Fandom

League of Legends Wiki

Szansa na trafienie krytyczne

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Szansa na trafienie krytyczne (ang. Critical strike) to statystyka pozwalająca bohaterowi zadać dodatkowe obrażenia na atakach podstawowych i niektórych umiejętnościach bohaterów, najczęściej są one zwiększane do 200%. Wszyscy bohaterowie nie posiadają szansy na trafienie krytyczne. Szansa na trafienie krytyczne może zostać zwiększona za pomocą przedmiotów, run i niektórych umiejętności bohaterów.

Szansa na trafienie krytyczne jest jedną z bardziej cennych statystyk dla bohaterów opierających się głównie na atakach podstawowych lub posiadających umiejętności bohaterów zależne od niej, np.: dla TryndamereTryndamere posiadającego Wirujące CięcieWirujące Cięcie, którego czas odnowienia skraca się o 1 sekundę za każde trafienie krytyczne.

Szansa na trafienie krytycznie zawsze wynosi 0%, gdy bohater atakuje struktury, niezależnie od jej ilości.

SzansaEdytuj

Każdy % szansy na trafienie krytycznie zwiększa całkowite średnie obrażenia o 1%. Tak więc, gdy bohater posiada 50% szansy na trafienie krytyczne to zadaje średnio 150% obrażeń ataku atakami podstawowymi. Dlatego szansa na trafienie krytyczne bardzo dobrze sprawdza się z przebiciem pancerza i prędkością ataku.

Maksymalna szansa na trafienie krytyczne na poziomie 1 wynosi 20.25%, bez umiejętności bohaterów i przedmiotów.

Szansa na trafienie krytyczne może maksymalnie wynosić 100%.

Szansa na trafienie krytyczne kosztuje około 40 zł za każdy 1%. Oznacza to, że Płaszcz ZręcznościPłaszcz Zręczności to najbardziej opłacalny przedmiot zapewniający szansę na trafienie krytyczne, ponieważ zapewnia 20% szansy na trafienie krytyczne przy koszcie zaledwie 800 złota.

Sposoby na zwiększenie szansy na trafienie krytyczneEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

Dostępność

Legenda:
SSummoner's Rift.
TTwisted Treeline
HHowling Abyss
CCrystal Scar

Zwiastun Zeke'aZwiastun Zeke'a: +250 many, +30 pancerza, +50 mocy umiejętności, +10% skrócenia czasu odnowienia.

  • Unikalne Bierne – Przewodnik: Gdy Ty i powiązany sojusznik znajdujecie się w zasięgu nie przekraczającym 1000 jednostek od siebie, to generujecie 1 ładunek co 1 sekundę; aż do maksymalnie 100. Ładunki generowane są również poprzez atakowanie atakami podstawowymi i używanie umiejętności bohaterów.
  • Po uzbieraniu maksymalnej ilości ładunków, następne zadane przez nas lub powiązanego sojusznika obrażenia zużywają 100 ładunków i zapewniają obojgu bohaterom +50% szansy na trafienie krytyczne oraz +20% mocy umiejętności na 8 sekund.
  • Wszystkie ładunki przepadają, gdy odległość między Wami będzie większa niż 1000 jednostek przez 5 sekund lub gdy po osiągnięciu 100 ładunków nie zadacie obrażeń w przeciągu 5 sekund.
  • Unikalne Aktywne: Tworzysz więź z wybranym sojusznikiem (60 sek. odnowienia). 2300 złota.

Huragan RunaanaHuragan Runaana: +30% szansy na trafienie krytyczne, +40% prędkości ataku, +7% prędkości ruchu.

  • Unikalne Bierne: Podczas wykonywania ataku podstawowego dodatkowo zostają wystrzelone 2 pociski w 2 najbliższych wrogów, każdy pocisk zadaje 25% obrażeń ataku (50% obrażeń ataku w przypadku trafienia krytycznego) i nakłada efekty przy trafieniu. (tylko na dystans). 2600 złota.

Kosa StatikkaKosa Statikka: +30% szansy na trafienie krytyczne, +35% prędkości ataku, +5% prędkości ruchu.

  • Bierne: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków otrzymujemy Naładowanie.
  • Unikalne Bierne – Naładowanie: Twój następny atak podstawowy zużywa 100 ładunków i zadaje dodatkowe 50-120 pkt. (110-264 pkt. w przypadku stworów) obrażeń magicznych przy trafieniu 5 okolicznym wrogom. 2600 złota.

Ognista ArmataOgnista Armata: +30% szansy na trafienie krytyczne, +30% prędkości ataku, +5% prędkości ruchu.

  • Bierne: Poruszanie się i atakowanie atakami podstawowymi kumuluje ładunki, aż do 100. Po skumulowaniu maksymalnej ilości ładunków otrzymujemy Wzmocnione Uderzenie.
  • Unikalne Bierne – Wzmocnione Uderzenie: Twój następny atak podstawowy zużywa 100 ładunków i zyskuje dodatkowe 35% premii do zasięgu (maks. +150) oraz zadaje dodatkowe 50-160 pkt. obrażeń magicznych przy trafieniu. Działa na struktury 2600 złota.

Widmowy TancerzWidmowy Tancerz: +30% szansy na trafienie krytyczne, +45% prędkości ataku, +5% prędkości ruchu.

  • Unikalne Bierne – Widmowy Walc: Gdy znajdujesz się w promieniu 500 jednostek od widzialnego wrogiego bohatera, to zyskujesz 7% premii do prędkości ruchu i możliwość przenikania przez jednostki.
  • Unikalne Bierne – Lament: Ostatni zaatakowany atakiem podstawowym przez nas wrogi bohater zadaje nam o 12% mniej obrażeń przez 10 sekund. Efekt może być aktywny tylko na jednym bohaterze w danej chwili, a następne ataki podstawowe odświeżają czas trwania. 2550 złota.

Moc TrójcyMoc Trójcy: +20% szansy na trafienie krytyczne, +25 obrażeń ataku, +15% prędkości ataku, +10% skrócenia czasu odnowienia, +5% prędkości ruchu, +250 zdrowia, +250 many.

Płaszcz ZręcznościPłaszcz Zręczności: +20% szansy na trafienie krytyczne, 800 złota.

ZapałZapał: +20% szansy na trafienie krytyczne, +15% prędkości ataku,

Złodziej EsencjiZłodziej Esencji: +20% szansy na trafienie krytyczne. +65 obrażeń ataku.

  • Unikalne Bierne: Za każdy 1% szansy na trafienie krytycznie z innych źródeł otrzymujesz 1% skrócenia czasu odnowienia, maksymalnie 20%.

Rękawice AwanturnikaRękawice Awanturnika: +10% szansy na trafienie krytyczne 400 złota.

Szelmowski TopórSzelmowski Topór: +10% szansy na trafienie krytyczne, +20 obrażeń ataku.

  • Unikalne Bierne – Krytyczna Wizja: Trafienia krytyczne sprawiają, że cel krwawi, przez 3 sek. i otrzymuje obrażenia magiczne o wartości 60% dodatkowych obrażeń od ataku. 2280 złota.

Ostrze NieskończonościOstrze Nieskończoności: +20% szansy na trafienie krytyczne, +65 obrażeń ataku.

Grabieżca Lorda van DammaGrabieżca Lorda van Damma: +25% szansy na trafienie krytyczne, +80 obrażeń ataku.

Dawca ŚwiatłaDawca Światła: +30% szansy na trafienie krytyczne, +30 obrażeń ataku.

  • Unikalne Bierne – Krytyczna Wizja: Trafienia krytyczne sprawiają, że przeciwnicy krwawią przez 3 sek., otrzymując dodatkowo obrażenia fizyczne o wartości 90% obrażeń od ataku oraz zostają ujawnieni na czas działania efektu.
  • Unikalne Aktywne – Wzrok Łowcy: Mgła wykrywająca niewidzialne cele zapewnia widoczność przez 5 sek. na docelowym obszarze, ujawniając wrogich bohaterów na 3 sek. w obszarze działania efektu (60 sek. odnowienia). 2280 złota.

Umiejętności bohaterówEdytuj

RunyEdytuj

Znaki:Edytuj

Pieczęcie:Edytuj

Glify:Edytuj

Esencje:Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki