FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Meddler'a.
  • Głosu  Syndrze użyczyła Zuzanna Galia.
    • W angielskiej wersji językowej jej głosu udziela ta sama osoba, co  Evelynn, jednak nigdy się nie ujawniła i jest ona anonimowa.
  • Projektantem efektów na jej ekranie logowania był Anthony Possobon.
  •  Syndra jest pierwszym bohaterem w Lidze, który potrafi manipulować stworami jak i neutralnymi potworami (za pomocą umiejętności  Siła Woli).
  • Sfery  Syndry zmieniają kolor z niebieskiego na czerwony, gdy jest we wrogiej drużynie.
  • Jeśli za pomocą  Siły Woli uderzyła wroga przy użyciu  Starszego Jaszczurów, zadziałał na nim jego debuff. Ponadto jeśli rzuciła  Pradawnym Golemem, odzyskiwała 10 many, a czas odnowienia tej umiejętności skracał się o 1 sekundę.
  •  Syndra jest drugą z czterech mrocznych bohaterów Ionii. Pozostała trójka to  Varus,  Zed oraz  Jhin.
  • Jej taniec jest wzorowany na choreografii do piosenki Hoot grupy Girls' Generation (소녀시대: So Nyeo Shi Dae, popularnej koreańskiej grupy muzycznej.
  • Była trzecim bohaterem mającym trudność ocenioną na 100, jednak spadła ona do 80. W chwili wydania jej trudność wynosiła 90.
  • Jej umiejętności zyskują nowe efekty graficzne kiedy są rozwinięte na maksymalny poziom.
  • Jest drugim bohaterem, o którym mówi się, że może być wszechmocny (lub prawie). Pierwszym był  Xerath.
    • Jednak podobnie jak  Xerath, nadal jest poważnie ograniczona.
    • Innymi bardzo potężnymi obecnie bohaterami są  Bard oraz  Aurelion Sol. Pierwszy z nich jest jednak ograniczony w fizycznym świecie Runeterry, a kosmiczny smok został zniewolony potężną, targoniańską magią.
  •  Wyzwolona Moc  Syndry może być zasilana siedmioma kulami, co być może jest odniesieniem do Dragon Balla, jako iż istnieje siedem Smoczych Kul.
  • Jest postacią która zaliczyła najniższe win rato (procent wygrywanych meczy) w historii gry - zaraz po wydaniu jej szanse na wygraną wynosiły około 27%.
    • Dla porównania, idealna wartość wynosi 50% - większość win ratio balansuje wokół tej liczby.
    • Było to spowodowane ogromną ilością błędów w tej Bohaterce oraz trudną mechaniką.
  • Początkowo jej  Siła Woli miała dawać możliwość rzucania nie Stworami, a Bohaterami (tak samo jak Stworami obecnie). Zostało to jednak usunięte - szybko zrozumiano że umiejętność ta ma za dużo siły.
  • Lubi ciasto czekoladowe z polewą.
  • AB jest jej grupą krwi.
  • Jej hobby to szachy.

HistoriaEdytuj

  • Oryginalnie nazywała się Sym.
  • Jej rodzice nie władali magią, jednak nie wie ona zbyt wiele o historii swojej rodziny.
  • Zasadniczo jest ona przystosowana do przepływu magii - może ona przejawiać chęć posiadania siły, przez co kondensuje sfery surowej magii z powietrza. Jednakże nie rozumie w pełni swojego talentu i do tej pory nie dbała o jego poznanie. Jeśli chce posiąść swój pełny potencjał, będzie musiała zrozumieć siebie.
  • Jej hełm jest ioniański, lecz w przeciwieństwie do nakryć głowy innych ioniańskich charakterów, wierzchołki jej hełmu nie są skierowane do tyłu; posiada ona je na środku, co symbolizuje jej odrzucenie ograniczeń.

Cytaty Edytuj

  • Jest trzecim bohaterem mającym specjalny cytat podczas rozwijania umiejętności. Pierwszymi byli  Warwick i  Vayne.
  • Dzieli cytat z  Karmą „Siłą woli.”.

Skórki Edytuj

  •  Klasyczna Syndra:
    • Jest ubrana w czarny strój, jednak w grze jest on fioletowo-złoty.
      • Na portrecie ma również rękawiczki bez zakrytych palców.
    • Wyglądem i nazwą przypomina Sindel z serii gier Mortal Kombat.
    • Swoją umiejętnością manipulacji, przedmiotami i białymi włosami przypomina Ultimecię z Final Fantasy VIII.
    • Jej hełm przypomina hełm Midny z The Legend of Zelda: Twilight Princess.
      • Przypomina również "Mantle of Decorum", najwyższe ioniańskie odznaczenie, jednak w przeciwieństwie od niego nie lata on z tyłu głowy, a jest umieszczony na czole jako symbol władzy, podobnie jak korona.
      • W swoich poprzednich projektach miała ona mieć Mantle of Decorum, jednak zostało ono usunięte, najprawdopodobniej dlatego, że byłoby to sprzeczne z tradycją - są one zarezerwowane dla szanowanych i zasłużonych członków ioniańskiej społeczności.
  •  Syndra Sędzia:
    • Dzieli temat skórki z  Aatroxem.
    • Jest pierwszą skórką kontrastującą z mroczną osobowością postaci. Drugą był  Świetlny Varus, a trzecią  Aatrox Sędzia.
    • Jak widać tutaj, początkowo miała mieć odsłoniętą twarz.
    • Być może jest to  Syndra z alternatywnej rzeczywistości, gdzie starszyzna objęła pieczę nad jej nauką i przez to stanęła po stronie dobra. Ta teoria opiera się na jej jasnych barwach, białych piórach i złotych kulach. Jej hełm przypomina słońce, symbol boskości, a na jej kulach widać wzory przypominające Mantle of Decorum.
  •  Syndra z Atlantydy:
    • Dzieli temat skórki z  Fizzem.
    • Jak widać tutaj, zdaje się, że jej  Mroczna Kula posiada inną animację znikania, jeśli zostaje użyta razem z inną umiejętnością.
  •  Królowa Karo Syndra:
  •  Czarodziejka Gwiazd Syndra:
    • Dzieli temat z Ahri, Jinx, Lulu, Poppy, Lux, Janną, Soraką, Miss Fortune i Ezrealem.
    • Jej magiczne media to Multi.
    • Należy do 4 klasy Czarodziejek Gwiazd co jest nawiązaniem do jej wieku.
      • 4 klasę dzieli z Janną, są w podobnym wieku.

Relacje Edytuj

  • Chociaż ich drogi się różnią,  Zed i  Syndra mają podobne cele. Obaj wierzą, że "równowaga", którą tak długo Ionia utrzymuje, musi runąć, aby ioniańczycy mogli w pełni realizować swój potencjał. W odpowiednich okolicznościach ich sojusz może przechylić szalę na ich stronę.
  • Przez pracę w ioniańskiej starszyźnie,  Irelia jest rywalem  Syndry.
    • Podobnie jak  Karma, która sama należy do starszyzny.
  • Sympatyzuje ona z  Xerathem. Intryguje ją jego moc, którą uzyskał, jednakże  Xerath jest być może bardziej zainteresowany nią niż ona nim. Cała jego moc była zbadana i opisana, podczas gdy jej jest instynktowna.
  • Interesuje się  Annie oraz ciekawi ją, w jaki sposób dziecko jak ona mogło uzyskać taką moc.
  • Najprawdopodobniej myśli, że  Veigar jest trochę śmieszny. Być może gdyby spotkała "słodszego" yordla, zaczęłaby widzieć  Veigara jako godnego maga.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Syndra, Mroczna Władczyni05:54

Prezentacja Bohatera - Syndra, Mroczna Władczyni

Przypisy