Wikia

League of Legends Wiki

Syndra

1,349stron na
tej wiki
Dyskusja0

Syndra, Mroczna Władczyni jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Transcendencja
Transcendencja

Umiejętności Syndry zyskują dodatkowe premie na najwyższych poziomach.

Transcendencja to celowane na siebie ulepszenie.
  • Najwcześniej Syndra może uzyskać premię Transcendencji na poziomie 9, ponieważ jest to najniższy poziom, który umożliwia ulepszenie podstawowej umiejętności na 5 poziom.
  • Transcendencja zapewnia dodatkowe efekty wizualne na Mrocznej KuliMrocznej Kuli i na Precz, SłabeuszePrecz, Słabeusze.
Mroczna Kula
Czas: 4 sek.
Koszt: 40 / 50 / 60 / 70 / 80 many
Mroczna Kula

Aktywna: Syndra przyzywa Mroczną Kulę, zadając obrażenia magiczne wrogom w obszarze. Kula zostaje w miejscu przez 6 sekund i można na niej używać innych umiejętności Syndry.

  • Obrażenia magiczne: 50 / 95 / 140 / 185 / 230 (+60% mocy umiejętności)

TranscendencjaTranscendencja: Mroczna Kula zadaje bohaterom obrażenia magiczne równe 264,5 (+69% mocy umiejętności)

  • Zasięg: 800
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują obrażenia.
  • Mroczna Kula posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Syndry.
  • Mroczna Kula może zostać umieszczona po za przeszkodą, ale nie może być przerzucona za pomocą Siły WoliSiły Woli.
Syndra QVideo.ogv
Siła Woli
Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many
Siła Woli

Aktywna: Syndra chwyta wybraną Mroczną KulęMroczną Kulę lub wrogiego stwora bądź potwora, czyniąc go niewrażliwym. Jeśli nie zaznaczono żadnego celu, to chwyta najbliższy możliwy.

  • Zasięg: 925
Siła Woli

Aktywna: Syndra ciska Mroczną KuląMroczną Kulą lub wrogim stworem bądź potworem, zadając obrażenia magiczne wrogom w obszarze i spowalniając ich na 1.5 sekundy.

TranscendencjaTranscendencja: Czas trwania spowolnienia zostaje wydłużony o 0.5 sekundy (łącznie 2 sekundy).

  • Zasięg: 950
  • Obrażenia magiczne: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+70% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 25 / 30 / 35 / 40 / 45 %
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
  • Siła Woli posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Syndry.
  • Siła Woli zapewnia wizje na drodze pocisku.
  • Syndra nie może pochwycić:
Syndra WVideo.ogv
Precz, Słabeusze
Czas: 18 / 16,5 / 15 / 13,5 / 12/20 / 18,5 / 17 / 15,5 / 14 sek.
Koszt: 50 many
Precz, Słabeusze

Aktywna: Syndra tworzy falę uderzeniową na obszarze w kształcie stożka, odrzucając przeciwników i Mroczne KuleMroczne Kule.

  • Obrażenia magiczne: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+40% mocy umiejętności)

Wrogowie otrzymują obrażenia magiczne zarówno od fali jak i od Mrocznych KulMrocznych Kul. Przeciwnicy trafieni kulami, zostają dodatkowo ogłuszeni na 1.5 sekundy.

TranscendencjaTranscendencja: Szerokość stożka zostaje zwiększona o 50%.

  • Zasięg: 700
  • Zasięg ogłuszenia: 1100
  • Prędkość kuli: 2500
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk, ale jest zatrzymywana lub odbijana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo.
  • Mroczne KuleMroczne Kule przyznają wizje na ogłuszonych.
  • Odrzucone Kule nie przemieszczają się przez nieokreślony dystans; te bliżej Syndry poruszają się dalej, a te dalsze poruszają się bliżej, ale do tej samej odległości do Syndy.
Syndra EVideo.ogv
Wyzwolona Moc
Czas: 100 / 90 / 80/120 / 105 / 90 sek.
Koszt: 100 many
Wyzwolona Moc

Aktywna: Syndra koncentruje niszczycielską moc wszystkich pobliskich Mrocznych KulMrocznych Kul na wrogim bohaterze, zadając mu obrażenia magiczne od każdej z nich.

Wszystkie Mroczne KuleMroczne Kule pozostają jeszcze przez 6 sekund po użyciu Wyzwolonej Mocy.

  • Obrażenia magiczne na kulę: 90 / 135 / 180 (+20% mocy umiejętności)
  • Minimalne obrażenia magiczne (3 kule): 270 / 405 / 540 (+60% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne (7 kul): 630 / 975 / 1260 (+140% mocy umiejętności)

TranscendencjaTranscendencja: Zasięg Wyzwolonej Mocy zostaje zwiększony o 75.

  • Zasięg: 675 (750)
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk, ale jest zatrzymywana lub odbijana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują pojedynczą kulę.
  • Wyzwolona Moc posiada krotki czas rzucania przed aktywacją, który nie wpływa na pozostałe czynności Syndry.
  • Każda Kula nakłada efekt MuramanyMuramany.
  • Jeśli cel Wyzwolonej Mocy podczas lotu kul stanie się niewrażliwy, to wszystkie kule nie zadadzą obrażeń.
  • Wyzwolona Moc odświeża czas trwania wszystkich kul.
Syndra RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Aby zmaksymalizować obrażenia, użyj Wyzwolonej MocyWyzwolonej Mocy dopiero, gdy na polu walki jest dużo kul.
  • Gdy trafisz wrogiego bohatera Siłą WoliSiłą Woli, użyj Mrocznej KuliMrocznej Kuli. Przeciwnik będzie wtedy spowolniony i będzie mu trudno uniknąć kuli.
  • Jak najszybciej wznieś jedno zaklęć na najwyższy poziom, aby uzyskać potężną premię.

Linki Edytuj

Więcej od Wikii