Syndra, Mroczna Władczyni jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Transcendencja (Bierna)

Syndra.Transcendencja

Umiejętności Syndry zyskują dodatkowe premie na najwyższych poziomach.

Szczegóły

Celowanie

Dodatkowe informacje

  • Aby Syndra uzyskała premię Transcendencji, potrzebuje minimalnie 9 poziomu, ponieważ jest to najniższy poziom na którym można ulepszyć podstawową umiejętność na 5 poziom.
  • Transcendencja poza zapewnianymi premiami zapewnia również dodatkowe efekty wizualne.
    • W przypadku  Mrocznych Kul dodatkowo w miejscu ich pojawienia pęka ziemia.
    • W przypadku  Precz, Słabeusze stożek umiejętności wizualnie zostaje powiększony.
    • Poza tym wszystkie umiejętności bohaterów Syndry na najwyższym poziomie otrzymują kolorowe poświaty w zależności od posiadanej skórki; w przypadku klasycznej poświata ma kolor czerwony, a w przypadku  Syndry Sędzi pomarańczowy.

Mroczna Kula (Q)

Zasięg: 800 · Koszt: 40 / 50 / 60 / 70 / 80 many · Czas: 4 sek.
Syndra.Mroczna Kula

Aktywne: Syndra przyzywa Mroczną Kulę w miejscu docelowym, która zadaje obrażenia magiczne wszystkim pobliskim wrogom.

  • Obrażenia magiczne: 50 / 95 / 140 / 185 / 230 (+65% mocy umiejętności)

Kula pozostaje w miejscu przez 6 sekund, a Syndra może używać na niej pozostałych swoich umiejętności.

 Transcendencja: Mroczne Kule pozostają teraz 8 sekund w miejscu docelowym.

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Mroczna Kula posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Syndry.
  • Mroczne Kule mogą zostać umieszczone za przeszkodą, ale nie mogą zostać tam przerzucone za pomocą  Siły Woli.

Syndra QVideo

Siła Woli (W)

Zasięg: 925/950 · Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many · Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Syndra.Siła Woli

Pierwsza Aktywacja: Syndra telekinetyczne chwyta najbliższą lub wybraną  Mroczną Kulę, wrogiego stwora lub potwora na maksymalnie 5 sekund. Dodatkowo pochwycone stwory i potwory umieszczone zostają w  zastoju na czas trwania.

Syndra.Siła Woli.2

Druga Aktywacja: Syndra ciska pochwyconą  Mroczną Kulą, wrogim stworem lub potworem w miejsce docelowe i zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w obszarze oraz  spowalnia ich na 1,5 sekundy. Dodatkowo Syndra podczas rzutu zyskuje krótkotrwałą wizję.

  • Obrażenia magiczne: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+80% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 25 / 30 / 35 / 40 / 45%

 Transcendencja: Siła Woli chwyta teraz do 2 dodatkowych  Mrocznych Kul znajdujących się w zasięgu 400 jednostek od głównego celu, zwiększając rozmiar obszaru spowolnienia i obrażeń przy reaktywacji.

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

Syndra WVideo

Precz, Słabeusze (E)

Zasięg: 700/1100 · Koszt: 50 many · Czas: 16 / 15 / 14 / 13 / 12 sek.
Syndra.Precz, Słabeusze

Aktywne: Syndra wysyła falę uderzeniową na obszarze w kształcie stożka, która  odrzuca  Mroczne Kule i wszystkich wrogów oraz zadaje im obrażenia magiczne.

  • Obrażenia magiczne: 70 / 115 / 160 / 205 / 250 (+60% mocy umiejętności)

Dodatkowo cele, które zostaną trafione  Mrocznymi Kulami otrzymują od nich obrażenia magiczne i zostają  ogłuszone na 1,5 sekundy.

 Transcendencja: Szerokość stożka fali zostaje zwiększona o 50%.

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Pocisk

  • Prędkość: 2500

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Poruszone  Mroczne Kule, które trafią wrogie cele, przyznają na nich wizje na czas trwania  ogłuszenia.
  •  Odrzucone  Mroczne Kule nie będą poruszać się na nieokreślony dystans. Jest on zależny od dystansu, który dzieli je od Syndry, im bliżej się one znajdują tym dalej polecą, ale ostatecznie zatrzymują się w tej samej odległości od Syndry.

Syndra EVideo

Wyzwolona Moc (R)

Zasięg: 675/750 · Koszt: 100 many · Czas: 100 / 90 / 80 sek.
Syndra.Wyzwolona Moc

Aktywne: Syndra koncentruje niszczycielską moc wszystkich pobliskich  Mrocznych Kul na wrogim bohaterze i zadaje mu obrażenia magiczne w zależności od ilości kul. Po zakończeniu efektu wszystkie  Mroczne Kule pozostają w miejscu.

  • Obrażenia magiczne na kulę: 90 / 135 / 180 (+20% mocy umiejętności)
  • Minimalne obrażenia magiczne: 270 / 405 / 540 (+60% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 630 / 975 / 1260 (+140% mocy umiejętności)

 Transcendencja: Zasięg Wyzwolonej Mocy zostaje zwiększony o 75.

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Wyzwolona Moc posiada krotki czas rzucania przed aktywacją, który w żaden sposób nie wpływa na pozostałe czynności Syndry.
  • Każde trafienie kulą traktowane jest jako umiejętność pojedynczo celowana na wroga, dlatego każda z nich nakłada efekt  Muramany.
  • Jeśli cel Wyzwolonej Mocy podczas lotu kul stanie się niewrażliwy, to wszystkie kule nie zadadzą obrażeń.
  • Wyzwolona Moc resetuje czas trwania wszystkich  Mrocznych Kul.

Syndra RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Aby zmaksymalizować obrażenia, użyj  Wyzwolonej Mocy dopiero, gdy na polu walki jest dużo kul.
  • Gdy trafisz wrogiego bohatera  Siłą Woli, użyj  Mrocznej Kuli. Przeciwnik będzie wtedy spowolniony i będzie mu trudno uniknąć kuli.
  • Jak najszybciej wznieś jedno zaklęć na najwyższy poziom, aby uzyskać potężną premię.

Więcej z Fandomu