FANDOM

Swain, Wielki Generał Noxusu (wym. Słejn) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Krwiożercze Stado (Bierna)

Czas: 12 / 9 / 6 sek.
Swain.Krwiożercze Stado

Krwiożercze: Swain może kliknąć prawym przyciskiem na  unieruchomionego wrogiego bohatera, aby przyciągnąć go bliżej siebie i brutalnie wyrwać mu Skrawek Duszy, zadając 20 – 105 (+30% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych.

Stado: Wrodzy bohaterowie przy śmierci upuszczają Skrawki Duszy, które Swain może zebrać, by przywrócić sobie 4 / 5,5 / 7% całkowitego zdrowia. Nowy skrawek zawsze uleczy Swaina, ale może mieć ich tylko 5.

Ręka Śmierci (Q)

Swain.Ręka Śmierci

Swain wystrzeliwuje kilka pocisków nieziemskiej mocy przed siebie, a każdy zadaje obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi. Wrogowie mogą zostać trafieni wieloma pociskami, ale pełne obrażenia otrzymują tylko od pierwszego. Pociski przebijają jednostki, które zabiją, przywracając Swainowi część many.

Wizja Imperium (W)

Swain.Wizja Imperium

Swain otwiera oko demona w wybranym miejscu, które po pewnym opóźnieniu zadaje obrażenia i spowalnia wszystkich wrogów na danym obszarze.

Wizja Imperium zadaje dodatkowe obrażenia bohaterom dotkniętym wybuchem, ujawnia ich i daje Swainowi Skrawek Duszy za każdego trafionego bohatera.

Nigdyruch (E)

Swain.Nigdyruch

Swain wysyła swoją demoniczną rękę do przodu, zadając obrażenia wszystkim wrogom na jej drodze. Następnie ręka powraca do Swaina i wybucha na pierwszym trafionym wrogu, zadając obrażenia i unieruchamiając wszystkich wrogów trafionych wybuchem.

Demoniczne Wzejście (R)

Swain.Demoniczne Wzejście

W momencie użycia Swain zyskuje dużo pkt. zdrowia i przez dłuższy czas wysysa życie pobliskich wrogów (priorytetowo traktuje bohaterów).

Kiedy Demoniczne Wzejście się skończy, Swain zużywa swoje Skrawki Duszy, by rzucić Rozszczepienie Duszy — eksplozję demonicznej energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się najbliżej niego. Im więcej zużyje Skrawków Duszy, tym wyższe będą obrażenia Rozszczepienia Duszy.

Po wyssaniu wystarczająco dużej ilości zdrowia Swain może zakończyć Demoniczne Wzejście i wcześniej rzucić Rozszczepienie Duszy.

Linki Edytuj