Wikia

League of Legends Wiki

Syndra

Dyskusja0
1,025stron na
tej wiki
Syndra, Mroczna Władczyni
SyndraSquare
Syndra
Mroczna Władczyni
Cena
6300 IpPoints lub 975 RpPoints
Typ:  mag  •  walczący z dystansu
Dodatkowe:  wsparcie
Data wydania:
13 września 2012
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 380 (+78) Obrażenia ataku: 51 (+2,9)
Regen. zdrowia: 5,5 (+0,6) Prędkość ataku: 0,625 (+2%)
Mana: 250 (+50) Pancerz: 19 (+3,4)
Regen. many: 6,9 (+0,6) Odp. na magię: 30 (+0)
Zasięg: 550 Prędkość ruchu: 330

Syndra, Mroczna Władczyni jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Transcendencja
Syndra.Transcendencja

Bierna: Umiejętności Syndry zyskują dodatkowe premie na najwyższych poziomach.

Mroczna Kula
Czas: 4 sek.
Koszt: 40 / 50 / 60 / 70 / 80 many
Syndra.Mroczna Kula

Aktywna: Przyzywa Mroczną Kulę, która zadaje obrażenia magiczne. Kula zostaje w miejscu przez 6 sekund i można na niej używać innych umiejętności Syndry.

  • Zasięg: 800
  • Syndra.TranscendencjaTranscendencja: Mroczne Kule zadają 15% dodatkowych obrażeń bohaterom.
  • Obrażenia magiczne: 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+60% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne przeciwko bohaterom (5 poziom): 264,5 (+69% mocy umiejętności)

Siła Woli
Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many
Syndra.Siła Woli

Aktywna: Chwyta wybraną Syndra.Mroczna KulaMroczną Kulę lub wrogiego stwora bądź potwora. Jeśli nie zaznaczono żadnego celu, chwyta najbliższy możliwy cel.

  • Zasięg: 925
Syndra.Siła Woli.2

Aktywna: Ciska Syndra.Mroczna KulaMroczną Kulą lub wrogim stworem bądź potworem. Trafieni przeciwnicy otrzymują magiczne obrażenia i zostają spowolnieni na 1.5 sekundy.

  • Zasięg: 950
  • Syndra.TranscendencjaTranscendencja: Czas trwania spowolnienia zostaje wydłużony o 0.5 sekundy (do 2 sekund).
  • Obrażenia magiczne: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+70% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 25 / 30 / 35 / 40 / 45 %
Precz, Słabeusze
Czas: 18 / 16,5 / 15 / 13,5 / 12/20 / 18,5 / 17 / 15,5 / 14 sek.
Koszt: 50 many
Syndra.Precz, Słabeusze

Aktywna: Syndra tworzy falę uderzeniową na obszarze w kształcie stożka, odrzucając przeciwników i Syndra.Mroczna KulaMroczne Kule. Wrogowie otrzymują obrażenia magiczne zarówno od fali jak i od Syndra.Mroczna KulaMrocznych Kul. Przeciwnicy trafieni kulami, zostają dodatkowo ogłuszeni na 1.5 sekundy.

  • Zasięg: 700
  • Obrażenia magiczne: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+40% mocy umiejętności)

Wyzwolona Moc
Czas: 100 / 90 / 80/120 / 105 / 90 sek.
Koszt: 100 many
Syndra.Wyzwolona Moc

Aktywna: Syndra koncentruje niszczycielską moc wszystkich, pobliskich Syndra.Mroczna KulaMrocznych Kul na wrogim bohaterze, zadając mu obrażenia magiczne od każdej z nich.

Wszystkie Syndra.Mroczna KulaMroczne Kule pozostają jeszcze przez 6 sekund po użyciu Wyzwolonej Mocy.

  • Zasięg: 675 (750)
  • Obrażenia magiczne na kulę: 90 / 135 / 180 (+20% mocy umiejętności)
  • Minimalne obrażenia magiczne (3 kule): 270 / 405 / 540 (+60% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne (7 kul): 630 / 975 / 1260 (+140% mocy umiejętności)

Wskazówki Edytuj

  • Aby zmaksymalizować obrażenia, użyj Syndra.Wyzwolona MocWyzwolonej Mocy dopiero, gdy na polu walki jest dużo kul.
  • Gdy trafisz wrogiego bohatera Syndra.Siła WoliSiłą Woli, użyj Syndra.Mroczna KulaMrocznej Kuli. Przeciwnik będzie wtedy spowolniony i będzie mu trudno uniknąć kuli.
  • Jak najszybciej wznieś jedno zaklęć na najwyższy poziom, aby uzyskać potężną premię.

Linki Edytuj

Więcej od Wikii