FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • TeemoTeemo został zaprojektowany przez Ezreala.
  • Jego głosu udziela Brygida Turowska-Szymczak, która dubbinguje także NidaleeNidalee i NunuNunu.
  • Jego imię jest anagramem słowa "Emote" czyli "Emocja".
  • TeemoTeemo jest jednym z dwóch (drugim jest EvelynnEvelynn) bohaterów który może być nieustannie niewidzialny.
  • Jest jedyną postacią w grze, która walczy dmuchawką.
  • Dmuchawka TeemoTeemo jest widoczna w gabinecie z broniami w filmie promującym klient gry na komputery Mac.
  • TeemoTeemo jest też najmniejszym bohaterem w League Of Legends. Jego rozmiar to 100x100 jednostek, dzięki czemu gracze używają go jako pewnego rodzaju skali dla zakresów.
  • TeemoTeemo jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w League of Legends, często zwany maskotką studia Riot Games.
  • Zdaniem większości społeczeństwa League of Legends jest on najbardziej denerwującym bohaterem w grze.
  • W zapowiedzi promującej mapę Crystal Scar można się dowiedzieć jaki kolor oczu ma TeemoTeemo- niebieskie.
  • Oczy TeemoTeemo widać, gdy wybierzemy skórkę Super TeemoSuper Teemo i przyjrzymy mu się z bliska podczas gry.
  • W początkowej fazie projektu był uzbrojony w atomówkę.
    • Niewidzialność i laserowe nawierzchnie jego bomby atomowej były hołdem dla ulubionej gry jednego z jego twórców.
    • Była to druga koncepcja jego superumiejętności. Pierwszy był pomysł wzmocnionej strzałki z trucizną, która zadawała potężne obrażenia wraz z upływem czasu i usypiała wroga na sześć sekund. Początkowo cel wybudzał się po otrzymaniu obrażeń, później została włączona nietykalność. Trucizna spalała też manę.
  • Na początku jego umiejętność bierna nazywała się „Tropiciel”, „Przecieranie Szlaków". Zostawiał za sobą ślad, który zwiększał szybkość i pole widzenia sojuszników. Umiejętność zostawiała za sobą niewidzialnego stwora co jakieś 100 jednostek.
    • Inna z jego umiejętności biernych nazywała się "Orle Oczy" i działała jak aktualna, jednak zamiast niewidzialności sprawiała, że TeemoTeemo znacznie zwiększał swój zasięg wzroku. Riot szybko uznał ją jednak za kompletnie bezużyteczną.
  • Twórcą pomysłu wykorzystania grzybów na umiejętności specjalnej był Colt Hallam. Pewnego ranka wpatrywał się w Summoner's Rift (starą wersję), gdy nagle gdzieś w dżungli dostrzegł małego grzybka. Od razu pobiegł do grafików i spytał, czy mogą wyciąć go z mapy i powiększyć.

Cytaty Edytuj

  • Kiedy TeemoTeemo pojawi się wśród botów w trybie Razem przeciw SI istnieje szansa, że gracze dostaną na czacie wiadomości od niego:
    • Przy rozpoczęciu rozgrywki: Zrobię rekonesans.
    • Przy przegraniu: Na słowie harcerza polegaj jak na Zawiszy!

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • TeemoTeemo jest przyjacielem TristanyTristany.
    • W ich (prawdopodobnie nieaktualnych już) historiach można przeczytać, że nawet nawiązują cichy romans.
  • Wrogiem TeemoTeemo jest VeigarVeigar. Prawdopodobnie TeemoTeemo chce go powstrzymać przed spełnieniem jego mrocznych planów.
  • Wszystko wskazuje na to, że TeemoTeemo i RumbleRumble raczej się nie lubią.
  • Koncepcja stworzenia bohaterów będących Yordlami powstała w oparciu o TeemoTeemo.

Filmy Edytuj

Teemo z Oddziałów Specjalnych - ekran logowania02:35

Teemo z Oddziałów Specjalnych - ekran logowania

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Teemo/skórki i ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki