Wikia

League of Legends Wiki

Syndra

1,393strony na
tej wiki
Dyskusja0

Syndra, Mroczna Władczyni jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Transcendencja
Transcendencja

Umiejętności Syndry zyskują dodatkowe premie na najwyższych poziomach.

Transcendencja to celowane na siebie wzmocnienie.
  • Aby Syndra uzyskała premię Transcendencji, potrzebuje minimalnie 9 poziomu, ponieważ jest to najniższy poziom na którym można ulepszyć podstawową umiejętność na 5 poziom.
  • Transcendencja poza zapewnianymi premiami zapewnia również dodatkowe efekty wizualne.
  • W przypadku Mrocznych KulMrocznych Kul dodatkowo w miejscu ich pojawienia pęka ziemia.
  • W przypadku Precz, SłabeuszePrecz, Słabeusze stożek umiejętności wizualnie zostaje powiększony.
  • Poza tym wszystkie umiejętności bohaterów Syndry na najwyższym poziomie otrzymują kolorowe poświaty w zależności od posiadanej skórki; w przypadku klasycznej poświata ma kolor czerwony, a w przypadku Syndry SędziSyndry Sędzi pomarańczowy.
Mroczna Kula
Czas: 4 sek.
Koszt: 40 / 50 / 60 / 70 / 80 many
Mroczna Kula

Aktywne: Syndra przyzywa Mroczną Kulę w miejscu docelowym, która zadaje obrażenia magiczne wszystkim pobliskim wrogom.

Kula pozostaje w miejscu przez 6 sekund, a Syndra może używać na niej pozostałych swoich umiejętności.

  • Obrażenia magiczne: 50 / 95 / 140 / 185 / 230 (+75% mocy umiejętności)

TranscendencjaTranscendencja: Mroczne Kule pozostają teraz 8 sekund w miejscu docelowym.

  • Zasięg: 800
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują obrażenia.
  • Mroczna Kula posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Syndry.
  • Mroczne Kule mogą zostać umieszczone za przeszkodą, ale nie mogą zostać tam przerzucone za pomocą Siły WoliSiły Woli.
Syndra QVideo.ogv
Siła Woli
Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many
Siła Woli

Pierwsza Aktywacja: Syndra telekinetyczne chwyta najbliższą lub wybraną Mroczną KulęMroczną Kulę, wrogiego stwora lub potwora na maksymalnie 5 sekund. Dodatkowo pochwycone stwory i potwory umieszczone zostają w zastóju na czas trwania.

  • Zasięg: 925
Siła Woli

Druga Aktywacja: Syndra ciska pochwyconą Mroczną KuląMroczną Kulą, wrogim stworem lub potworem w miejsce docelowe i zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w obszarze oraz spowalnia ich na 1.5 sekundy. Dodatkowo Syndra podczas rzutu zyskuje krótkotrwałą wizję.

TranscendencjaTranscendencja: Siła Woli chwyta teraz do 2 dodatkowych Mrocznych KulMrocznych Kul znajdujących się w zasięgu 400 jednostek od głównego celu, zwiększając rozmiar obszaru spowolnienia i obrażeń przy reaktywacji.

  • Zasięg: 950
  • Obrażenia magiczne: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+70% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 25 / 30 / 35 / 40 / 45%
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują efekty umiejęności.
  • Siła Woli posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Syndry.
  • Syndra nie może aktywować Siły Woli i tym samym NIE MOŻE pochwycić:
  • Aktywacja TeleportacjiTeleportacji na pochwyconym stworze przerwie Siłę Woli i opuści trzymany cel.
  • Wrogie chowańce, które biernie posiadają aury wywołujące efekty obszarowe, cały czas będę je wywoływały, nawet po ich pochwyceniu.
Syndra WVideo.ogv
Precz, Słabeusze
Czas: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 sek.
Koszt: 50 many
Precz, Słabeusze

Aktywne: Syndra wysyła falę uderzeniową na obszarze w kształcie stożka, która odrzuca Mroczne KuleMroczne Kule i wszystkich wrogów oraz zadaje im obrażenia magiczne.

  • Obrażenia magiczne: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+40% mocy umiejętności)

Dodatkowo cele, które zostaną trafione Mrocznymi KulamiMrocznymi Kulami otrzymują od nich obrażenia magiczne i zostają ogłuszone na 1.5 sekundy.

TranscendencjaTranscendencja: Szerokość stożka fali zostaje zwiększona o 50%.

  • Zasięg: 700
  • Zasięg ogłuszenia: 1100
  • Prędkość kul: 2500
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk, ale jest zatrzymywana lub odbijana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują efekty umiejętności.
  • Poruszone Mroczne KuleMroczne Kule, które trafią wrogie cele, przyznają na nich wizje na czas trwania ogłuszenia.
  • Odrzucone Mroczne KuleMroczne Kule nie będą poruszać się na nieokreślony dystans. Jest on zależny od dystansu, który dzieli je od Syndry, im bliżej się one znajdują tym dalej polecą, ale ostatecznie zatrzymują się w tej samej odległości od Syndry.
Syndra EVideo.ogv
Wyzwolona Moc
Czas: 100 / 90 / 80 sek.
Koszt: 100 many
Wyzwolona Moc

Aktywne: Syndra koncentruje niszczycielską moc wszystkich pobliskich Mrocznych KulMrocznych Kul na wrogim bohaterze i zadaje mu obrażenia magiczne w zależności od ilości kul.

  • Zasięg: 675

Po zakończeniu efektu wszystkie Mroczne KuleMroczne Kule pozostają w miejscu.

Nr odpowiada ilości kul

  • Obrażenia magiczne: 90 / 135 / 180 (+20% mocy umiejętności)

  • Obrażenia magiczne: 270 / 405 / 540 (+60% mocy umiejętności)

  • Obrażenia magiczne: 360 / 540 / 720 (+80% mocy umiejętności)

  • Obrażenia magiczne: 450 / 675 / 900 (+100% mocy umiejętności)

  • Obrażenia magiczne: 540 / 810 / 1080 (+120% mocy umiejętności)

  • Obrażenia magiczne: 630 / 975 / 1260 (+140% mocy umiejętności)

TranscendencjaTranscendencja: Zasięg Wyzwolonej Mocy zostaje zwiększony o 75.

  • Zasięg: 750
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują pojedynczą kulę.
  • Wyzwolona Moc posiada krotki czas rzucania przed aktywacją, który w żaden sposób nie wpływa na pozostałe czynności Syndry.
  • Każde trafienie kulą traktowane jest jako umiejętność pojedynczo celowana na wroga, dlatego każda z nich nakłada efekt MuramanyMuramany.
  • Jeśli cel Wyzwolonej Mocy podczas lotu kul stanie się niewrażliwy, to wszystkie kule nie zadadzą obrażeń.
  • Wyzwolona Moc resetuje czas trwania wszystkich Mrocznych KulMrocznych Kul.
Syndra RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Aby zmaksymalizować obrażenia, użyj Wyzwolonej MocyWyzwolonej Mocy dopiero, gdy na polu walki jest dużo kul.
  • Gdy trafisz wrogiego bohatera Siłą WoliSiłą Woli, użyj Mrocznej KuliMrocznej Kuli. Przeciwnik będzie wtedy spowolniony i będzie mu trudno uniknąć kuli.
  • Jak najszybciej wznieś jedno zaklęć na najwyższy poziom, aby uzyskać potężną premię.

Linki Edytuj

Więcej od Wikii