FANDOM

Taliyah, Tkaczka Skał (wym. Talija) jest jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Skalna Surferka (Bierna)

Taliyah.Skalna Surferka

Znajdując się poza walką, Taliyah zwiększa swoją prędkość ruchu o 20 - 40 procent, gdy porusza się blisko ścian i budowli. Premia do prędkości stopniowo wzrasta oraz zanika przez jedną sekundę.

Rozpoczęcie walki uniemożliwia korzystania z Skalnej Surferki przez następne 5 sekund.

Szczegóły

Celowanie

Utkana Salwa (Q)

Zasięg: 1000 · Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many · Czas: 10 / 8,5 / 7 / 5,5 / 4 sek.
Taliyah.Utkana Salwa

Aktywna: Taliyah wyrywa fragmenty otaczającej ją ziemi i ciska pięcioma kamiennymi odłamkami w wybranym kierunku. Uderzenie tego samego przeciwnika więcej niż raz zmniejsza obrażenia pozostałych wystrzelonych w niego odłamków o 50%. Podczas korzystania z umiejętności może poruszać się swobodnie.

Threaded Volley 2

Użycie Utkanej Salwy zamienia obszar w wyjałowioną ziemię na 140 sekund (redukowane przez skrócenie czasu odnowienia). Kolejne użycia Utkanej Salwy na wyjałowionej ziemi spowodują wystrzelenie tylko jednego pocisku i zwrócenie połowy kosztu many. Taliyah zyskuje dodatkowe 10 - 20 prędkości ruchu (połowa premii), gdy przemieszcza się po wyjałowionej ziemi.

Szczegóły

Celowanie

Utkana Salwa to umiejętność mierzona.

Obrażenia

Efekty czarów

Pocisk

Taliyah QVideo

Sejsmiczny Wstrząs (W)

Zasięg: 900 · Koszt: 70 / 80 / 90 / 100 / 110 many · Czas: 16 / 14 / 12 / 10 / 8 sek.
Taliyah.Sejsmiczny Wstrząs

Taliyah oznacza wybrany teren. Ziemia wybucha z opóźnieniem 1 sekundy, wyrzucając w powietrze wszystkich przeciwników znajdujących się na danym obszarze i zadając im obrażenia. Taliyah może ponownie użyć Sejsmicznego Wstrząsu zanim wybuchnie, aby popchać cele w wybranym kierunku – nawet przez ściany.

Szczegóły

Celowanie

Sejsmiczny Wstrząs to obszarowa, wektorowa umiejętność mierzona.

Obrażenia

Efekty czarów

Tarcze czarów

Taliyah WVideo

Rozpruta Ziemia (E)

Taliyah.Rozpruta Ziemia

Taliyah rozrzuca przed sobą kamienie zadające obrażenia. Przeciwnicy, którzy doskoczą przez zniszczoną ziemię, otrzymają połowę obrażeń początkowych za każdy dotknięty kamień (maksymalnie można dotknąć 4) oraz zostaną spowolnieni o 20% (+4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności). Po 4 sekundach pozostałe kamienie wybuchają i ponownie zadają obrażenia początkowe.

  • Obrażenia początkowe oraz wybuchu: 80 / 105 / 130 / 155 / 180 (+40% mocy umiejętności)
  • Obrażenia wywołane przez doskok: 40 / 52,5 / 65 / 77,5 / 90 (+20% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia wywołane przez doskok: 160 / 210 / 260 / 310 / 360 (+80% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Rozpruta Ziemia to umiejętność obszarowa.

Obrażenia

Efekty czarów

Taliyah EVideo

Ściana Tkaczki (R)

Zasięg: 3000 / 4500 / 6000 · Koszt: 100 many · Czas: 180 / 150 / 120 sek.
Taliyah.Ściana Tkaczki

Taliyah koncentruje się przez 1 sekundę, a następnie przywołuje olbrzymią ścianę wirujących skał, która przedziera się przez Rift w wybranym kierunku.

  • Czas trwania ściany: 6 / 7 / 8 sek.
Weaver's Wall 2

Taliyah może ponownie użyć Ściany Tkaczki podczas koncentrowania się, aby podróżować na szczycie ściany, gdy się pojawi. Otrzymanie obrażeń lub wydanie polecenia ruchu w dowolnym kierunku zakończy podróż.

Ponowna aktywacja tej umiejętności zniszczy ścianę.

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Taliyah RVideo

Wskazówki Edytuj

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki