Fandom

League of Legends Wiki

Thresh

1,568stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Thresh, Strażnik Łańcuchów jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Wariant: DomyślnyCrystal Scar
Notatki

Ataki podstawowe Thresha nie są traktowane jako pocisk i nie są blokowane przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo. Prędkość ataku Thresha jest zmniejszana o 0.25% za każdy 1% premii do prędkości ataku, zamiast normalnej wartości prędkości ataku.

Potępienie
Potępienie

Thresh nie otrzymuje pancerza przy awansie na następny poziom. Zamiast tego zbiera dusze zmarłych wrogów przechodząc w pobliżu lub za pomocą Mrocznego PrzejściaMrocznego Przejścia, zyskując stale 0.75/1.5 pancerza i mocy umiejętności.

Z epickich potworów zawsze wypadają 2 dusze, z bohaterów, dużych stworów i potworów 1 dusza, a z mniejszych stworów i potworów jest 33% szansy na pozostawienie przez nich duszy.

Dusze wypadają z wrogich jednostek jeśli ta ginie w zasięgu 1900 jednostek od Thresha. Są one widoczne dla sojuszników (na niebiesko) i stają się widoczne dla wrogów (na czerwono) dopiero, gdy Thresh znajduje się w ich polu widzenia.

Potępienie to bierna umiejętność przyznająca Threshowi stałą premię do pancerz i mocy umiejętności.
  • Szansa na pozostawienie duszy przez małe stwory wynosi teoretycznie 33%, ale jednak te prawdopodobieństwo reguluje się dynamicznie w zależności od ilości nie zebranych dusz. Po przekroczeniu tego stopnia szansa wraca do normy.
  • Magiczna ZbrojaMagiczna Zbroja i ArcymagArcymag są idealnymi przykładami synergii dla uzyskiwanych statystyk dzięki duszą.
  • Gdy Thresh pochlonie 255 dusz to zyskuje nowe ulepszenieObżarstwo Dusz, ktore pokazuje aktualną wartość przyznawanego pancerza i mocy umiejętności. Po zdobyciu kolejnej duszy licznik odnawia się od 1, a ulepszenie pojawia się po kolejnych uzyskanych przez Thresha 255 duszach; przy 255; 510; 765, itd..
  • Thresh posiadając 999999 dusz posiada dodatkowe 749.999 pancerza i mocy umiejętności.
  • Potępienie przyznaje 2 dusze za zabójstwo NunuNunu.
Thresh IVideo.ogv
Wyrok Śmierci
Czas: 20 / 18 / 16 / 14 / 12 sek.
Koszt: 80 many
Wyrok Śmierci

Aktywna: Thresh rzuca kosą po 0.5 sekundowym opóźnieniu, zadając obrażenia magiczne pierwszej trafionej wrogiej jednostce i ogłuszając ją na 1.5 sekundy oraz przyciągając ją w jego stronę. Czas odnowienia Wyroku Śmierci zostanie skrócony o 3 sekundy, jeżeli trafi w cel.

Podczas trwania Wyroku Śmierci Thresh nie może atakować i będzie stopniowo przyciągać wroga do siebie. Po około 0.5 sekundy od trafienia w cel Thresh może użyć Śmiertelnego SkokuŚmiertelnego Skoku.

  • Zasięg: 1075
Śmiertelny Skok
Śmiertelny Skok

Aktywna: Thresh przyciąga się do schwytanego Wyrokiem ŚmierciWyrokiem Śmierci wroga, usuwając ogłuszenie, ale pozwalając mu atakować. Thresh traci możliwość użycia Śmiertelnego Skoku, gdy uwięź zostanie przerwana.

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Thresh QVideo.ogv
Mroczne Przejście
Czas: 22 / 20,5 / 19 / 17,5 / 16 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Mroczne Przejście

Aktywna: Thresh rzuca latarnią we wskazane miejsce gdzie utrzymuje się ona przez maksymalnie 6 sekund. Przez 6 sekund od rzucenia, sojusznik który podejdzie do latarni (nawet gdy już wróciła do Thresha) otrzymuje tarczę absorbującą obrażenia na 4 sekundy.

  • Tarcza: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 + DuszeDusze

Sojusznik może podnieść latarnię klikając na nią PPM co spowoduje przyciągnięcie do Thresha. Latarnia wraca do Thresha, jeśli ten oddali się od niej na około 1500 jednostek. Sojusznik może tylko raz otrzymać tarcze.

  • Zasięg: 950
  • Latarnia tworzy mały obszar kolizji, który może przesunąć wrogów do najbliższego wolnego miejsca. Te przesunięcie nie jest klasyfikowane jako efekt kontroli tłumu i nie przerywa umiejętności ładowanych.
  • Latarnia posiada aurę pochłaniającą duszę na obszarze około 300 jednostek.
  • Latarnia posiada obszar kolizji o podobnej wielkości co ona sama.
  • Latarnia może zostać użyta przez małe ściany, gdy sojusznik znajduje się wystarczająco blisko nich.
  • Latarnia zapewnia wizje w obszarze działania.
  • Latarnia może być celem TeleportacjiTeleportacji.
  • Thresh nie może kliknąć własnej Latarnii, ale będzie widoczne, gdy idzie on w jej pobliżu.
  • Gdy Latarnia jest aktywna, Thresh widzi obszar w postaci pierścienia informujący o jej maksymalnym zasięgu.
  • Latarnia pokazuje aktualną lokalizacje Thresha, a nie tą, w momencie rzucania.
  • Maksymalny zasięg Latarni może zostać przekroczony, podczas lotu sojusznika do Thresha.
Thresh WVideo.ogv
Młynek
Czas: 9 sek.
Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many
Młynek

Bierna: Ataki podstawowe Thresha zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe % obrażeń ataku i liczbie pochłoniętych DuszDusz w zależności od minionego czasu od ostatniego trafienia.

  • Dodatkowe obrażenia magiczne: DuszeDusze + do 80 / 110 / 140 / 170 / 200% obrażeń ataku

Aktywna: Thresh rzuca swoimi łańcuchami w szerokiej linii, zadając obrażenia magiczne i wybijając wrogów w zależności od kierunku umiejętności i spowalniając trafione cele na 1 sekundę. Celując do tyłu przyciągamy wrogów, celując do przodu odpychamy wrogów od Thresha.

  • Zasięg: 400 (łącznie 800)
  • Spowolnienie: 20 / 25 / 30 / 35 / 40%
Młynek to bierny niefizyczny efekt przy trafieniu. Młynek to aktywna obszarowa
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
  • Oczekiwanie na test Interakcje z Ochroną EgidyOchroną Egidy PantheonaPantheona, RipostąRipostą FioryFiory, KontratakiemKontratakiem JaxaJaxa oraz oślepieniem nie są znane.
  • Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo .
    • Bierne dodatkowe obrażenia magiczne nie zależą od ostatniego ataku podstawowego, a od czas od ostatniego trafienia. Dodatkowe obrażenia nie działają na struktury, a licznik dodatkowych obrażeń nie będzie resetować się podczas ataku.
    • Huragan RunaanaHuragan Runaana nakłada bierny efekt Młynku na każde trafienie, jednak, gdy Thresh zaatakuje pierwszego wroga, to czas od ostatniego ataku zostaje zrestartowany, a pozostałe ataki zadadzą minimalne obrażenia.
    • Po pełnym naładowaniu biernego ulepszenia, ikona staje się czerwone, a kosy Thresha będą świecić na zielono.
    Thresh EVideo.ogv
    Pudło
    Czas: 150 / 140 / 130/120 / 110 / 100 sek.
    Koszt: 100 many
    Pudło

    Aktywna: Thresh tworzy wokół siebie widmowe ściany więzienia po 0.75 sekundy, trwające przez 5 sekund. Wrodzy bohaterowie którzy przejdą przez ścianę otrzymują obrażenia magiczne i zostają spowolnieni o 99% na 2 sekundy oraz niszczą ścianę.

    Po zniszczeniu jednej ze ścian długość spowolnienia jest zmniejszona o połowę. Jeden wróg nie może być pod wpływem kilku ścian.

    • Zasięg: 450
    • Obrażenia magiczne: 250 / 400 / 550 (+100% mocy umiejętności)

    Pudło to umiejętność obszarowa tworząca 5 widmowych ścian w kształcie pięciokąta foremnego.
    Thresh RVideo.ogv

    Wskazówki Edytuj

    • Komunikacja jest podstawą podczas korzystania z latarni Threshalatarni Thresha. Powiadom swoich sojuszników, w jaki sposób chcesz jej użyć.
    • Wyrok ŚmierciWyrok Śmierci i MłynekMłynek mogą zostać użyte w dowolnej kolejności, by stworzyć potężną kombinację.
    • Thresh może zbierać dusze jednostek, w których zabiciu nie uczestniczył. Wybranie pozycji, która zapewni jak najwięcej zgonów w okolicy, pomoże w zbieraniu dusz.

    Linki Edytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki