:17

Kled - R

 Kled używający swojej superumiejętności  Naaaaaaaaprzód!!!.

Typy umiejętnościEdytuj

„Za pomocą kilku drobnych ulepszeń mógłbym dodać temu miejscu... Blasku.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
    • Aktywne: Najczęściej występujący typ umiejętności, może być użyta raz, po czym trzeba odczekać czas odnowienia.
    • Pasywne
    • Przełączalne