Fandom

League of Legends Wiki

Teleportacja

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Teleportacja (ang. Teleport) jest celowanym czarem przywoływacza, który pozwala szybko przenieść się do sojuszniczego stwora, totemu lub wieży. Otrzymanie obrażeń nie przerywa rzucania czaru jak w przypadku PowrotuPowrotu, ale można to osiągnąć poprzez mocniejsze efekty kontroli tłumu takie jak ogłuszenie, uciszenie czy zakorzenienie.
Stary teleport.png

Stara animacja Teleportu

Strategia Edytuj

  • TeleportacjaTeleportacja pozwala szybko zmienić aleje, aby obronić niestrzeżoną wieżę.
  • TeleportacjaTeleportacja można również użyć, aby zaskoczyć samotnego wroga, który walczy z sojuszniczymi stworami lub znajduje się w okolicy sojuszniczego totemutotemu.
  • Gdy wróg prowadzi oblężenie TeleportacjaTeleportacja może zostać użyta w celu łatwego i szybkiego wejścia tylnymi drzwiami gdy we wrogiej bazie znajduje się sojuszniczy totemtotem.

Uwagi Edytuj

  • TeleportacjaTeleportacja może zostać anulowana przez rzucającego poprzez ponowne aktywowanie czaru. Czas odnowienia wynosić będzie wtedy 180 sekund zamiast pełnych 300 sekund.
  • Gdy celem TeleportacjiTeleportacji jest stwór, staje się on na ten czas niezniszczalny. Cel również nie będzie mógł atakować ani się ruszać. Chociaż inni bohaterowie mogą przemieścić stwora za pomocą efektów kontroli tłumi, teleportujący pojawi się w pierwotnym miejscu.
  • Gdy cel TeleportacjiTeleportacji jest ukryty, zostanie odkryty na czas trwania teleportacji.
  • Gdy celem TeleportacjiTeleportacji jest sojusznicza wieża, nie stanie się ona niezniszczalna na ten czas, ale będzie mogła dalej atakować. Dodatkowo jeśli wieża runie zanim czas minie, teleportacja zostanie anulowana, a czar będzie miał pełny czas odnowienia.
  • Użycie TeleportacjiTeleportacji gdy bohater stoi obok krawędzi muru albo innej przeszkody terenowej pozwoli uzyskać widok kawałek za róg.
  • W ciągu pierwszych 10 sekund gry nie można teleportować się do wież.
  • TeleportacjaTeleportacja zostanie anulowana gdy rzucający zostanie ogłuszony, zakorzeniony, uciszony lub znajdzie się pod wpływem strachu czy prowokacji.

Ciekawostki Edytuj

TeleportacjaTeleportacja może zostać na dowolnym sojuszniczym stworze lub wieży. Dodatkowo można jej użyć na wielu innych sojuszniczych strukturach i jednostkach. Obejmują one:

TeleportacjaTeleportacja nie działa z:

Historia aktualizacji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki