Fandom

League of Legends Wiki

Tahm Kench

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tahm Kench, Rzeczny Król (wym. Tam Kencz) jest jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Smakosz
Smakosz

Podstawowe ataki i umiejętności Tahma Kencha zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe 1 / 1,25 / 1,5% maksymalnego zdrowia Tahma Kencha i nakładają ładunek Smakosza; dodatkowe obrażenia, jak i ładunki kumulują się do 3 razy.

Gdy Tahm Kench nałoży 3 ładunki Smakosza na wybrany cel, to Smagnięcie JęzykiemSmagnięcie Językiem i PożarciePożarcie zostają wzmocnione.

Nałożone ładunki Smakosza na wrogiego bohatera znikają po 5 sekundach w ilości 1 ładunku co 0.5 sekundy.

Smagnięcie Językiem
Czas: 6 sek.
Koszt: 50 many
Smagnięcie Językiem

Aktywna: Tahm Kench unieruchamia się na chwilę, a następnie uderza językiem w wybranym kierunku. Smagnięcie Językiem zatrzymuje się przy trafieniu pierwszego celu, zadając mu obrażenia magiczne i spowalniając go na 2 sekundy.

  • Zasięg: 800
  • Szerokość: 70
  • Spowolnienie: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

SmakoszSmakosz: Jeżeli Rzeczny Król trafi wrogiego bohatera, który posiada trzy ładunki Smakosza, to dodatkowo ogłuszy go na 1.5 sekundy.

Tahm Kench może aktywować PożarciePożarcie, gdy jego język trafi stwora lub potwora z daleka.

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Tahm Kench QVideo.ogv
Pożarcie
Czas: 14 / 13 / 12 / 11 / 10 sek.
Koszt: 90 many
Pożarcie

Aktywna: Tahm Kench pożera sojuszniczego bohatera, neutralnego potwora, wrogiego stwora lub bohatera, sprawiając, że staje się niewrażliwy na kilka sekund.

  • Zasięg: 250
  • Czas trwania Pożarcia: 4 / 4,5 / 5 / 5,5 / 6 sek.

SmakoszSmakosz: Wrodzy bohaterowie: Tahm Kench spowalnia się o 95%, a wrogi bohater znacząco traci wizję. Pożarcie posiada w tym przypadku dwukrotnie mniejszy czas trwania.

Sojuszniczy bohaterowie: Tahm Kench zyskuje premię do prędkości ruchu na czas trwania Pożarcia, gdy porusza się w stronę wrogich bohaterów. Pożarcie może być w każdej chwili przerwane przez naszego sojusznika lub przez nas.

Po chwili Tahm Kench może użyć Regurgitate.png Wyplucia.

  • Czas trwania Pożarcia: 2 / 2,25 / 2,5 / 2,75 / 3 sek.

  • Prędkość ruchu: 30 / 35 / 40 / 45 / 50%
Wyplucie
Wyplucie

Aktywna: Tahm Kench wypluwa jednostkę, zadając jej olbrzymie obrażenia magiczne (ograniczone dla potworów) i ogłusza ją na 0.25 sekundy.

  • Obrażenia magiczne: 20 / 23 / 26 / 29 / 32% (+2% za każde 100 mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu
  • Limit obrażeń dla potworów: 400 / 450 / 500 / 550 / 600

Stwory i Potwory: Tahm Kench może wystrzelić jednostkę do przodu, która zatrzymuje się na pierwszym trafionym wrogim celu lub przeszkodzie, zadając obrażenia magiczne wszystkim wrogom w obszarze oraz samemu sobie.

  • Zasięg: 650

Sojuszniczy bohaterowie, również zatrzymują się przy trafieniu w przeciwnika lub przeszkodę, ale nie zadają obrażeń w obszarze; podczas gdy wrodzy bohaterowie będą wypluci obok Tahma Kencha.

  • Zasięg: 200
  • Co ciekawe, RzeźRzeź LucianaLuciana nie jest klasyfikowana do ładowanych umiejętności i nie jest przerywana przez Pożarcie.
Tahm Kench QVideo.ogv
Gruba Skóra
Czas: 6 sek.
Koszt: 50 many
Gruba Skóra

Bierna: Tahm Kench zamienia % otrzymanych obrażeń na szare zdrowie.

  • % obrażeń: 70 / 75 / 80 / 85 / 90%

Jeśli Tahm Kench nie otrzyma obrażeń przez 2.5 sekundy, to przywraca sobie zdrowie równe % szarego zdrowia. Efekt bierny nie działa, gdy Gruba Skóra odnawia się.

Aktywna: Tahm Kench przemienia aktualny poziom szarego zdrowia na tarczę absorbującą obrażenia przez 3 sekund.

  • Przywrócone zdrowie: 25 / 30 / 35 / 40 / 45% szarego zdrowia
Gruba Skóra to bierne pół-wzmocnienie. Gruba Skóra to aktywna celowana na siebie tarcza.
Nie aplikuje efektów czarów.
Tahm Kench EVideo.ogv
Podmorska Podróż
Czas: 120 / 110 / 100 sek.
Koszt: 100 many
Podmorska Podróż

Aktywna: Tahm Kench otwiera paszczę na 6 sekund, oferując sojusznikowi miejsce w środku. Gdy sprzymierzeniec wskoczy lub gdy Tahm Kench zdecyduje wyruszyć samotnie, Rzeczny Król zaczyna tworzyć przez 0.25 sekundy wir wodny, w którym następnie nurkuje, pojawiając się 0.5 sekundy później w wybranym miejscu.

Gdy Tahm Kench otrzyma obrażenia podczas otwierania paszczy, Podmorska Podróż zostaje przerwana, a czas odnowy zostaje skrócony do 10 sekund. Podmorska Podróż nie może zostać aktywowana, gdy Tahm Kench ma pełny żołądek.

  • Zasięg: 4500 / 5500 / 6500
„Mój młodzieńcze, świat to ledwie rzeka, a ja jej królem. Nie masz miejsca, w którym mnie nie było. Nie masz miejsca, do którego wrócić nie zdołam.”
— Tahm KenchTahm Kench

  • Dodatkowe obrażenia magiczne: 20 +(2 / 4 / 6% premii do zdrowia)

Podmorska Podróż to aktywna, ładowana celowane w miejsce docelowe zniknięcie.
Nie aplikuje efektów czarów.
Tahm Kench EVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Twoim najważniejszym zadaniem jako wspierający, jest chronienie wrażliwych członków drużyny. Pamiętaj o zasięgu oraz czasie odnowienia PożarciaPożarcia w trakcie walki!
  • Dobrze się zastanów, kiedy skorzystać z aktywnej części Grubej SkóryGrubej Skóry. Czasami zmniejszenie obrażeń tarczą będzie korzystne, a innym razem bardziej przyda się leczenie.

Linki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki