FANDOM

Teemo, Chyży Zwiadowca (wym. "Timo") jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Partyzantka
Teemo.Partyzantka

Jeśli Teemo pozostanie bez ruchu i nie wykona czynności przez 1.5 sekundy, to stanie się niewidzialny do momentu wykonania jakiejś czynności.

Jeżeli Teemo stanie się niewidzialny w zaroślach, to może poruszać się po nich, nie przerywając Partyzantki.

Po utracie niewidzialności Teemo zyskuje  Element Zaskoczenia, zyskując 20 / 40 / 60 / 80% premii do prędkości ataku na 3 sekundy.

Kamuflaż to bierna umiejętność będąca ulepszeniem.
Teemo IVideo
Oślepiająca Strzałka
Czas: 8 sekund (odnowienie)
Teemo.Oślepiająca Strzałka

Teemo wystrzeliwuje strzałkę nasączoną jadem, który oślepia trafionego przeciwnika i zadaje mu obrażenia podczas działania.

Oślepiająca strzałka to umiejętność ataku będąca kliknięciem na cel.
  • Oślepiająca strzałka nie może zostać uniknięta manewrowaniem, ani wydostaniem się poza jej zasięg za pomocą błysku.
Szybkie Ruchy
Czas:
  • 3 sekundy (działanie)
  • 16 sekund (odnowienie)
Teemo.Szybkie Ruchy

Teemo biernie zyskuje dodatkową prędkość ruchu, dopóki nie uderzy go wrogi bohater lub wieża. Zaczyna działać po pięciu sekundach od ostatniego oberwania. Tyle też czasu po oberwaniu minie, zanim bierna część umiejętności się odnowi po tym, jak została utracona.

Użycie wygasza premię z biernej części, przyznając na krótko jej podwojoną wartość, której oberwanie od wrogiego bohatera lub wieży nie powstrzyma. Jeśli Teemo nie oberwie w tym czasie od wrogiego bohatera, czy wieży, odzyska premię z biernej części umiejętności, kiedy efekt jej użycia przestanie działać.

Szybkie Ruchy to umiejętność aktywowana na użytkowniku będącaulepszeniem.
  • Szybkie Ruchy mogą pomóc zarówno dogonić uciekający cel, jak i w ucieczce przed gankami.
Toksyczne Strzałki
Teemo.Toksyczne Strzałki

Ataki Teemo zadają dodatkowe obrażenia od trucizny.

Wymagane informacje o celowaniu.

Trująca Pułapka
Czas: 34/32/28 sekund(y) (odnowienie)
Teemo.Trująca Pułapka

Teemo rzuca w wybrane miejsce pułapkę w kształcie grzyba. Jeśli wroga lub neutralna jednostka na nią nastąpi, pułapka wybuchnie, spowalniając i zatruwając wszystkie jednostki w zasięgu obłoku, który zostanie wypuszczony przy wybuchu. Teemo rzucający pułapkę obraz jego sojusznicy nie zatrują się, ani nie zdetonują pułapki.

Trująca Pułapka to umiejętność celowana we wskazane miejsce
{{{Dodatkowe informacje}}}