Twitch, Szczur Zarazy jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Śmiertelny Jad
Twitch.Śmiertelny Jad

Podstawowe ataki Twitcha infekują cel, zadając dodatkowe obrażenia nieuchronne równe 2 / 3 / 4 / 5 / 6 co sekundę przez 6 sekund. Efekt kumuluje się 6 razy, zadając 12 / 18 / 24 / 30 / 36 nieuchronnych obrażeń co sekundę przez 6 sekund i zadając maksymalnie 72 / 108 / 144 / 180 / 216 obrażeń nieuchronnych.

Śmiertelny Jad to efekt przy trafieniu.
Obrażenia nieuchronne ignorują wszystkie formy redukcji obrażeń poza niewrażliwością i tarczami.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem jest osłabiane.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
Twitch IVideo
Zasadzka
Czas: 16 sek.
Koszt: 40 many
Twitch.Zasadzka

Aktywna: Twitch po 1.5 sekundy (do 4.5 sekundy, gdy jest atakowany) staję się niewidzialny na kilka sekund i zyskuje 20% premii do prędkości ruchu. Zasadzka jest przerywana przez wydanie rozkazu ataku lub po użyciu pozostałych umiejętności z wyjątkiem  Rat-ta-tat-tat, podczas którego niewidzialność nie jest przerywana.

  • Niewidzialność: 4 / 5 / 6 / 7 / 8

Po przerwaniu lub zakończeniu niewidzialności Twitch zyskuje premię do prędkości ataku na 5 sekund.

Czas odnowienia Zasadzki zostaje odnowiony, gdy wrogi bohater zginie podczas zatrucia  Śmiertelnym Jadem.

  • Prędkość ataku: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%
Zasadzka to pół-ulepszenie.
  • Zasadzka posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Twitcha.
  • Niewidzialnego Twitcha nie można ujawnić nawet za pomocą prawdziwego widzenia.
  • Użycie  Teleportacji lub  Powrotu podczas niewidzialności, przerywa ją.
  • Wyjątek stanowi użycie  Klepsydry Zhonyi przed wejściem w niewidzialność, nie przerwie jej.
Twitch QVideo
Beczka Jadu
Czas: 13 / 12 / 11 / 10 / 9 sek.
Koszt: 50 many
Twitch.Beczka Jadu

Aktywna: Twitch ciska Baryłką Jadu, nakładając na wszystkich trafionych wrogów 2 ładunki  Śmiertelnego Jadu i spowalniając ich na 3 sekundy.

  • Zasięg: 950
  • Prędkość pocisku: 1400
  • Spowolnienie: 25 / 30 / 35 / 40 / 45%

Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
Twitch WVideo
Skażenie
Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Koszt: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 many
Twitch.Skażenie

Aktywna: Twitch zadaje obrażenia fizyczne wszystkim zainfekowanym wrogom  Śmiertelnym Jadem. Obrażenia fizyczne są równe podstawowej wartości i zwiększają się z każdym nałożonym ładunkiem  Śmiertelnego Jadu.

  • Zasięg: 1200
  • Podstawowe obrażenia fizyczne: 20 / 35 / 50 / 65 / 80
  • Dodatkowe obrażenia za każdy ładunek: 15 / 20 / 25 / 30 / 35 (+20% mocy umiejętności) (+25% premii do obrażeń ataku)
  • Maksymalne obrażenia fizyczne: 130 / 170 / 210 / 250 / 290 (+120% mocy umiejętności) (+150% premii do obrażeń ataku)

Obrażenia fizyczne zostaną zredukowane przez pancerz i tarcze.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
  • Rzeczywisty zasięg Skażenia jest ciut większy od ukazywanego zasięgu pierścienia.
  • Skażenie nie zada obrażeń, gdy wróg podczas lotu pocisku wyjdzie po za maksymalny zasięg lub ładunki  Śmiertelnego Jadu przestaną działać.
Twitch EVideo
Rat-ta-tat-tat
Czas: 120 / 110 / 100 sek.
Koszt: 100 many
Twitch.Walę na Oślep

Aktywna: Na 5 sekund Twitch zyskuje premię do obrażeń ataku i 300 premii do zasięgu ataków podstawowych.

  • Obrażenia ataku: 20 / 30 / 40

Dodatkowo każdy jego atak podstawowy staje się penetrujący i zadaje o 20% mniej obrażeń za każdego wroga, przez którego przeleci; min. 40%.

Rat-ta-tat-tat użyte podczas niewidzialności  Zasadzki bez przerywania jej.

  • Zasięg: 850
Rat-ta-tat-tat to pół-ulepszenie.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem jest osłabiane.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
  • Rat-ta-tat-tat posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Twitcha.
  • Rat-ta-tat-tat posiada większy zasięg (850) jak wieże (800), co oznacza, że Twitch może atakować je bez otrzymywania od nich obrażeń.
Twitch RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Szybkość ataku Twitcha jest jedną z największych w całej grze. Kupuj przedmioty z efektami przy trafieniu, takie jak  Czarny Tasak lub  Koniec Rozumu.
  •  Skażenie ma duży zasięg. Zatruj przeciwników jak najbardziej za pomocą  Śmiertelnego Jadu, zanim go użyjesz.
  • Możesz dogonić wroga, znajdującego się poza zasięgiem, dzięki  Beczce Jadu.

Linki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Twitch

  • Twitch

    6 wiadomości
    • dzięki wielkie bardzo pomogłeś tylko jest jeszcze jedna sprawa.dzisiaj chyba gdzieś po południu znikneły ze sklepu wszystkie skó...
    • Aby móc otrzymać Tajemniczy Prezent musisz mieć przynajmniej 10 rzeczy możliwych do wylosowani...