FANDOM

Skórki Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W polskiej wersji głosu użyczył mu Miłogost Reczek.
  • Jego imię pochodzi od ksywki członka Riotu Tryndamere'a.
  •  Niezmordowany Szał działa prawie identycznie jak  Interwencja  Kayle, jednak powstrzymuje obrażenia dopiero od spadku zdrowia do określonego poziomu.
  •  Tryndamere jest jedną z nielicznych postaci, które mają "wrodzoną" szansę na Trafienie Krytyczne. (Pozostali to  Pantheon ,  Shaco oraz  Ashe.)
  •  Tryndamere wykazuje się niezwykłym podobieństwem do Grenburra- klasy z gry RPG "Patapon 3".
    • Główną bronią Grenburra jest olbrzymi, dwuręczny miecz, ale może też używać jednostronnego, podobnego do miecza  Tryndamere'a.
    • Grenburr porusza się ciągnąc swój wielki miecz po ziemi, tak samo jak  Tryndamere.
    • Grenburr- Heros nosi maskę rogatego wołu, podobną do hełmu  Tryndamere'a.
    • Przy wykonywaniu swojego combo Grenburr błyskawicznie opuszcza miecz na swój cel- podobnie jak  Tryndamere przy Trafieniu krytycznym.

CytatyEdytuj

  •  Tryndamere z Demonicznym Mieczem wypowiada cytat: "Rzeki spłyną krwią", który jest identyczny ze słowami  Vladimira.
  • Gdy  Aatrox zaatakuje  Tryndamere'a, powie on do niego słowa: "Tryndamere, moje największe dzieło". Ta specjalna interakcja pojawia się tylko jeden raz w ciągu całego meczu i jedynie przy pierwszym ataku.

SkórkiEdytuj

RelacjeEdytuj

  • Jest mężem  Ashe, razem są królem i królową Freljordu.
    • Choć zawarli małżeństwo z rozsądku, według serwisu randkowego  Blitzcranka są doskonałą parą.
  • Jego plemię zostało wybite za sprawą  Aatroxa, na którym  Tryndamere nieustannie szuka zemsty.
    • Jak można się domyślić po specjalnym tekście  Aatroxa, Darkin uważa go za swoje dzieło.
    • Możliwe, że to jemu  Tryndamere zawdzięcza swoje niezwykłe umiejętności związane z bitewnym szałem.
  •  Tryndamere przyjaźni się z  Braum'em, aczkolwiek mają zupełnie inne podejścia do walki.
  •  Tryndamere i  Ashe mają sojusz z  Nunu oraz  Anivią.
  •  Sejuani i  Olaf oraz  Lissandra i  Trundle są głównymi wrogami  Ashe i  Tryndamere'a. Ich plemiona walczą o władzę nad Freljordem.
  •  Tryndamere jest kolegą  Gragas'a.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Tryndamere, Król Barbarzyńców07:12

Prezentacja Bohatera - Tryndamere, Król Barbarzyńców

League of Legends - Tryndamere z Walczących Królestw00:46

League of Legends - Tryndamere z Walczących Królestw

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki