Talizmany

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Talizmany są jedną z kategorii przedmiotów wprowadzoną w Sezonie Czwartym i poprzedzającym go przedsezonie. Umieszczane są w specjalnym miejscu, niezależnym od reszty ekwipunku i mogącym przechowywać jedynie je. Istniejący wcześniej Wykrywacz HextechWykrywacz Hextech również zalicza się do tej kategorii.

Nabywanie i sprzedawanieEdytuj

Talizmany można odnaleźć w sklepie pod jedną z kategorii. Wszystkie dostępne talizmany są darmowe, a na Summoner's Rift istnieje możliwość wymieniania ich na pozostałe typy bez żadnych kosztów, jednakże taka zamiana powoduje niemożliwość użycia talizmanu przez kolejne 120 sekundy.

UlepszanieEdytuj

Po rozbudowaniu dostępnych na Summoner's Rift talizmanów, ich czas odnowienia zostaje skrócony, a otrzymywane dzięki nim efekty są zwiększone w zależności od poziomu bohatera. Aby odblokować ulepszenie, należy osiągnąć przynajmniej dziewiąty poziom.

Talizmany dostępne na Summoner's RiftEdytuj

PodstawoweEdytuj

ZaawansowaneEdytuj

Talizmany dostępne na ARAMieEdytuj

Talizmany dostępne na Twisted TreelineEdytuj